Takhle se propaguje systém pohonu všech kol! Nissan obul sedanu Altima pásy

Svůj nový sedan Altima s pohonem všech kol propaguje Nissan v Kanadě docela zajímavým způsobem. Místo kol mu totiž nasadil pásy.

Kanadské zastoupení Nissanu vkládá do tamního sedanu Altima s nově dostupným pohonem všech kol velké naděje. Aby přitom na novinku strhlo pozornost, ve spolupráci s tamní dílnou Motorsports In Action (MIA) nyní představuje speciální projekt monstrózní varianty Altima-te AWD, která se určitě sněhu nezalekne.

Zajímavá stavba se ukáže na autosalonu v Montrealu a jedná se o podobnou myšlenku, kterou Nissan dříve představil na upraveném X-Trailu s názvem Rogue Warrior. Stejně jako SUV tak dostal i sedan pásový systém místo svých kol. U nich však změny na autě nekončí.

Nissan Leaf e+ už má české ceny. Pod milion nejde, i tak si musíte pospíšit

Nissan Leaf e+ už má české ceny. Pod milion nejde, i tak si musíte pospíšit

Aby pásové adaptéry o délce 1220 mm a šířce 380 mm alespoň částečně zapadly do proporcí Altimy, karoserie byla rozšířena dodatečnými 180 mm blatníky. Bodykit je přitom zahlazen do původních dílů kastle, nejde tak o žádné ledabyle našroubované díly. Výroba nových blatníku podle Nissanu zabrala 150 hodin práce.

Ve výsledku tak již poměrně zamračená Altima vypadá ještě agresivněji. K montáží pásu bylo ještě potřeba zvýšit podvozek o dalších 50 mm a vůz samozřejmě používá zcela odlišnou geometrii vůči původnímu nastavení. Na pohonu všech kol pak Nissan nic neměnil. U Altimy pro kanadský trh je mimochodem dostupný ve standardní výbavě.

Nissan Juke jako sněžný skútr? V Japonsku se asi zbláznili

Nissan Juke jako sněžný skútr? V Japonsku se asi zbláznili

Se systémem je nicméně výhradně spojena motorizace 2,5litrového benzinového čtyřválce o výkonu 135 kW (184 koní) a točivém momentu 241 N.m. S výkonnějším přeplňovaným dvoulitrem a hodnotami 185 kW (251 koní) a 369 N.m překvapivě dostupný není. Na videu níže však speciálu Altima-te AWD očividně síla zrovna neschází.

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Honda GL1800 Gold Wing DCT: Motorka za mega! Skoro...

Honda GL1800 Gold Wing DCT

Šestiválcový cestovní křižník s unikátní podvozkovou konstrukcí je to nejrozmařilejší, co Honda v jedné stopě nabízí. Gold Wing je ale zároveň také s velkou rezervou tou nejdražší dvoukolovou Hondou. Má vrcholné provedení šesté generace zlatokřídlé legendy čím opodstatnit cenovku zvící bezmála 900.000 Kč?

včera | Petr Schnagl | 8 příspěvků
TEST Volkswagen T-Cross 1.0 TSI DSG R-Line: Důležitá módní záležitost

VW T-Cross 1.0 TSI DSG

Volkswagen rozštěpil Polo na dva samostatné modely. Oplastované CrossPolo je minulostí a jeho pozici zastoupila novinka jménem T-Cross. Nabízí kromě zvýšené stavby karoserie ještě něco?

15.  6.  2019 | Miro Mihálik | 54 příspěvků
První svezení se Seatem Leon TGI 1.5 TSI. Pod 1 Kč/km i s větším motorem?

Seat Leon TGI (první svezení)

České ceny Seatu Leon TGI po modernizaci pohonného ústrojí známe už od ledna letošního roku. Nyní došlo i na první kilometry za volantem a zdá se, že na dosavadních výhodách se vůbec nic nezměnilo.

11.  6.  2019 | Jan Mička | 15 příspěvků