Takto by mohl vypadat nový Volkswagen Nivus. Opravdu ho v Česku potřebujeme?

simson33  |  09. 01. 2020 13:18

Copak je to za otázku, zda nějaké auto na českém trhu potřebujeme?? Samozřejmě, že na trhu potřebujeme co největší nabídku modelů, včetně těch úplně okrajových, kterých se prodá podle Vašeho názoru zanedbatelných 500 kusů. Mít na trhu i okrajové modely je totiž luxus, který bychom si měli hýčkat! Nikoli peskovat toho, kdo je nabízí, aby se soustředil pouze na to, co kupuje většina!

Odpovědět  |   | 
dzozifko  |  09. 01. 2020 13:30

To je taký trochu boľševický nadpis: redaktor by chcel rozhodovať, čo sa má a čo nemá v ČR predávať.
O tom, si sa oplatí alebo neoplatí nejaké auto predávať, rozhodujú len a len zákazníci. Možno autorovi článku uniklo, že automobilky - vrátane, resp. najmä koncernu VW - vyrábajú autá ako z lega. Platforma je takmer rovnaká, rovnaké sú motory a prevodovky a do značnej miery je zhodný aj interiér. Takže stačí novému modelu "len ušiť" novú karosériu, a môže sa začať predávať. Ale najskôr vyrábať na rovnakej linke ako podobné modely.
V podstate sa rozdiely medzi modelmi zmenšili na rozdiely, aké boli kedysi medzi sedanom, hatchbackom a kombíkom toho istého modelu.

Odpovědět  |   | 
setr  |  09. 01. 2020 15:41

Kliiiid! Titulek je samozřejmě nadsázka, která připomíná uniformní trend vysokých aut na velkých kolech a nízkých gumách, přičemž jich většinu pohání maloobjemový tříválec.... No potřebujeme to?

Odpovědět  |   | 
Pavel  |  09. 01. 2020 13:34

A pak přijde Niva Wolkswagenus, podoba tam trochu je

Odpovědět  |   | 
k22  |  09. 01. 2020 13:55

Nepotřebujeme. Už máme. Škůdku.

Odpovědět  |   | 
Jan  |  09. 01. 2020 14:00

prej : server Koaéca.ru

Odpovědět  |   | 
fanda rs twincharger  |  09. 01. 2020 14:10

A to SUV manie mozna jeste ani nevrcholi Prej za tim trendem stoji diktujici manzelky od deti a automobilky pak s vetsim ziskem prodavaji radeji velke nez male auto

Odpovědět  |   | 
Assasin  |  09. 01. 2020 15:13

NE !

Odpovědět  |   | 

když tam bude hybridní soustrojí od toyoty tak ANO.

Odpovědět  |   | 
Scarab  |  10. 01. 2020 12:17

Podobnost s XCeed je čistě náhodná

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  10. 01. 2020 13:31

Zastav se u optika.

Odpovědět  |   | 
luthor  |  11. 01. 2020 09:40

Tak to je ale mega šereda

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST Škoda Superb Scout 2.0 TSI 4x4 DSG: Hodně rychlá horská turistika

Škoda Superb Scout 2.0 TSI 4x4 DSG

Nabídka verzí Škody Superb je teď nejširší v historii. Jednou z nich je i oplastovaný Scout, který u tohoto modelu slaví premiéru. Vyplatí se o něm uvažovat, nebo jsou lehce přizvednuté kombíky v době vzestupu vozů SUV už přežitkem?

21.  1.  2020 | Jan Mička | 73 příspěvků
Minitest Audi Q3 Sportback 45 TFSI quattro: Oko potěší. Ale co další smysly?

Audi Q3 Sportback 45 TFSI quattro

Trh SUV-kupé se rychle rozrůstá. Svého dalšího zástupce teď sype z rukávu Audi.

16.  1.  2020 | Vladimír Kadera | 19 příspěvků
TEST Renault Clio 1.0 TCe 100: Nový vrchol třídy? I Fabia může tiše závidět!

Renault Clio 1.0 TCe

Pravidlem je vyměnit nárazníky a tvářit se, že máte úplně nové auto. Renault na to šel s pátou generací Clia obráceně. Od základů nově vyvinutý vůz zabalil do povědomého tvaru a chce s ním navázat na předchůdce. V zájmu Francouzů by nicméně mělo být, aby se jim to v případě tříválcové pohonné jednotky raději nepovedlo.

14.  1.  2020 | Miro Mihálik | 70 příspěvků

Nejčtenější články

Škoda Favorit mohla mít facelift. Zbavila by se ošklivých částí, došly však peníze

Škoda Favorit mohla mít facelift. Zbavila b…

Je poměrně známé, že tvary první moderní škodovky s motorem vpředu a pohonem předních kol navrhlo proslulé stylistické studio Bertone. Mnohem méně se ví, že Italové stihli udělat také facelift Škody Favorit, do výroby se už ale nedostala.

29.  12.  2019 | | 37 N/A
Na Rallye Dakar letos jede i tato šílenost. Stroje Číňanů připomínají vládní limuzíny

Na Rallye Dakar letos jede i tato šílenost.…

Mezi renomovanými značkami a týmy se letos na dakarské rallye ukazuje i čínský tým s docela netradičními vozidly.

3.  1.  2020 | | 17 N/A
Češi už přes 10 let fotí nejhůře parkující auta. Drzost řidičů zjevně nezná hranic

Češi už přes 10 let fotí nejhůře parkující …

Také vás štvou lajdácky zaparkovaná auta, která na ulicích a parkovištích zabírají zbytečně moc místa, přestože by nemusela? Víme o místě, kde najdete pochopení.

12.  1.  2020 | | 60 N/A
Francie jde tvrdě proti SUV. Ekologická daň se vyšplhá až na 20 tisíc euro

Francie jde tvrdě proti SUV. Ekologická daň…

Velké, žíznivé a „špinavé“ SUV budou pro Francouze stále nákladnější představou. Od nového roku chce tamní vláda ještě zpřísnit ekologickou daň za nákup takových vozidel.

27.  12.  2019 | | 316 N/A
VW možná vyřešil hlavní nevýhodu elektromobilů. Umožní nabíjení kdekoliv

VW možná vyřešil hlavní nevýhodu elektromob…

Německá automobilka přichází s konceptem mobilních nabíječek, které by mohly alespoň částečně řešit problém nedostatečné infrastruktury pro dobíjení elektromobilů.

27.  12.  2019 | | 77 N/A