Také Toyota vsadí na turba a přímý vstřik

Downsizing vládne světu a v rámci této doktríny hodlá automobilka Toyota do roku 2012 představit 11 nových modelů. Povětšině půjde o hybridní verze stávajících řad, ale těšit se můžeme také na zcela nové typy, opět ale v hybridní konfiguraci.

Jak se zdá, „elektrické“ části těchto soustav dosáhly prozatím svého vrcholu, takže pozornost konstruktérů Toyoty se zaměří zpět na nové spalovací motory, bez nichž se stále žádný, skutečně prakticky využitelný automobil neobejde. A jejich použití je podřízeno konceptu „malý objem, přímý vstřik a přeplňování“, a to i mezi zážehovými jednotkami. Nechme se překvapit.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Změny v nabídce motorů se zřejmě dotknou i současného Aurisu
Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

17.  10.  2017 | Michal Žďárský | 4 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků
Test Suzuki Swift SHVS: Tady elektromotor rozhodně dává smysl!

Suzuki Swift SHVS

Naší recenzí prošla nová generace Suzuki Swift. Vyzkoušeli jsme ji v mild-hybridní variantě.

4.  10.  2017 | Milan Lažanský | 16 příspěvků