Také Smart ForFour přichází na úvod ve verzi Edition 1

Také Smart ForFour přichází na úvod ve verzi Edition 1

Stejně jako u nových modelů automobilky Mercedes-Benz přichází také nová generace Smartu ForFour v provedení Edition 1. Nabízet se bude během prvních dvanácti měsíců výroby a zákazník dostane kromě vylepšeného designu také sportovní podvozek.

Nový Smart je venku. Máme pro vás fotky, video i technická data

Nový Smart je venku. Máme pro vás fotky, video i technická data

Edition 1 v tomto případě znamená jedinou barevnou kombinaci. Tou je šedá karoserie a oranžovým lakem zvýrazněný ochranný rám. Vůz stojí na černých šestnáctipalcových kolech, černá je také maska chladiče a střecha, která skrývá panoramatické okno. Vzadu pak najdete chromovanou koncovku výfuku.

Smart FourJoy: veselá budoucnost pro čtyři, a na elektriku

Smart FourJoy: veselá budoucnost pro čtyři, a na elektriku

V interiéru nabídne Edition 1 sportovní tříramenný volant, sedačky kombinující černé a oranžové čalounění, automatickou klimatizaci nebo kovové pedály. Součástí výbavy je také sportovní podvozek snížený o deset milimetrů a samozřejmě loga upozorňující na fakt, že jde o Edition 1.

TEST Jeep Compass 2,0 MultiJet: Horal mezi praktičtějšími crossovery

Jeep Compass 2,0 MultiJet

Nový Jeep Compass chce na rozdíl od hranatého předchůdce více cílit na městské zákazníky a bodovat svým stylem. Přesto mezi konkurenty zůstává drsnější variantou.

včera | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

10.  12.  2017 | David Rusol | 32 příspěvků
Minitest Renault Espace 1,8 TCe: Jak v obrovi slouží motor Alpine A110?

Renault Espace 1.8 TCe (minitest)

Renault Espace patří do kategorie velkých MPV. Tedy takových aut, která by mnohým často velmi hodila, ale nakonec si je koupí jen málokdo. Renault nyní připravil verzi, která je z mnoha hledisek velmi zajímavá.

9.  12.  2017 | Radek Pecák | 13 příspěvků