Také Renault Clio R.S. má po faceliftu, dostal výfuk Akrapovič

Modernizovaný Renault Clio snadno poznáte podle nových světlometů, které přinesly LED techniku. U sportovní verze obdařené písmenky R.S. je tomu zrovna tak, potvrdit si to navíc můžete pohledem na část, kde se obvykle ukrývají mlhovky. Tam totiž designéři po vzoru konceptu RS16 implementovali denní svícení ve tvaru loga divize Renault Sport. 

Renault Clio R.S. 220 EDC Trophy: Špatná zpráva, automat zůstal

Renault Clio R.S. 220 EDC Trophy: Špatná zpráva, automat zůstal

Pokud jste však od modernizace očekávali změnu například u nabídky převodovek, budete pravděpodobně zklamaní, k žádným zásadním změnám na poli techniky nedošlo. K pohonu i nadále slouží přeplňovaný čtyřválec o objemu 1,6 litru s výkonem rovných 147 kW (200 koní), který pohání přední kola přes šestistupňovou automatickou převodovku se dvěma spojkami a možností řadit rozměrnými pádly pod volantem.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Design se změnil jen decentně - nové jsou světlomety a diody denního svícení, lehkou obměnou prošel nárazník a samozřejmě kola

Zároveň je v nabídce také provedení Trophy, které podvozek sníží o dalších 20 milimetrů vpředu a 10 milimetrů vzadu a výkon motoru se navýší o 20 koní. Díky tomu se tak stokilometrová rychlost objeví na tachometru po 6,6 sekundách od startu, maximální rychlost činí 235 km/h. Tato verze navíc může disponovat výfukovým systémem od společnosti Akrapovič, který se pozitivně projeví na zvuku motoru a nejspíš také přidá pár koní.

Test Renault Clio RS 2013 vs. Ford Fiesta ST vs. Renault Clio RS 2011

Test Renault Clio RS 2013 vs. Ford Fiesta ST vs. Renault Clio RS 2011

Renault zároveň přichází s provedením GT-Line, které do sportovního designu oblékne i obyčejné motorizace. Vyznačuje se přepracovanými nárazníky, unikátními disky o průměru 16 nebo 17 palců, chromovanými koncovkami výfuku a difuzorem v šedé barvě. Do interiéru se nastěhovaly modré doplňky, sportovní sedačky a hliníkové pedály, které mají podtrhnout sportovnější zaměření auta.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Minitest Renault Captur 1.3 TCe: 1,333 stříbrných stříkaček na rozloučenou

Renault Captur 1.3 TCe (minitest)

Crossover Renault Captur se již brzy dočká nové generace. Stihli jsme se proto rozloučit s tou současnou, která nám připomněla, proč je tento malý nezmar tak populární.

21.  9.  2019 | Vladimír Kadera | 33 příspěvků
S Fordem Ranger Raptor na střelnici: Střele neujede, všemu ostatnímu už ano!

S Fordem Ranger Raptor na střelnici

Pick-upy si lidé kupují hlavně jako pracovní stroje. Z dřívějška víme, že už mohou sloužit také jako stylový doplněk, Ford Ranger Raptor ale patří do úplně jiné škatulky.

19.  9.  2019 | Jan Mička | 16 příspěvků
TEST DS 3 Crossback 1.2 PureTech 155: Odvážní Francouzi jsou zpátky!

DS 3 Crossback 1.2 PureTech 155

Luxusní divize automobilky Citroën se stala samostatnou značkou v roce 2014. Jako první to s modelem DS 7 zkusila s karoserií SUV a nyní nastal čas jít dál. Asi vás nepřekvapí, že jde taktéž o SUV. Proč ne, když je lidé chtějí?

16.  9.  2019 | Vladimír Kadera | 29 příspěvků