Takto by mohla vypadat Škoda Fabia RS. Nápad však má vážnou trhlinu

Grafik X-Tomi vyvěsil na internet svou představu o Škodě Fabia RS po modernizaci. Co na ni říkáte?

Modernizace nových či výrazněji přepracovaných vozů dávají nezávislým grafikům podklady k práci na projektech, které by v budoucnosti mohly vzniknout. Známý grafik X-Tomi jich „nakreslil“ už stovky, většinou se však jedná o pouhé nápady, už od začátku navrhované s vědomím, že se nic takového na silnice nedostane.

Stejný případ je i modernizovaná Škoda Fabia ve sportovní verzi RS. Grafik se nepouštěl do žádných větších akcí, zkrátka jenom „namontoval“ nárazník a kola z Octavie RS na menší model. Jedno se ale musí nechat – výsledek vypadá fakt dobře.

Škoda Fabia edition R5 naživo: Toto je nejrychlejší trojková Fabia!

Škoda Fabia edition R5 naživo: Toto je nejrychlejší trojková Fabia!

Ostřejšímu stylu více sluší i úzké světlomety napojené na černou masku chladiče, dost pomohlo i černé zbarvení střechy včetně sloupků A karoserie. Škoda jen, že chybí návrh zadní části, kde bychom se ale pravděpodobně dočkali pouze kontrastního difuzoru a možná i viditelné koncovky výfuku.

Kdyby Škoda Fabia RS skutečně vznikla, mohl by ji, stejně jako u Pola GTI, pohánět dvoulitrový čtyřválec TSI s výkonem okolo 147 kW (200 koní). Jenže vzhledem k tomu, že se nepočítá ani s další generací Seatu Ibiza Cupra, zůstane Polo GTI jediným malým ostrým zástupcem koncernu Volkswagen.

Škoda Fabia edition R5 má českou cenu! Je vyšší, než jsme předpokládali

Škoda Fabia edition R5 má českou cenu! Je vyšší, než jsme předpokládali

Aktuálně nejsportovnější a nejrychlejší Fabia třetí generace využívá skromnější techniku. Verzi edition R5, které vznikne 1300 kusů, z nichž 200 bude určeno pro český trh, totiž pohání čtrnáctistovka TSI s výkonem 92 kW (125 koní) a točivým momentem 200 N.m. Vůz už má i českou cenu (474.900 korun) a jedinou danou výbavu. Dlužno říci, že docela bohatou. Tu lze rozšířit pouze o záruku Mobilita Plus a předplacené servisní balíčky.

TEST Toyota Corolla TS 2.0 Hybrid: Dost dobrá i pro Lexus

Toyota Corolla TS 2.0 Hybrid

Nová Toyota Corolla se přiřítila na český trh hned ve třech karosářských verzích. Pro první test jsme zvolili tu nejpraktičtější, navíc s nejvýkonnějším hybridním pohonem. Dokáže opodstatnit vyšší cenu? A bavíme se vůbec ještě o mainstreamovém modelu?

včera | Jan Mička | 84 příspěvků
TEST Honda GL1800 Gold Wing DCT: Motorka za mega! Skoro...

Honda GL1800 Gold Wing DCT

Šestiválcový cestovní křižník s unikátní podvozkovou konstrukcí je to nejrozmařilejší, co Honda v jedné stopě nabízí. Gold Wing je ale zároveň také s velkou rezervou tou nejdražší dvoukolovou Hondou. Má vrcholné provedení šesté generace zlatokřídlé legendy čím opodstatnit cenovku zvící bezmála 900.000 Kč?

16.  6.  2019 | Petr Schnagl | 13 příspěvků
TEST Volkswagen T-Cross 1.0 TSI DSG R-Line: Důležitá módní záležitost

VW T-Cross 1.0 TSI DSG

Volkswagen rozštěpil Polo na dva samostatné modely. Oplastované CrossPolo je minulostí a jeho pozici zastoupila novinka jménem T-Cross. Nabízí kromě zvýšené stavby karoserie ještě něco?

15.  6.  2019 | Miro Mihálik | 64 příspěvků