Také Toyota Yaris dodrží pravidlo „po třech letech facelift“. První snímky zde

Na trhu je nepsaným pravidlem, že by po třech letech od představení nového modelu měl přijít facelift. Tohle pravidlo už bylo potvrzeno v mnoha případech a dalším takovým bude Toyota Yaris. Ta se světu představila coby třetí generace v roce 2011, takže už je nejvyšší čas.

Test: Toyota Yaris 1,33i CVT - velký krok

Test: Toyota Yaris 1,33i CVT - velký krok

Na internetu lze dohledat první snímky odhalující, o co se zhruba bude jednat. Modernizace podle nich vypadá naprosto klasicky. Jiný je přední nárazník, úprav se dočkala také maska chladiče nebo přední světlomety. Novinky pak najdeme také vzadu, opět se týkají nárazníku a zadních světel.

Test: Toyota Yaris 1.0 VVT-i – více netřeba

Test: Toyota Yaris 1.0 VVT-i – více netřeba

Japonský trh se může těšit rovněž na provedení RS, které dostalo ještě agresivnější výraz, jiná litá kola a sportovně laděný interiér. Podrobnější informace ale schází, takže nezbývá, než si na ně počkat. Dlouhé čekání by to být nemělo.

TEST Opel Combo Life 1.2 Turbo a Van XL 1.5 CDTI: Když dva nedělají totéž

Opel Combo Life 1.2 Turbo a Van XL 1.5 CDTI

Opel Combo pochází z kvarteta rodných bratrů, kteří se s obměnami prodávají pod značkami PSA i Toyoty. Je tedy nasnadě, že v odpovídajících verzích se nebudou výrazně lišit. Což je do značné míry pravda, avšak rozdíly se najdou a užitková verze se od osobních modelů liší víc, než by se na první pohled zdálo.

včera | Petr Schnagl | 7 příspěvků
Za volantem nového Audi A4: S4 TDI má neskutečnou sílu, TDI Evo zase spotřebu

Audi A4 2.0 TDI Evo a S4 TDI (první svezení)

Nejúspěšnější model automobilky Audi, A4, slaví v letošním roce 25 let od začátku výroby. Facelift je ideálním dárkem, obzvláště když se nezaměřil pouze na změnu vzhledu.

17.  7.  2019 | Jan Mička | 68 příspěvků
TEST Mazda 3 Skyactiv-D (85 kW): Válka proti mainstreamu

Mazda 3 Skyactiv-D

Vpředu nijak zvlášť výkonný diesel, vzadu torzní příčka, mezigeneračně vyšší hmotnost a základní cena téměř 600 tisíc. Skoro se chce říct, že tohle už nezachrání ani ta hezká tvářička. Až na to, že nová trojka je něčím víc než jen neobyčejně vypadajícím hatchbackem.

16.  7.  2019 | Miro Mihálik | 56 příspěvků