Takto Jeep testoval nový Gladiator. Podívejte se, co všechno dokáže

Jeep se rozhodl propagovat svůj nový terénní pick-up zcela pochopitelným způsobem. V nové reklamě tak ukazuje jeho přednosti.

Pokud byste z jakéhokoliv důvodu zpochybňovali terénní a užitkové schopnosti nového Jeepu Gladiator, americká značka má pro vás stručnou reklamu, která shrnuje celou řadu předností drsného pick-upu. Samozřejmě vlastně mluvíme o legendárním Wrangleru, který dostal velkou korbu a zesílený podvozek.

Kromě toho, že nám Jeep ukazuje záběry z testování Gladiatoru, které obsahovalo brodění se vodou nebo pochopitelně tvrdou jízdu po nezpevněném povrchu, představeny jsou i jeho užitkové schopnosti – například možnost utáhnout přívěs o hmotnosti až 3470 kg, a to ve 12% stoupání.

Úpravce vytvořil z Jeepu Wrangler šestikolku. Pod kapotu dal motor z Hellcatu!

Úpravce vytvořil z Jeepu Wrangler šestikolku. Pod kapotu dal motor z Hellcatu!

Ložná plocha má pak délku 1254 mm, kdy Gladiator zvládne uvést náklad o hmotnosti až 725 kg. S takto naloženým autem pak Jeep nezapomíná zmínit, že jeho pick-up používá vůbec největší brzdy ve své třídě. K možnosti prohnat Gladiator terénem také nesmí chybět výbava ve formě uzamykatelných náprav nebo redukční převodovky.

Jen pro připomenutí, v USA se pod kapotou Jeepu objeví benzinový šestiválec o objemu 3,6 litru, výkonu 213 kW (289 koní) a točivém momentu 352 N.m. Později nabídku rozšíří třílitrový naftový šestiválec EcoDiesel o síle 194 kW (264 koní) a 599 N.m.

Jeep se vrací mezi pick-upy. Nový Gladiator je plánován i pro evropský trh

Jeep se vrací mezi pick-upy. Nový Gladiator je plánován i pro evropský trh

Přestože Gladiator hledí především na domácí a pick-upy oblíbený trh USA, kde se novinka začne prodávat v druhém čtvrtletí roku 2019, podle informací Jeepu bychom se mohli evropské specifikace Gladiatoru dočkat v roce 2020.

První jízda s Volkswagenem Golf VIII: Klasik všech klasiků v digitálním věku

Volkswagen Golf VIII

S novým Volkswagenem Golfem jsme se staticky seznámili koncem října při oficiálním odhalení. Nyní se osmým vydáním evropského bestselleru konečně svezeme.

10.  12.  2019 | Svět motorů | 59 příspěvků
TEST Ford Focus ST Plus Performance: Bejby nebude sedět v koutě!

Ford Focus ST Plus Performance

Akronymem rychlého Fordu je od pradávna označení RS a hot-hatch modrého oválu se již několikátou generací zove Focus RS. Jeho bejby bratříček ST se v očích nadšenců vždy tak trochu krčil v koutku a tam si fidlal ty své druhé housličky. K patnáctým narozeninám ale dostal od hodných strýčků z vývojového oddělení elektrickou kytaru… a k ní koncertní kombo s elektronickými efekty.

5.  12.  2019 | Petr Schnagl | 31 příspěvků
Za volantem elektrické Škody Citigoe iV: Odsouzena k úspěchu. Na doživotí?

Škoda Citigoe iV

Na prezentaci v Nizozemsku jsme vedle plug-in hybridní Škody Superb poprvé vyzkoušeli také první sériově vyráběný elektromobil s okřídleným šípem ve znaku. Odsouzen k úspěchu ale byl už dlouho před tím.

3.  12.  2019 | Jan Mička | 155 příspěvků