Také Volkswagen má v L.A. vodíkový koncept – Golf HyMotion

Také Volkswagen má v L.A. vodíkový koncept – Golf HyMotion

Zamrzelo vás, že VW nepředkládá technologii palivových článků i v dostupnějším podání než A7 Sportback h-tron quattro? Bez obav, mateřská značka koncernu přivezla do Los Angeles svůj vlastní vodíkový koncept.

Volkswagen Golf SportWagen HyMotion vypadá jako běžný Golf Variant, poháněn je však 100kW elektromotorem napájeným elektřinou z lithium-iontové baterie o hmotnosti 57 kg, uložené pod podlahou zavazadlového prostoru. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Volkswagen v L.A. předvedl, že platforma MQB umožňuje i zástavbu palivových článků

Výrobu hnací síly zajišťují tři stovky palivových článků, v nichž se chemická energie vodíku přeměňuje elektromechanickou reakcí na energii elektrickou. Vodík je uložen ve čtyřech karbonových nádržích, které dohromady zajišťují vozu dojezd 500 km. Samozřejmě za předpokladu, že nebudete pořád dokola zkoušet maximální zrychlení 0-100 km/h, které Golf HyMotion podle oficiálních údajů zvládá na rovných 10 sekund.

Volkswagen již pojízdná auta na vodík má, přestože v běžném prodeji nejsou. V Kalifornii automobilka testuje flotilu Passatů HyMotion.

 

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

bazar

VW Touran 1,6
Rok výroby: 2014
Stav: 128 565 km
Cena: 278 000 Kč
VW Passat 1,6
Rok výroby: 2012
Stav: 135 349 km
Cena: 258 000 Kč
VW Passat 2
Rok výroby: 2005
Stav: 199 600 km
Cena: 135 000 Kč
VW Amarok 2
Rok výroby: 2011
Stav: 145 284 km
Cena: 470 000 Kč
VW Sharan 1,9
Rok výroby: 2005
Stav: 235 312 km
Cena: 111 000 Kč
VW Touran 1,6
Rok výroby: 2014
Stav: 142 191 km
Cena: 320 000 Kč
Nabídka dalších vozů
Test: Ford Fiesta je stále řidičskou volbou, univerzálem bez vad ale ne

Ford Fiesta

Naší recenzí tentokrát prošla nová generace Fordu Fiesta.

20.  9.  2017 | Milan Lažanský | 25 příspěvků
Kabriolet versus kupé: O kolik se zvýší spotřeba při jízdě s otevřenou střechou?

Test spotřeby kabrioletu

Přemýšleli jste někdy nad tím, jestli se spotřeba paliva dramaticky zvýší při jízdě s otevřenou střechou? Vyzkoušeli jsme to.

18.  9.  2017 | Milan Lažanský | 17 příspěvků
Test krátkých sprintů: Je lepší motorka, elektrovůz, nebo BMW 760i?

Test krátkých sprintů

Ne vždy musí být motocykl při startu od semaforů rychlejší než auto. Při testu redaktoři Autorevue.cz proti sobě postavili dva rozdílné typy motocyklů, elektromobil a auto s výkonem přes šest stovek koní.

8.  9.  2017 | Radek Pecák | 19 příspěvků