Také Renault Clio R.S. má po faceliftu, dostal výfuk Akrapovič

Modernizovaný Renault Clio snadno poznáte podle nových světlometů, které přinesly LED techniku. U sportovní verze obdařené písmenky R.S. je tomu zrovna tak, potvrdit si to navíc můžete pohledem na část, kde se obvykle ukrývají mlhovky. Tam totiž designéři po vzoru konceptu RS16 implementovali denní svícení ve tvaru loga divize Renault Sport. 

Renault Clio R.S. 220 EDC Trophy: Špatná zpráva, automat zůstal

Renault Clio R.S. 220 EDC Trophy: Špatná zpráva, automat zůstal

Pokud jste však od modernizace očekávali změnu například u nabídky převodovek, budete pravděpodobně zklamaní, k žádným zásadním změnám na poli techniky nedošlo. K pohonu i nadále slouží přeplňovaný čtyřválec o objemu 1,6 litru s výkonem rovných 147 kW (200 koní), který pohání přední kola přes šestistupňovou automatickou převodovku se dvěma spojkami a možností řadit rozměrnými pádly pod volantem.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Design se změnil jen decentně - nové jsou světlomety a diody denního svícení, lehkou obměnou prošel nárazník a samozřejmě kola

Zároveň je v nabídce také provedení Trophy, které podvozek sníží o dalších 20 milimetrů vpředu a 10 milimetrů vzadu a výkon motoru se navýší o 20 koní. Díky tomu se tak stokilometrová rychlost objeví na tachometru po 6,6 sekundách od startu, maximální rychlost činí 235 km/h. Tato verze navíc může disponovat výfukovým systémem od společnosti Akrapovič, který se pozitivně projeví na zvuku motoru a nejspíš také přidá pár koní.

Test Renault Clio RS 2013 vs. Ford Fiesta ST vs. Renault Clio RS 2011

Test Renault Clio RS 2013 vs. Ford Fiesta ST vs. Renault Clio RS 2011

Renault zároveň přichází s provedením GT-Line, které do sportovního designu oblékne i obyčejné motorizace. Vyznačuje se přepracovanými nárazníky, unikátními disky o průměru 16 nebo 17 palců, chromovanými koncovkami výfuku a difuzorem v šedé barvě. Do interiéru se nastěhovaly modré doplňky, sportovní sedačky a hliníkové pedály, které mají podtrhnout sportovnější zaměření auta.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Je třetí kolo k něčemu? Test skútru Yamaha Tricity 125

Yamaha Tricity 125

Yamaha Tricity je v podstatě běžný městský skútr, který ale díky své koncepci nabízí řadu výhod. Můžete ho řídit i s běžným béčkem nebo řidičákem A1, nabízí extra porci stability navíc a může ho tak řídit i naprostý začátečník. Navíc, ze semaforů odjedete vždy jako první a ve finále nabízí i nejnižší cenu ze všech tříkolových skútrů.

25.  6.  2017 | Michal Žďárský | 10 příspěvků
Test: Který nosič na kola koupit? Vyhněte se upevnění na víko zavazadelníku

Test: Který nosič na kola koupit? Vyhněte se upevnění na víko zavazadelníku

Na dovolenou si velká část motoristů bere i své bicykly. Pokud je nechcete převážet na střešním nosiči, zbývá řešení v podobě upevnění nosiče na víko zavazadelníku či na tažné zařízení. Švýcarský autoklub otestoval obě varianty na různých modelech.

18.  6.  2017 | Milan Lažanský | 33 příspěvků
Test: VW Golf GTI je i po faceliftu nejlepším hot-hatchem všedních dnů...

Volkswagen Golf GTI (2017)

Nedávný facelift Volkswagenu Golf se dotkl i verze GTI. Vyzkoušeli jsme základní variantu s manuální převodovkou.

15.  6.  2017 | Milan Lažanský | 44 příspěvků