Také Tesla Model S může být čtyřmístným autem s dvojicí křesel vzadu

Stejně jako Range Rover, Jaguar a mnoho dalších, může být nově i Tesla Model S vybavena dvojicí křesel ve druhé řadě. Americká automobilka představila tzv. Executive Rear Seats tak trochu v tichosti už na detroitském autosalonu.

Zájemci si musí připravit dva tisíce dolarů. Jenže abyste si vůbec mohli připlatit za luxusní druhou řadu sedadel, je potřeba před tím zaškrtat ještě několik dalších položek v nabídce.

Tesla Model S prošla testem Euro NCAP s maximálním hodnocením

Tesla Model S prošla testem Euro NCAP s maximálním hodnocením

Konkrétně jde o kožené čalounění interiéru, které je dostupné ve třech odstínech za cenu 1500 dolarů, za stejnou sumu je potřeba ještě pořídit Alcantarou čalouněný strop a navíc přidat 3500 dolarů za „premium interior package“. Dohromady vyjde příplatek za dvě křesla vzadu na 8500 dolarů, tedy zhruba 206 000 korun.

Test Tesla Model S: Úplně jiná

Test Tesla Model S: Úplně jiná

Za tuto cenu dostanete čtyřmístný interiér, který vypadá na fotkách velmi luxusně. Zadní sedadla jsou vyhřívaná a na místě prostředního cestujícího najdete odkládací prostor a držáky nápojů. Kdo by případně stále chtěl v autě převážet více než čtyři osoby, ten si může dokoupit ještě třetí řadu sedadel do zavazadelníku.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Test Kia Stonic 1.0 T-GDI: Hřebíček trefený na hlavičku

Kia Stonic 1,0 T-GDI

Značka Kia letos zažívá velkou produktovou ofenzívu, což se nakonec projevilo i v počtu nominaci do ankety Světové auto roku. Zcela nový model Stonic má ambice stát se jedním z nejdůležitějších v její nabídce.

16.  11.  2017 | Radek Pecák | 8 příspěvků
TEST Fiat 124 Spider - Miata po italsku je víc než jen víkendovka...

Fiat 124 Spider

Oproti Mazdě MX-5 je větší, těžší a chybí mu atmosférický motor. To zní jako cesta do pekel, ale jaká je "Fiata" doopravdy?

14.  11.  2017 | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Minitest Škoda Karoq 2.0 TDI 4x4: Potvrdila i u nás, že je dobře postavena?

Minitest Škoda Karoq 2.0 TDI 4x4

Škodu Karoq v provedení s turbodieselem 2,0 TDI, manuální převodovkou a pohonem všech kol získala redakce Autorevue.cz na test jako jeden z prvních tuzemských sdělovacích prostředků. Jak funguje na českých silnicích?

10.  11.  2017 | Radek Pecák | 83 příspěvků