Takto Jeep testoval nový Gladiator. Podívejte se, co všechno dokáže

8 komentářů

p.
18. února • 17:09

Pekne... udelat na to take jednoprostorovou kabinu (treba pro í lidi), tak to muze byt slusny nastupce Defenderu 110-130

Zombot
18. února • 17:31

Wrangler JL Unlimited nestačí? Defender mi už proti Wrangleru JK připadal jako kříženec traktoru a náklaďáku, a Wrangler JL už se konečně i na silnici chová řekněme jako osobák.

p.
18. února • 19:00

Nestaci... a odpovedel jsis sam proc... protoze ten JL je stale osobak, kdezto spousta firem a zakazniku potrebuje nejen nalozit lidi, ale take rozumne velky prostor na naklad + k tomu schopnost dojet nekam v terenu. A samozrejme se hodi take moznost na sasi posadit ruzne nastavby. Ne tedy jen tu na pasazery nebo tuto korbu z pick-upu, ale take treba mobilni plosinu, malej jerab, sklapecku.... tedy vse, co se montovalo napr na tu D130.

Sumy
18. února • 18:32

Dokud to nemá i mezinapravovym diferenciál s možností zamknutí, tak je to pořád hodně omezené pro použití na silnici. Třeba to tahání těžkých privesu je přesně ten okamžik, kdy se silniční 4x4 hodí.

Clayton
19. února • 6:00

Mimochodem, pro nový Wrangler JL (Sahara, Moab) Jeep nabízí možnost Selec-Trac, tedy zapinatelného trvalého pohonu 4x4. Bohužel, tahle možnost není pro verzi Rubicon. Je možné, že se dočkáme i pickupu s volbou Selec-Trac. I když se tedy bojím, že tento systém nebyl navrhovaný pro větší zátěž, jaká se předpokládá i pickupu.

Clayton
19. února • 5:52

Tomu rozumím, je to pravda. Nicméně v téhle třídě to prakticky nikdo nenabízí. Ono se to bohužel prodraží. I pro mě je nejlepší řešení to, co má Land Cruiser, který používá jako mezinápravový diferenciál Torsen s možností uzamčení. Jenže, je to jiná cenová kategorie.

PanHajzl
19. února • 7:26

Jeepy jsem mel 2, oba GrandCherokee Zj, jeden 4.0 (1996)-facelift, druhy 5,2(1995), oba meli quadra drive , ten starsi mel mezi napravovy diferencial uzavirany viskozni spojkou, novejsi mel jeepackou viskospojku na pohonu predni hridele. Starsi reseni bylo naprosto spolehlive, fungovalo supr a daly se za tim tahat klady, takze si myslim, ze o robusnost systemu ani tak nejde. Ale nevidime do cele te masinerie managementu, co je k tomu vede...

panHajzl
18. února • 20:34

S Tvym nazorem se stotoznuji. Auto se 4x4 ale bez mezinapravoveho difu(4x4 part time) je na prd, clovek aby furt premejslel, kdy 4x4 zapnout, kdy vypnout....nedej boze, kdyz se casto na kratke trase stridaji kluzke useky s useky s dobrou trakci a jeste k tomu do kopce. Nene,kdyz 4x4, tak jedine s moznosti alltime

Doporučujeme

Články odjinud