Maserati MC20 láká stále více úpravců. Novitec zvolil vizuálně nenápadný styl, ale potenciálem si troufne i na kdejaký hypersport.
Zdá se, že atraktivita upravených Maserati MC20 zvolna roste. Nedávno jsme tu měli kreaci od DMC a nyní se do elegantního kupé s motorem Nettuno V6 pustil i Novitec.
Při prvním pohledu na exteriér si všimneme jen drobných úprav. Na kapotě přibyla decentní křidélka ze surového karbonu a vzadu křídlo typu „ducktail“. Spolu s předním lízátkem sada stabilizuje vůz při vysokých rychlostech, takže řidiče podpoří zejména na okruhu. Seznam zakončuje sada kol NF10, na nichž Novitec spolupracoval se značkou Vossen. Pro umocnění klínového tvaru vozu mají průměry 20 palců vpředu a 21 palců vzadu. Interiér nabízí nové možnosti čalounění jemnou kůží a Alcantarou.
Vyžití na okruhu tu nepadlo jen tak. Již v základu poskytuje dvakrát přeplňovaný třílitr výkon 463 kW se 729 Nm točivého momentu. Vzhledem k nízké hmotnosti zdolá vůz stovku za 2,9 sekundy a následně pokračuje na maximální rychlost 323 km/h. Novitec k této sestavě přidal dvojici elektronických modulů N-Tronic, které upravují mapu zapalování i plnicí tlak. Vylepšeno je také zapalování.
Úpravce si dal hodně záležet na odvodu spalin skrze nový výfukový systém se sportovními tlumiči. Na přání dodá i sestavu s nastavitelným akustickým projevem z nerezu nebo slitiny zvané Inconel. Skutečně nároční klienti mohou objednat provedení s pozlaceným povrchem. V každém případě dostanete koncovky z nerezu a karbonu o průměru 100 mm.
Výsledkem úprav je posílení výkonu o 60 kW a 88 Nm na celkových 523 kW s 818 Nm točivého momentu. Tím se o desetinu zlepšil čas z 0 na 100 km/h a teoreticky navýšila maximální rychlost o 2 km/h. Přesný údaj výrobce neuvádí.