Také Renault Twizy může být užitkovým automobilem

U dvoumístného a velmi malého elektromobilu byste asi očekávali všechno, jen ne to, že se představí také coby užitkový automobil. Jenže Renault to vidí jinak a na světě je tak model Twizy Cargo, který obětoval prostor zadního spolujezdce a místo něj nabídne prostor pro náklad. Tedy možná by bylo přesnější napsat „náklad“.

Renault dal dohromady vozítko Twizy a F1. Stovku zvládne za 6 s

Renault dal dohromady vozítko Twizy a F1. Stovku zvládne za 6 s

Twizy Cargo nabídne vzadu uzamykatelnou schránku o objemu 180 litrů. Kromě toho byste sem neměli naložit více než 75 kg. Renault vidí případné použití podobného automobilu coby expresního dopravního prostředku například pro poštu nebo třeba záchrannou službu.

Další příspěvek do dubajské garáže bude velmi ekologický

Další příspěvek do dubajské garáže bude velmi ekologický

Francouzská „mikro-dodávka“ bude dostupná ve dvou verzích. Twizy Cargo 45 s elektromotorem o výkonu pěti koní zvládne maximálně 45 km/h a nabídne dojezd 120 km/h. Výkonnější alternativou je Twizy Cargo se sedmnácti koňovým motorem, maximální rychlostí 80 km/h a dojezdem 100 km. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek 
Foto: Renault

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

včera | David Rusol | 23 příspěvků
Minitest Renault Espace 1,8 TCe: Jak v obrovi slouží motor Alpine A110?

Minitest Renault Espace 1.8 TCe

Renault Espace patří do kategorie velkých MPV. Tedy takových aut, která by mnohým často velmi hodila, ale nakonec si je koupí jen málokdo. Renault nyní připravil verzi, která je z mnoha hledisek velmi zajímavá.

9.  12.  2017 | Radek Pecák | 10 příspěvků
TEST Volkswagen Polo 1.0 TSI Highline – Golfův revír

Volkswagen Polo 1.0 TSI

Segment malých vozů pomalu dorůstá modely nižší střední třídy. Nový Volkswagen Polo je toho důkazem, z vyšších tříd si navíc půjčil i několik užitečných technologií.

7.  12.  2017 | Jan Mička | 30 příspěvků