Také Volkswagen se pochlubil výletem s nízkou spotřebou. Zajel ho Golf

Honda se včera oficiálně pochlubila úspornou jízdou modelu Civic Tourer 1.6 i-DTEC po Evropě, který nakonec znamenal zápis do Guinessovy knihy rekordů. Prakticky ve stejnou dobu a dokonce i v podstatě se stejnou disciplínou přišla ale také americká pobočka automobilky Volkswagen. Rozdíl je pouze v tom, že se s naftovým Golfem jezdilo po Americe a že výsledná spotřeba nakonec na Civic nestačila.

Honda Civic Tourer projela celou Evropu se spotřebou 2,82 l/100 km

Honda Civic Tourer projela celou Evropu se spotřebou 2,82 l/100 km

Na cestu se vydal Volkswagen Golf TDI Clean Diesel, což je Golf osazený naftovým dvoulitrem o výkonu 110 kW (150 k), který navštívil 48 států a ujel 8 233,5 mil, tedy v přepočtu 13 250,53 kilometrů. Na zdolání celé trasy potřeboval šestnáct dnů.

VW Golf Alltrack a R/GTD Variant: nové tváře bestselleru (první dojmy)

VW Golf Alltrack a R/GTD Variant: nové tváře bestselleru (první dojmy)

Průměrná spotřeba se nakonec ustálila na hodnotě 2,9 l/100 km. To pro tuto cestu po Americe znamená nový rekord. Jak už ale asi víte, na Hondu to nestačí. Ta se projela Evropou (13 498 km, ovšem za 25 dnů) s průměrnou spotřebou 2,82 l/100 km. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

TEST Audi Q8 50 TDI quattro: Mohlo být dokonalé, ale přišlo WLTP

Audi Q8 50 TDI quattro

Své velké SUV-kupé uvedlo Audi jako poslední z trojice luxusních německých značek. Dalo mu to, co konkurence nemá a vyladilo jej téměř k dokonalosti.

11.  10.  2018 | Jan Mička | 21 příspěvků
TEST Volvo V60 D4 Polestar: Zpomalí vám tep, vyžehlí děravé okresky!

Volvo V60 D4 Polestar

Nová generace Volva V60 těží z moderní platformy a bere si to podstatné z větších modelů. Možná je to také poslední dieselová generace. Což je škoda.

9.  10.  2018 | Milan Lažanský | 24 příspěvků
Minitest Ford Focus 1.5 EcoBlue: Jízdně extra třída. Ale co uvnitř?

Ford Focus 1.5 EcoBlue (minitest)

Focus s přibývajícími generacemi postupně ztratil své postavení řidičsky výjimečného vozu, ve svém nejnovějším provedení však opět dostal prvotřídní podvozek. Jak do toho zapadá diesel a automat?

7.  10.  2018 | Miro Mihálik | 32 příspěvků