Také Rolls-Royce slaví sté narozeniny BMW odvážným konceptem

BMW letos slaví sté narozeniny a k připomenutí této skutečnosti představilo hodně odvážný koncept Vision Next 100. Studii se stejným názvem aktuálně ukázala také automobilka Rolls-Royce, kterou BMW vlastní. Tak se podívejte, jaká budoucnost čeká na velmi movité zákazníky. 

BMW slaví 100 let existence konceptem Vision Next 100. Řídí sám

BMW slaví 100 let existence konceptem Vision Next 100. Řídí sám

Studie s kódovým označením 103EX není jen tak nějakým obyčejným konceptem. Jde totiž o vůbec první studii automobilky Rolls-Royce v historii. Na délku vůz měří 5,9 m a na výšku pouze 1,6 m. Koncept stojí na úzkých kolech o velikosti 28 palců, přičemž každé bylo ručně sestaveno z 65 částí. 

Mansory Rolls-Royce Dawn: 780 koní pro luxusní kabriolet

Mansory Rolls-Royce Dawn: 780 koní pro luxusní kabriolet

Jakkoliv je exteriér snad až šokující, to největší překvapení se koná uvnitř. Budoucí majitelé Rolls-Royce už totiž nebudou potřebovat řidiče, automobil vše obstará sám a vy se budete už pouze bavit s virtuální Eleanor, které jednoduše řeknete, kam vás má odvézt. Interiér je dvoumístný a samozřejmě patřičně luxusní. Na palubní desce už nenajdete nic jiného než průhledný OLED displej. 

A motor? Budoucnost údajně velkým dvanáctiválcům nepřeje, takže se počítá s výkonným elektrickým pohonem. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
TEST Opel Astra 1.4 Turbo CVT: Tříválec + CVT = Drahá poukázka na průšvih?

Opel Astra 1.4 Turbo CVT

Kompaktní Opel se při aktuálním faceliftu velmi výrazně změnil, jakkoli to tak na první pohled nevypadá. Všechny motory jsou nyní výhradně tříválcové a ten nejsilnější se pojí s převodovkou CVT. Zní to vám to jako zaručený recept na mizérii na kolech?

včera | Petr Schnagl | 30 příspěvků
Minitest Honda HR-V 1.5 VTEC Sport: Uhájí vyšší cenu slušnou dynamikou?

Honda HR-V 1.5 VTEC Sport

Honda se rozhodla ještě více zatraktivnit svůj crossover HR-V a jeho nabídku rozšířila i o verzi Sport. Podívali jsme se jí na zoubek s převodovkou CVT i s klasickou šaltpákou.

17.  10.  2019 | Vladimír Kadera | 20 příspěvků
TEST BMW M2 Competition M-DCT: Jednoduše to nejlepší

BMW M2 Competition M-DCT

S německými výkonovými válkami podpořenými opulentním luxusem a bezpečností se ze scény potichu vypařil důraz kladený na tu nejdůležitější esenci sportovních aut – lehkost. M2 Competition tento trend vysloveně neboří, protože je ale u BMW nejmenší, na odkaz staré školy úplně nezapomněla.

15.  10.  2019 | Miro Mihálik | 1 příspěvek