Takto by mohla vypadat Škoda Fabia RS. Nápad však má vážnou trhlinu

13 komentářů

Antiautomat
20. února • 19:06

Takze mame situaciu, kde fabia I. TDi je lepsia. Ale no....naozaj, ona je lepsia.
Teda pokial Vam nebude PRIKAZANE ju pouzivat.

E15
21. února • 16:36

Fabia 1 RS TDI je skoro nejpitomnější auto na světě. Hned po Smartu CDI.

Marek
19. února • 10:54

Jak muze byt neco 3 valcoveho rs? Uz to nekuřte...

Sir CHerokee
19. února • 11:06

Souhlas, smutná doba. Ale ono nebude. Akorát bude 3 válcové ST u Forda, to je taky krok zpět a vedle.

Milhaus
18. února • 20:44

Už jsem hotovej, orgáč jako prase.

Fic
18. února • 20:23

RS s 125 mezkama pod kapotou je jak výkladní skříň celý Škodovky. Pod vládou skopčáků můžou smontovat leda tak žebřiňák. Tfuj!

Sir CHerokee
18. února • 22:27

No a bez jejich peněz už by dnes byli v Pánu jako Tatra.

Saman
19. února • 8:23

spis by byli nekde na urovni levnejsi znacky Renaultu ;-) "v Pánu" by pravdepodobne nebili

Sir CHerokee
19. února • 11:05

Než přišlo VW vyráběli škodu 120 a favorit. Neměli továrny, vývoj, prostředky. Pro vzývače starých časů, když přišel na trh Favorit, tak stál 26 průměrných platů a nejlevnější auto té doby, končící Škoda 105 L stála 17 měsíčních platů.
Vzpomene si ještě někdo, jak to auto vypadalo? 4 metry 20cm, 33kW... švihadla na okna a dveře se pěkně potupně zamačkávaly prstem... Rendlík má za sebou Francii, Škoda by neměla vůbec šanci v západní konkurenci bez VW.

Saman
19. února • 14:59

spis jsem mel namysli ze zajemcem o Skodovku byl tehdy i Renault, takze by zrejme ze Skodovky udelal neco takoveho cim je dnes Dacia, levnou produkci recyklovane techniky Renaultu

Kvicala
18. února • 17:19

Bravo! Denní kvóta článků o Fabii opět splněna, a ještě s jakou elegancí! Z tohoto redaktora s jeho 190 centimetry ještě něco bude...ještě o něm hodně uslyšíme. Třeba hned zítra v dalších 5 článcích o škodovkách.

Noxi
18. února • 18:40

Bravo! Denní kvóta kritiky článků o Škodě opět splněna...

Sir CHerokee
18. února • 16:47

Fabie na to nemá ani podvozek a za ty peníze, co by byla, by ji moc lidí nekoupilo. Doma jo, ale v zahraničí ne, pověst značky vyrábějící sportovní auta je škodě na hony vzdálená, bohužel.

Doporučujeme

Články odjinud