Takhle se propaguje systém pohonu všech kol! Nissan obul sedanu Altima pásy

Svůj nový sedan Altima s pohonem všech kol propaguje Nissan v Kanadě docela zajímavým způsobem. Místo kol mu totiž nasadil pásy.

Kanadské zastoupení Nissanu vkládá do tamního sedanu Altima s nově dostupným pohonem všech kol velké naděje. Aby přitom na novinku strhlo pozornost, ve spolupráci s tamní dílnou Motorsports In Action (MIA) nyní představuje speciální projekt monstrózní varianty Altima-te AWD, která se určitě sněhu nezalekne.

Zajímavá stavba se ukáže na autosalonu v Montrealu a jedná se o podobnou myšlenku, kterou Nissan dříve představil na upraveném X-Trailu s názvem Rogue Warrior. Stejně jako SUV tak dostal i sedan pásový systém místo svých kol. U nich však změny na autě nekončí.

Nissan Leaf e+ už má české ceny. Pod milion nejde, i tak si musíte pospíšit

Nissan Leaf e+ už má české ceny. Pod milion nejde, i tak si musíte pospíšit

Aby pásové adaptéry o délce 1220 mm a šířce 380 mm alespoň částečně zapadly do proporcí Altimy, karoserie byla rozšířena dodatečnými 180 mm blatníky. Bodykit je přitom zahlazen do původních dílů kastle, nejde tak o žádné ledabyle našroubované díly. Výroba nových blatníku podle Nissanu zabrala 150 hodin práce.

Ve výsledku tak již poměrně zamračená Altima vypadá ještě agresivněji. K montáží pásu bylo ještě potřeba zvýšit podvozek o dalších 50 mm a vůz samozřejmě používá zcela odlišnou geometrii vůči původnímu nastavení. Na pohonu všech kol pak Nissan nic neměnil. U Altimy pro kanadský trh je mimochodem dostupný ve standardní výbavě.

Nissan Juke jako sněžný skútr? V Japonsku se asi zbláznili

Nissan Juke jako sněžný skútr? V Japonsku se asi zbláznili

Se systémem je nicméně výhradně spojena motorizace 2,5litrového benzinového čtyřválce o výkonu 135 kW (184 koní) a točivém momentu 241 N.m. S výkonnějším přeplňovaným dvoulitrem a hodnotami 185 kW (251 koní) a 369 N.m překvapivě dostupný není. Na videu níže však speciálu Altima-te AWD očividně síla zrovna neschází.

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Ford Focus ST Plus Performance: Bejby nebude sedět v koutě!

Ford Focus ST Plus Performance

Akronymem rychlého Fordu je od pradávna označení RS a hot-hatch modrého oválu se již několikátou generací zove Focus RS. Jeho bejby bratříček ST se v očích nadšenců vždy tak trochu krčil v koutku a tam si fidlal ty své druhé housličky. K patnáctým narozeninám ale dostal od hodných strýčků z vývojového oddělení elektrickou kytaru… a k ní koncertní kombo s elektronickými efekty.

5.  12.  2019 | Petr Schnagl | 30 příspěvků
Za volantem elektrické Škody Citigoe iV: Odsouzena k úspěchu. Na doživotí?

Škoda Citigoe iV

Na prezentaci v Nizozemsku jsme vedle plug-in hybridní Škody Superb poprvé vyzkoušeli také první sériově vyráběný elektromobil s okřídleným šípem ve znaku. Odsouzen k úspěchu ale byl už dlouho před tím.

3.  12.  2019 | Jan Mička | 153 příspěvků
Levné Hyundaie i20 a i30 na ostří nože: Hodně muziky za méně než 300.000 Kč!

Hyundai i20 vs. Hyundai i30

Řekněme, že chcete nové auto a stanovíte si limit 300 tisíc korun. Český Hyundai má pro vás hned dvě lákavé nabídky.

1.  12.  2019 | Vladimír Kadera | 85 příspěvků