Takze mame situaciu, kde fabia I. TDi je lepsia. Ale no....naozaj, ona je lepsia.Teda pokial Vam nebude PRIKAZANE ju pouzivat.
Fabia 1 RS TDI je skoro nejpitomnější auto na světě. Hned po Smartu CDI.
Jak muze byt neco 3 valcoveho rs? Uz to nekuřte...
Souhlas, smutná doba. Ale ono nebude. Akorát bude 3 válcové ST u Forda, to je taky krok zpět a vedle.
Už jsem hotovej, orgáč jako prase.
RS s 125 mezkama pod kapotou je jak výkladní skříň celý Škodovky. Pod vládou skopčáků můžou smontovat leda tak žebřiňák. Tfuj!
No a bez jejich peněz už by dnes byli v Pánu jako Tatra.
spis by byli nekde na urovni levnejsi znacky Renaultu ;-) "v Pánu" by pravdepodobne nebili
Než přišlo VW vyráběli škodu 120 a favorit. Neměli továrny, vývoj, prostředky. Pro vzývače starých časů, když přišel na trh Favorit, tak stál 26 průměrných platů a nejlevnější auto té doby, končící Škoda 105 L stála 17 měsíčních platů.Vzpomene si ještě někdo, jak to auto vypadalo? 4 metry 20cm, 33kW... švihadla na okna a dveře se pěkně potupně zamačkávaly prstem... Rendlík má za sebou Francii, Škoda by neměla vůbec šanci v západní konkurenci bez VW.
spis jsem mel namysli ze zajemcem o Skodovku byl tehdy i Renault, takze by zrejme ze Skodovky udelal neco takoveho cim je dnes Dacia, levnou produkci recyklovane techniky Renaultu
Bravo! Denní kvóta článků o Fabii opět splněna, a ještě s jakou elegancí! Z tohoto redaktora s jeho 190 centimetry ještě něco bude...ještě o něm hodně uslyšíme. Třeba hned zítra v dalších 5 článcích o škodovkách.
Bravo! Denní kvóta kritiky článků o Škodě opět splněna...
Fabie na to nemá ani podvozek a za ty peníze, co by byla, by ji moc lidí nekoupilo. Doma jo, ale v zahraničí ne, pověst značky vyrábějící sportovní auta je škodě na hony vzdálená, bohužel.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.