Takto Jeep testoval nový Gladiator. Podívejte se, co všechno dokáže

Jeep se rozhodl propagovat svůj nový terénní pick-up zcela pochopitelným způsobem. V nové reklamě tak ukazuje jeho přednosti.

Pokud byste z jakéhokoliv důvodu zpochybňovali terénní a užitkové schopnosti nového Jeepu Gladiator, americká značka má pro vás stručnou reklamu, která shrnuje celou řadu předností drsného pick-upu. Samozřejmě vlastně mluvíme o legendárním Wrangleru, který dostal velkou korbu a zesílený podvozek.

Kromě toho, že nám Jeep ukazuje záběry z testování Gladiatoru, které obsahovalo brodění se vodou nebo pochopitelně tvrdou jízdu po nezpevněném povrchu, představeny jsou i jeho užitkové schopnosti – například možnost utáhnout přívěs o hmotnosti až 3470 kg, a to ve 12% stoupání.

Úpravce vytvořil z Jeepu Wrangler šestikolku. Pod kapotu dal motor z Hellcatu!

Úpravce vytvořil z Jeepu Wrangler šestikolku. Pod kapotu dal motor z Hellcatu!

Ložná plocha má pak délku 1254 mm, kdy Gladiator zvládne uvést náklad o hmotnosti až 725 kg. S takto naloženým autem pak Jeep nezapomíná zmínit, že jeho pick-up používá vůbec největší brzdy ve své třídě. K možnosti prohnat Gladiator terénem také nesmí chybět výbava ve formě uzamykatelných náprav nebo redukční převodovky.

Jen pro připomenutí, v USA se pod kapotou Jeepu objeví benzinový šestiválec o objemu 3,6 litru, výkonu 213 kW (289 koní) a točivém momentu 352 N.m. Později nabídku rozšíří třílitrový naftový šestiválec EcoDiesel o síle 194 kW (264 koní) a 599 N.m.

Jeep se vrací mezi pick-upy. Nový Gladiator je plánován i pro evropský trh

Jeep se vrací mezi pick-upy. Nový Gladiator je plánován i pro evropský trh

Přestože Gladiator hledí především na domácí a pick-upy oblíbený trh USA, kde se novinka začne prodávat v druhém čtvrtletí roku 2019, podle informací Jeepu bychom se mohli evropské specifikace Gladiatoru dočkat v roce 2020.

TEST Range Rover Evoque P250: Stojí tvrdohlavý nezmar za skoro 2 miliony?

Range Rover Evoque P250

Range Rover si prostě nedá říct a i do městského crossoveru nabízí všemožnou výbavu do terénu. Je tolik kilogramů navíc opravdu potřeba? A poradí si s tím mild-hybridní pohon?

včera | Vladimír Kadera | 16 příspěvků
TEST Opel Combo Life 1.2 Turbo a Van XL 1.5 CDTI: Když dva nedělají totéž

Opel Combo Life 1.2 Turbo a Van XL 1.5 CDTI

Opel Combo pochází z kvarteta rodných bratrů, kteří se s obměnami prodávají pod značkami PSA i Toyoty. Je tedy nasnadě, že v odpovídajících verzích se nebudou výrazně lišit. Což je do značné míry pravda, avšak rozdíly se najdou a užitková verze se od osobních modelů liší víc, než by se na první pohled zdálo.

18.  7.  2019 | Petr Schnagl | 11 příspěvků
Za volantem nového Audi A4: S4 TDI má neskutečnou sílu, TDI Evo zase spotřebu

Audi A4 2.0 TDI Evo a S4 TDI (první svezení)

Nejúspěšnější model automobilky Audi, A4, slaví v letošním roce 25 let od začátku výroby. Facelift je ideálním dárkem, obzvláště když se nezaměřil pouze na změnu vzhledu.

17.  7.  2019 | Jan Mička | 69 příspěvků