Takto by mohla vypadat Škoda Fabia RS. Nápad však má vážnou trhlinu

Grafik X-Tomi vyvěsil na internet svou představu o Škodě Fabia RS po modernizaci. Co na ni říkáte?

Modernizace nových či výrazněji přepracovaných vozů dávají nezávislým grafikům podklady k práci na projektech, které by v budoucnosti mohly vzniknout. Známý grafik X-Tomi jich „nakreslil“ už stovky, většinou se však jedná o pouhé nápady, už od začátku navrhované s vědomím, že se nic takového na silnice nedostane.

Stejný případ je i modernizovaná Škoda Fabia ve sportovní verzi RS. Grafik se nepouštěl do žádných větších akcí, zkrátka jenom „namontoval“ nárazník a kola z Octavie RS na menší model. Jedno se ale musí nechat – výsledek vypadá fakt dobře.

Škoda Fabia edition R5 naživo: Toto je nejrychlejší trojková Fabia!

Škoda Fabia edition R5 naživo: Toto je nejrychlejší trojková Fabia!

Ostřejšímu stylu více sluší i úzké světlomety napojené na černou masku chladiče, dost pomohlo i černé zbarvení střechy včetně sloupků A karoserie. Škoda jen, že chybí návrh zadní části, kde bychom se ale pravděpodobně dočkali pouze kontrastního difuzoru a možná i viditelné koncovky výfuku.

Kdyby Škoda Fabia RS skutečně vznikla, mohl by ji, stejně jako u Pola GTI, pohánět dvoulitrový čtyřválec TSI s výkonem okolo 147 kW (200 koní). Jenže vzhledem k tomu, že se nepočítá ani s další generací Seatu Ibiza Cupra, zůstane Polo GTI jediným malým ostrým zástupcem koncernu Volkswagen.

Škoda Fabia edition R5 má českou cenu! Je vyšší, než jsme předpokládali

Škoda Fabia edition R5 má českou cenu! Je vyšší, než jsme předpokládali

Aktuálně nejsportovnější a nejrychlejší Fabia třetí generace využívá skromnější techniku. Verzi edition R5, které vznikne 1300 kusů, z nichž 200 bude určeno pro český trh, totiž pohání čtrnáctistovka TSI s výkonem 92 kW (125 koní) a točivým momentem 200 N.m. Vůz už má i českou cenu (474.900 korun) a jedinou danou výbavu. Dlužno říci, že docela bohatou. Tu lze rozšířit pouze o záruku Mobilita Plus a předplacené servisní balíčky.

TEST BMW M140i: Dokonalost odsouzená k záhubě

TEST BMW M140i

Pokud toužíte po nejlepším ostrém hatchbacku na trhu, zapomeňte na Civic Type-R nebo Golf R. Chtějte M140i s manuálem a samosvorem a peněz nelitujte. Tohle je poslední příležitost k nákupu.

včera | Miro Mihálik | 20 příspěvků
Minitest Volvo S90 T8: Je vrcholná motorizace skutečně nejlepší?

Volvo S90 T8 AWD Polestar (minitest)

Tentokrát jsme vyzkoušeli Volvo S90 se vším, co mu je možné nadělit. Jak funguje hybridní provedení?

18.  9.  2018 | Milan Lažanský | 26 příspěvků
Minitest Honda Civic Sedan 1.6 i-DTEC: Hravý asketa

Honda Civic Sedan 1.6 i-DTEC (minitest)

Dieselové motory jsou v kurzu především díky své efektivitě, co když chce ale auto s nízkou spotřebou třeba nadšený řidič a netouží zrovna po starší mnichovské ojetině v naftě?

16.  9.  2018 | Miro Mihálik | 44 příspěvků