Také Renault Twizy může být užitkovým automobilem

U dvoumístného a velmi malého elektromobilu byste asi očekávali všechno, jen ne to, že se představí také coby užitkový automobil. Jenže Renault to vidí jinak a na světě je tak model Twizy Cargo, který obětoval prostor zadního spolujezdce a místo něj nabídne prostor pro náklad. Tedy možná by bylo přesnější napsat „náklad“.

Renault dal dohromady vozítko Twizy a F1. Stovku zvládne za 6 s

Renault dal dohromady vozítko Twizy a F1. Stovku zvládne za 6 s

Twizy Cargo nabídne vzadu uzamykatelnou schránku o objemu 180 litrů. Kromě toho byste sem neměli naložit více než 75 kg. Renault vidí případné použití podobného automobilu coby expresního dopravního prostředku například pro poštu nebo třeba záchrannou službu.

Další příspěvek do dubajské garáže bude velmi ekologický

Další příspěvek do dubajské garáže bude velmi ekologický

Francouzská „mikro-dodávka“ bude dostupná ve dvou verzích. Twizy Cargo 45 s elektromotorem o výkonu pěti koní zvládne maximálně 45 km/h a nabídne dojezd 120 km/h. Výkonnější alternativou je Twizy Cargo se sedmnácti koňovým motorem, maximální rychlostí 80 km/h a dojezdem 100 km. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek 
Foto: Renault

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Subaru XV 1,6i Lineartronic: Kompromis, ale ten nejlepší!

Subaru XV 1,6i Lineartronic

Subaru XV se na přelomu roku dostalo na trh v druhé generaci. Od té minulé se vizuálně moc neliší, ale japonští technici vůz vyladili téměř k dokonalosti.

včera | Radek Pecák | 73 příspěvků
TEST Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi: Galerie moderního designu

Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi

Nové městské SUV francouzské automobilky obsahuje tolik designérských nápadů, že by to vystačilo hned na několik aut. C3 Aircross jsme vyzkoušeli s motorem 1.6 BlueHDi.

17.  2.  2018 | Radek Pecák | 15 příspěvků
Minitest Ford Fiesta Vignale 1.0 EcoBoost: V čem je ta prémie?

Ford Fiesta 1.0 EB Vignale (minitest)

Vyplatí se koupě té nejvíce vyšňořené Fiesty? Vyzkoušeli jsme ji s litrovým motorem EcoBoost o výkonu 103 kW.

15.  2.  2018 | Milan Lažanský | 25 příspěvků