Také Škoda Fabia Combi má svou premiéru za sebou [fotogalerie]

Možná ještě více pozornosti než třetí generace Fabie poutá na stánku automobilky Škoda nová Fabia Combi, která se odhalila až těsně před pařížskou premiérou. Novinka narostla na délku o 10 mm, na šířku přibrala plných 90 mm a zároveň je oproti končící generaci nižší o 31 mm.

Nová Škoda Fabia: Naprostý základ od 234 900 korun

Nová Škoda Fabia: Naprostý základ od 234 900 korun

Zavazadelník zvládne v základním uspořádání 530 litrů, což představuje nárůst o 25 litrů. Maximum dostupné po sklopení zadních sedaček činí 1395 litrů. Ložná plocha je široká 960 mm (+2 mm), nakládat můžete předměty dlouhé až 1,55 m. Nákladová hrana je ve výšce 611 mm. Kromě zavazadelníku se zvětšila také šířka interiéru. Vpředu činí rozdíl 21 mm, vzadu 8 mm.

Škoda Fabia má za sebou pařížskou premiéru. Zde jsou první živé fotky

Škoda Fabia má za sebou pařížskou premiéru. Zde jsou první živé fotky

V nabídce najdeme tři benzinové a tři vznětové motory. Vše samozřejmě plní normu Euro 6. Benzinové jednotky začínají na výkonu 55 kW (75 k) a končí u 81 kW (110 k). Trojice vznětových tříválců pokryje výkonové spektrum od 55 kW (75 k) po 77 kW (105 k).

Prodávat se začne Fabia Combi začátkem příštího roku. 

Zobrazit tiskovou zprávu

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

TEST Opel Astra 1.4 Turbo CVT: Tříválec + CVT = Drahá poukázka na průšvih?

Opel Astra 1.4 Turbo CVT

Kompaktní Opel se při aktuálním faceliftu velmi výrazně změnil, jakkoli to tak na první pohled nevypadá. Všechny motory jsou nyní výhradně tříválcové a ten nejsilnější se pojí s převodovkou CVT. Zní to vám to jako zaručený recept na mizérii na kolech?

včera | Petr Schnagl | 31 příspěvků
Minitest Honda HR-V 1.5 VTEC Sport: Uhájí vyšší cenu slušnou dynamikou?

Honda HR-V 1.5 VTEC Sport

Honda se rozhodla ještě více zatraktivnit svůj crossover HR-V a jeho nabídku rozšířila i o verzi Sport. Podívali jsme se jí na zoubek s převodovkou CVT i s klasickou šaltpákou.

17.  10.  2019 | Vladimír Kadera | 20 příspěvků
TEST BMW M2 Competition M-DCT: Jednoduše to nejlepší

BMW M2 Competition M-DCT

S německými výkonovými válkami podpořenými opulentním luxusem a bezpečností se ze scény potichu vypařil důraz kladený na tu nejdůležitější esenci sportovních aut – lehkost. M2 Competition tento trend vysloveně neboří, protože je ale u BMW nejmenší, na odkaz staré školy úplně nezapomněla.

15.  10.  2019 | Miro Mihálik | 1 příspěvek