Takhle se to dělá! Policie v Trutnově upozorňuje, kde dnes bude měřit rychlost

Strážníci Městské policie Trutnov přistupují k měření rychlosti velmi sympatickým způsobem. Informují o něm veřejnost prostřednictvím sociální sítě.
Takhle se to dělá! Policie v Trutnově upozorňuje, kde dnes bude měřit rychlost | Foto: Facebook Městská policie Trutnov

Pokud jste po zkušenostech z našich silnic nabyli dojmu, že se policisté při měření rychlosti hlavně schovávají „za bukem“ a snaží se řidiče nachytat, vězte, že to rozhodně nelze brát za obecný fakt. Jistě, někdy to skutečně vypadá, že jde strážcům zákona o vybírání pokut i za drobná překročení maximální povolené rychlosti na přehledných úsecích, na druhou stranu se však najdou i sbory, které ke své práci přistupují jinak.

"Ostré" měření rychlosti na D1 začne ve středu také u Velkého Meziříčí

"Ostré" měření rychlosti na D1 začne ve středu také u Velkého Meziříčí

Příkladem může být Městská policie Trutnov. Ta dnes na své stránce na facebooku na měření rychlosti upozornila řidiče, a dokonce i uvedla místa, kde k němu bude docházet. „Řidiči, pozor! Dnes měříme rychlost v Novém Rokytníku, Studenci, Střítěži, Starém Rokytníku, na Babí, Zlaté Olešnici, Starých Bukách, Vlčicích, Libči a v Trutnově,“ píší trutnovští strážníci.

Pravda o znečišťování ovzduší! Diesely jsou v tom trošku nevinně

Pravda o znečišťování ovzduší! Diesely jsou v tom trošku nevinně

Řidiči, kteří se v okolí Trutnova vyznají a vědí o místech, kde se často měří, k této informaci asi budou přistupovat jinak než ti „přespolní“, já osobně ale takové upozornění kvituji. Je z něj patrné, že jde policistům o prevenci. Víte, že tam někde venku jsou skuteční lidé a ne jenom „papundeklové“ náhražky, které u českých silnic stále ještě můžete zahlédnout.

ŘSD opět shání kamery na měření rychlosti na D1. Utratí 25 milionů korun

ŘSD opět shání kamery na měření rychlosti na D1. Utratí 25 milionů korun

Řidiči se tak za volantem mohou cítit uvolněnější. Od roku 2011 už totiž obecní policie nemusí označovat měření rychlosti dopravní značkou, a sami jistě víte, jak někteří řidiči reagují, zahlédnou-li reflexní vestu – dupnou na brzdu, přestože to není potřeba. Provoz může být plynulejší, nikdo by se vám nemusel lepit na nárazník ani předjíždět v nepřehledných úsecích, protože se ví, že je daná oblast pod drobnohledem policie. Pánové, palec nahoru!

TEST Opel Combo Life 1.2 Turbo a Van XL 1.5 CDTI: Když dva nedělají totéž

Opel Combo Life 1.2 Turbo a Van XL 1.5 CDTI

Opel Combo pochází z kvarteta rodných bratrů, kteří se s obměnami prodávají pod značkami PSA i Toyoty. Je tedy nasnadě, že v odpovídajících verzích se nebudou výrazně lišit. Což je do značné míry pravda, avšak rozdíly se najdou a užitková verze se od osobních modelů liší víc, než by se na první pohled zdálo.

dnes | Petr Schnagl | 3 příspěvky
Za volantem nového Audi A4: S4 TDI má neskutečnou sílu, TDI Evo zase spotřebu

Audi A4 2.0 TDI Evo a S4 TDI (první svezení)

Nejúspěšnější model automobilky Audi, A4, slaví v letošním roce 25 let od začátku výroby. Facelift je ideálním dárkem, obzvláště když se nezaměřil pouze na změnu vzhledu.

včera | Jan Mička | 68 příspěvků
TEST Mazda 3 Skyactiv-D (85 kW): Válka proti mainstreamu

Mazda 3 Skyactiv-D

Vpředu nijak zvlášť výkonný diesel, vzadu torzní příčka, mezigeneračně vyšší hmotnost a základní cena téměř 600 tisíc. Skoro se chce říct, že tohle už nezachrání ani ta hezká tvářička. Až na to, že nová trojka je něčím víc než jen neobyčejně vypadajícím hatchbackem.

16.  7.  2019 | Miro Mihálik | 56 příspěvků