Také Tesla Model S může být čtyřmístným autem s dvojicí křesel vzadu

Stejně jako Range Rover, Jaguar a mnoho dalších, může být nově i Tesla Model S vybavena dvojicí křesel ve druhé řadě. Americká automobilka představila tzv. Executive Rear Seats tak trochu v tichosti už na detroitském autosalonu.

Zájemci si musí připravit dva tisíce dolarů. Jenže abyste si vůbec mohli připlatit za luxusní druhou řadu sedadel, je potřeba před tím zaškrtat ještě několik dalších položek v nabídce.

Tesla Model S prošla testem Euro NCAP s maximálním hodnocením

Tesla Model S prošla testem Euro NCAP s maximálním hodnocením

Konkrétně jde o kožené čalounění interiéru, které je dostupné ve třech odstínech za cenu 1500 dolarů, za stejnou sumu je potřeba ještě pořídit Alcantarou čalouněný strop a navíc přidat 3500 dolarů za „premium interior package“. Dohromady vyjde příplatek za dvě křesla vzadu na 8500 dolarů, tedy zhruba 206 000 korun.

Test Tesla Model S: Úplně jiná

Test Tesla Model S: Úplně jiná

Za tuto cenu dostanete čtyřmístný interiér, který vypadá na fotkách velmi luxusně. Zadní sedadla jsou vyhřívaná a na místě prostředního cestujícího najdete odkládací prostor a držáky nápojů. Kdo by případně stále chtěl v autě převážet více než čtyři osoby, ten si může dokoupit ještě třetí řadu sedadel do zavazadelníku.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

TEST Lexus LS 500h: Měl být dokonalý. Jenže...

Lexus LS 500h

Nový Lexus LS mi ze všech testovacích aut způsobil největší pomatení mysli. V některých ohledech tak neuvěřitelně fascinuje, jinde ale může i zklamat. Nebo jej prostě jen nechápu?

dnes | Milan Lažanský | 9 příspěvků
TEST Citroën C3 Aircross 110 PureTech EAT6: Váš městský obývák

Citroën C3 Aircross 110 PT EAT6

Tentokrát jsme C3 Aircross vyzkoušeli v silnější z benzinových dvanáctistovek. Jaký je tento extrovertní crossover?

15.  5.  2018 | Milan Lažanský | 9 příspěvků
Minitest Škoda Karoq 1.0 TSI: Dělám, co můžu! Stačí to?

Škoda Karoq 1.0 TSI (minitest)

Zázraky od malého litrového tříválce v poměrně velkém crossoveru raději nečekejte, poněkud překvapivě však základní motor z Karoqu nepoužitelnou brzdu provozu nedělá.

12.  5.  2018 | Miro Mihálik | 86 příspěvků