Takhle bude vypadat BMW i5. Také vidíte větší i3?

BMW před pěti lety založilo ekologickou značku „i“ a od začátku prohlašuje, že ji budou tvořit tři modely. Městské i3 a sportovní i8 v blízké budoucnosti doplní třetí model, zhruba o velikosti střední třídy, jež ponese označení i5. Vše ostatní je ale zatím přísně tajné.

BMW i3 dostalo nové baterie. Zvládne ujet až 300 km na jedno nabití

BMW i3 dostalo nové baterie. Zvládne ujet až 300 km na jedno nabití

Neoficiálně se mluví o příchodu vozu v roce 2018, a na rozdíl od hybridního i8 a elektrického i3 mělo jít o vodíkový model s palivovými články. Tuto techniku BMW vyvíjí ve spolupráci s Toyotou a auto by s ní mělo mít jízdní dosah, odpovídající běžnému režimu využívání takového modelu a to včetně možnosti rychlého doplnění energie v podobě dotankování plynného vodíku.

BMW i8 může mít po tuningové úpravě až 428 koní a 718 Nm

BMW i8 může mít po tuningové úpravě až 428 koní a 718 Nm

A nyní se zdá, že už je budoucí podoba i5 prozrazena - a to díky patentovým nákresům, které si BMW nechalo zaregistrovat v Japonsku. Pětidveřový liftback i5 má příď, nesoucí rysy modelu i8, zbytek auta je pak silně inspirován kompaktním BMW i3. Podle umístění bočních klik to vypadá, že i v tomto případě se budou dveře otevírat od sebe.

Zdroj: Carscoops.com
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
TEST Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi: Galerie moderního designu

Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi

Nové městské SUV francouzské automobilky obsahuje tolik designérských nápadů, že by to vystačilo hned na několik aut. C3 Aircross jsme vyzkoušeli s motorem 1.6 BlueHDi.

včera | Radek Pecák | 10 příspěvků
Minitest Ford Fiesta Vignale 1.0 EcoBoost: V čem je ta prémie?

Ford Fiesta 1.0 EB Vignale (minitest)

Vyplatí se koupě té nejvíce vyšňořené Fiesty? Vyzkoušeli jsme ji s litrovým motorem EcoBoost o výkonu 103 kW.

15.  2.  2018 | Milan Lažanský | 25 příspěvků
TEST Volkswagen T-Roc 2.0 TDI DSG 4Motion: Pouliční směska

VW T-Roc 2.0 TDI DSG 4Motion

Rostoucí segment SUV byl loni rozšířen o stylový Volkswagen T-Roc. Vypadá fantasticky, přináší však i řadu těžko pochopitelných řešení. Pro první test jsme zvolili verzi s turbodieselem, převodovkou DSG a pohonem všech kol.

13.  2.  2018 | Jan Mička | 23 příspěvků