Takhle se propaguje systém pohonu všech kol! Nissan obul sedanu Altima pásy

Svůj nový sedan Altima s pohonem všech kol propaguje Nissan v Kanadě docela zajímavým způsobem. Místo kol mu totiž nasadil pásy.

Kanadské zastoupení Nissanu vkládá do tamního sedanu Altima s nově dostupným pohonem všech kol velké naděje. Aby přitom na novinku strhlo pozornost, ve spolupráci s tamní dílnou Motorsports In Action (MIA) nyní představuje speciální projekt monstrózní varianty Altima-te AWD, která se určitě sněhu nezalekne.

Zajímavá stavba se ukáže na autosalonu v Montrealu a jedná se o podobnou myšlenku, kterou Nissan dříve představil na upraveném X-Trailu s názvem Rogue Warrior. Stejně jako SUV tak dostal i sedan pásový systém místo svých kol. U nich však změny na autě nekončí.

Nissan Leaf e+ už má české ceny. Pod milion nejde, i tak si musíte pospíšit

Nissan Leaf e+ už má české ceny. Pod milion nejde, i tak si musíte pospíšit

Aby pásové adaptéry o délce 1220 mm a šířce 380 mm alespoň částečně zapadly do proporcí Altimy, karoserie byla rozšířena dodatečnými 180 mm blatníky. Bodykit je přitom zahlazen do původních dílů kastle, nejde tak o žádné ledabyle našroubované díly. Výroba nových blatníku podle Nissanu zabrala 150 hodin práce.

Ve výsledku tak již poměrně zamračená Altima vypadá ještě agresivněji. K montáží pásu bylo ještě potřeba zvýšit podvozek o dalších 50 mm a vůz samozřejmě používá zcela odlišnou geometrii vůči původnímu nastavení. Na pohonu všech kol pak Nissan nic neměnil. U Altimy pro kanadský trh je mimochodem dostupný ve standardní výbavě.

Nissan Juke jako sněžný skútr? V Japonsku se asi zbláznili

Nissan Juke jako sněžný skútr? V Japonsku se asi zbláznili

Se systémem je nicméně výhradně spojena motorizace 2,5litrového benzinového čtyřválce o výkonu 135 kW (184 koní) a točivém momentu 241 N.m. S výkonnějším přeplňovaným dvoulitrem a hodnotami 185 kW (251 koní) a 369 N.m překvapivě dostupný není. Na videu níže však speciálu Altima-te AWD očividně síla zrovna neschází.

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Audi Q3 35 TDI S tronic: Když nemůže, tak přidej!

Audi Q3 35 TDI S tronic

Příbuznost minulé a nové generace Audi Q3 byste možná na první pohled netipovali. Až tak se kompaktní SUV změnilo. Otázkou zůstává, o kolik výš dokáže novinka posunout standardy nastolené předchůdcem.

včera | Jan Mička | 47 příspěvků
První jízda se Suzuki Swift Sport: Je to žlutý ďábel za super peníze!

Suzuki Swift Sport (první svezení)

„No konečně, ty malej rošťáku“, vypadlo ze mě ihned po nasednutí. Tohle auto je totiž naprosto skvělý způsob, jak utratit půl milionu.

14.  4.  2019 | Vladimír Kadera | 36 příspěvků
TEST BMW M850i xDrive Coupé: Do klubu rváčů v rukavičkách

BMW M850i xDrive

Lexus LC je možná zábavnější a lépe se poslouchá a Mercedes S Coupé je pravděpodobně o chloupek komfortnější. Lepší definice třídy gran turismo však na silnice snad ještě nevyjela.

13.  4.  2019 | Miro Mihálik | 15 příspěvků