Takhle to dopadne, když zkřížíte Ford Focus ST a Subaru WRX STI

Ford nabízí sportovní Focus pouze jako hatchback, zájemci o jinou karoserii mají prozatím smůlu, nebo musí sáhnout třeba po Subaru WRX STI. S jistým řešením ale přišla společnost SS Tuning, která sportovní Focus s tříprostorovou karoserií převedla do reality.

Základem úpravy je vše, co obvykle najdete na Focusu ST. Od vnějších prvků, přes interiér, až po dvoulitrový přeplňovaný motor o výkonu 184 kW (250 k). Lidé od SS Tuning ale přidali ještě pár detailů navíc. 

Ford Focus ST dorazil na český trh i s dieselem [první jízdní dojmy]

Ford Focus ST dorazil na český trh i s dieselem [první jízdní dojmy]

Za pozornost stojí především výrazný zadní spoiler, který až nápadně připomíná to, s čím jezdí Subaru WRX STI. Focus dostal také pořádný difuzor a sportovní výfuk. A kdyby vás třeba napadaly myšlenky na pohon všech kol, tak na ten nedošlo. Focus ST s karoserií sedan je pořád předokolka. 

Úprava pro Ford Focus s karoserií sedan z dílny SS Tuning ještě zatím k dispozici zákazníkům není, ale to by se mělo změnit už příští měsíc. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Speciál: Ford Focus

Třetí generace Fordu Focus je koncipována jako globální: prakticky stejný model se prodává v Evropě, Americe i Asii. Vznětové motory TDCi a karoserie kombi jsou ale vyhrazeny jen evropským zákazníkům.

Nástupce byl představen 10. dubna 2018 v Londýně.  Stojí na zbrusu nové platformě, slibuje větší vnitřní prostor a zejména zcela nové motory. Vedle známých výbavových linií zahrnuje nabídka také luxusní Vignale i off-roadově založenou verzi Active s větší světlou výškou.

Viz také Ford Mondeo, Ford Galaxy, Ford C-Max

Minitest Volkswagen Golf Sportsvan 1.5 TSI DSG: Lepší než originál

VW Golf Sportsvan (minitest)

Ač se označení „sportující van“ může zdát hodně přitažené za vlasy, minimálně ve srovnání se stejně velkými crossovery a ve spojení s motorem o výkonu 150 koní to zase není takový nesmysl.

včera | Miro Mihálik | 39 příspěvků
TEST Lexus LC 500: Socha na kolech, precizní řidičský nástroj. Má chybu?

Lexus LC 500

Velké kupé od Lexusu má být dokonale vybroušeným, mistrovským dílem japonského automobilového průmyslu. Pro nás je ale podstatný i fakt, že má naprosto úchvatný pětilitrový osmiválec bez přeplňování!

19.  7.  2018 | Milan Lažanský | 52 příspěvků
TEST Volvo XC40 D4 AWD: Mistr prvního opojení

Volvo XC40 D4 AWD

Na rozdíl od modelů XC60 a XC90 je nové Volvo XC40 postaveno na platformě CMA, určené pro kompaktní vozy. Narostlo však do takových rozměrů, že jedna ze stálic nabídky může přestat dávat smysl.

17.  7.  2018 | Jan Mička | 34 příspěvků