Také Toyota vsadí na turba a přímý vstřik

Downsizing vládne světu a v rámci této doktríny hodlá automobilka Toyota do roku 2012 představit 11 nových modelů. Povětšině půjde o hybridní verze stávajících řad, ale těšit se můžeme také na zcela nové typy, opět ale v hybridní konfiguraci.

Jak se zdá, „elektrické“ části těchto soustav dosáhly prozatím svého vrcholu, takže pozornost konstruktérů Toyoty se zaměří zpět na nové spalovací motory, bez nichž se stále žádný, skutečně prakticky využitelný automobil neobejde. A jejich použití je podřízeno konceptu „malý objem, přímý vstřik a přeplňování“, a to i mezi zážehovými jednotkami. Nechme se překvapit.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Změny v nabídce motorů se zřejmě dotknou i současného Aurisu
Minitest Volkswagen Golf Sportsvan 1.5 TSI DSG: Lepší než originál

VW Golf Sportsvan (minitest)

Ač se označení „sportující van“ může zdát hodně přitažené za vlasy, minimálně ve srovnání se stejně velkými crossovery a ve spojení s motorem o výkonu 150 koní to zase není takový nesmysl.

včera | Miro Mihálik | 38 příspěvků
TEST Lexus LC 500: Socha na kolech, precizní řidičský nástroj. Má chybu?

Lexus LC 500

Velké kupé od Lexusu má být dokonale vybroušeným, mistrovským dílem japonského automobilového průmyslu. Pro nás je ale podstatný i fakt, že má naprosto úchvatný pětilitrový osmiválec bez přeplňování!

19.  7.  2018 | Milan Lažanský | 52 příspěvků
TEST Volvo XC40 D4 AWD: Mistr prvního opojení

Volvo XC40 D4 AWD

Na rozdíl od modelů XC60 a XC90 je nové Volvo XC40 postaveno na platformě CMA, určené pro kompaktní vozy. Narostlo však do takových rozměrů, že jedna ze stálic nabídky může přestat dávat smysl.

17.  7.  2018 | Jan Mička | 34 příspěvků