Takhle bude vypadat BMW i5. Také vidíte větší i3?

BMW před pěti lety založilo ekologickou značku „i“ a od začátku prohlašuje, že ji budou tvořit tři modely. Městské i3 a sportovní i8 v blízké budoucnosti doplní třetí model, zhruba o velikosti střední třídy, jež ponese označení i5. Vše ostatní je ale zatím přísně tajné.

BMW i3 dostalo nové baterie. Zvládne ujet až 300 km na jedno nabití

BMW i3 dostalo nové baterie. Zvládne ujet až 300 km na jedno nabití

Neoficiálně se mluví o příchodu vozu v roce 2018, a na rozdíl od hybridního i8 a elektrického i3 mělo jít o vodíkový model s palivovými články. Tuto techniku BMW vyvíjí ve spolupráci s Toyotou a auto by s ní mělo mít jízdní dosah, odpovídající běžnému režimu využívání takového modelu a to včetně možnosti rychlého doplnění energie v podobě dotankování plynného vodíku.

BMW i8 může mít po tuningové úpravě až 428 koní a 718 Nm

BMW i8 může mít po tuningové úpravě až 428 koní a 718 Nm

A nyní se zdá, že už je budoucí podoba i5 prozrazena - a to díky patentovým nákresům, které si BMW nechalo zaregistrovat v Japonsku. Pětidveřový liftback i5 má příď, nesoucí rysy modelu i8, zbytek auta je pak silně inspirován kompaktním BMW i3. Podle umístění bočních klik to vypadá, že i v tomto případě se budou dveře otevírat od sebe.

Zdroj: Carscoops.com
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
TEST Renault Mégane Grandtour GT dCi: Ekonomická nerovnice

Renault Mégane Grandtour GT dCi

Úsporných vozů s vizáží ostrých verzí se na českém trhu najde spousta. Zkoušený Mégane GT dCi je jedním z nich, jedna věc nám na něm ale nesedí. A motor to není.

včera | Jan Mička | 20 příspěvků
TEST Citroën Spacetourer XL 2.0 BlueHDi: Maximální pohodlí pro sedm

Citroën Spacetourer XL

Citroën v nové generaci svého užitkového vozu změnil partnera a zvelebil osobní verzi. Vyzkoušeli jsme to nejlepší, co nabídne Spacetourer.

21.  11.  2017 | Milan Lažanský | 12 příspěvků
Test ojetiny BMW řady 1: Bazarový průšvihář s dokonalým podvozkem

Test ojetiny BMW řady 1

Ceny jedničkových BMW už klesly pod stotisícovou metu. Vybírejte ale pečlivě.

19.  11.  2017 | David Rusol | 17 příspěvků