Takto Jeep testoval nový Gladiator. Podívejte se, co všechno dokáže

Jeep se rozhodl propagovat svůj nový terénní pick-up zcela pochopitelným způsobem. V nové reklamě tak ukazuje jeho přednosti.

Pokud byste z jakéhokoliv důvodu zpochybňovali terénní a užitkové schopnosti nového Jeepu Gladiator, americká značka má pro vás stručnou reklamu, která shrnuje celou řadu předností drsného pick-upu. Samozřejmě vlastně mluvíme o legendárním Wrangleru, který dostal velkou korbu a zesílený podvozek.

Kromě toho, že nám Jeep ukazuje záběry z testování Gladiatoru, které obsahovalo brodění se vodou nebo pochopitelně tvrdou jízdu po nezpevněném povrchu, představeny jsou i jeho užitkové schopnosti – například možnost utáhnout přívěs o hmotnosti až 3470 kg, a to ve 12% stoupání.

Úpravce vytvořil z Jeepu Wrangler šestikolku. Pod kapotu dal motor z Hellcatu!

Úpravce vytvořil z Jeepu Wrangler šestikolku. Pod kapotu dal motor z Hellcatu!

Ložná plocha má pak délku 1254 mm, kdy Gladiator zvládne uvést náklad o hmotnosti až 725 kg. S takto naloženým autem pak Jeep nezapomíná zmínit, že jeho pick-up používá vůbec největší brzdy ve své třídě. K možnosti prohnat Gladiator terénem také nesmí chybět výbava ve formě uzamykatelných náprav nebo redukční převodovky.

Jen pro připomenutí, v USA se pod kapotou Jeepu objeví benzinový šestiválec o objemu 3,6 litru, výkonu 213 kW (289 koní) a točivém momentu 352 N.m. Později nabídku rozšíří třílitrový naftový šestiválec EcoDiesel o síle 194 kW (264 koní) a 599 N.m.

Jeep se vrací mezi pick-upy. Nový Gladiator je plánován i pro evropský trh

Jeep se vrací mezi pick-upy. Nový Gladiator je plánován i pro evropský trh

Přestože Gladiator hledí především na domácí a pick-upy oblíbený trh USA, kde se novinka začne prodávat v druhém čtvrtletí roku 2019, podle informací Jeepu bychom se mohli evropské specifikace Gladiatoru dočkat v roce 2020.

Minitest Renault Kadjar 1.3 TCe: Malé srdce, velké odhodlání

Renault Kadjar 1.3 TCe (minitest)

Kadjar se v přívalu nových crossoverů možná poněkud ztrácí. O to více ale zaujme, když začnete zkoumat, co je za tou nenápadnou fasádu. A to i malé třináctistovce navzdory, protože funguje pozoruhodně dobře.

včera | Miro Mihálik | 8 příspěvků
Minitest Honda CR-V 2.0 i-MMD Hybrid 2WD: Napravení reputace?

Honda CR-V 2.0 i-MMD Hybrid (minitest)

Honda se u nové generace modelu CR-V vzdala naftového motoru. Alternativou je hybrid s velice slušným výkonem 135 kW, který mě fascinoval ve více ohledech. Hlavně pak technikou.

17.  3.  2019 | Jan Mička | 37 příspěvků
Minitest Kia Ceed SW 1.6 CRDi 7DCT: Litrový premiant za super peníze

Kia Ceed SW 1.6 CRDi 7DCT (minitest)

Zavazadlový prostor větší než u dosavadního lídra kategorie, příznivá cena a úsporný naftový motor. Kia Ceed SW tahá trumfy z rukávu jeden za druhým.

14.  3.  2019 | Vladimír Kadera | 67 příspěvků