Také Renault Clio R.S. má po faceliftu, dostal výfuk Akrapovič

Modernizovaný Renault Clio snadno poznáte podle nových světlometů, které přinesly LED techniku. U sportovní verze obdařené písmenky R.S. je tomu zrovna tak, potvrdit si to navíc můžete pohledem na část, kde se obvykle ukrývají mlhovky. Tam totiž designéři po vzoru konceptu RS16 implementovali denní svícení ve tvaru loga divize Renault Sport. 

Renault Clio R.S. 220 EDC Trophy: Špatná zpráva, automat zůstal

Renault Clio R.S. 220 EDC Trophy: Špatná zpráva, automat zůstal

Pokud jste však od modernizace očekávali změnu například u nabídky převodovek, budete pravděpodobně zklamaní, k žádným zásadním změnám na poli techniky nedošlo. K pohonu i nadále slouží přeplňovaný čtyřválec o objemu 1,6 litru s výkonem rovných 147 kW (200 koní), který pohání přední kola přes šestistupňovou automatickou převodovku se dvěma spojkami a možností řadit rozměrnými pádly pod volantem.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Design se změnil jen decentně - nové jsou světlomety a diody denního svícení, lehkou obměnou prošel nárazník a samozřejmě kola

Zároveň je v nabídce také provedení Trophy, které podvozek sníží o dalších 20 milimetrů vpředu a 10 milimetrů vzadu a výkon motoru se navýší o 20 koní. Díky tomu se tak stokilometrová rychlost objeví na tachometru po 6,6 sekundách od startu, maximální rychlost činí 235 km/h. Tato verze navíc může disponovat výfukovým systémem od společnosti Akrapovič, který se pozitivně projeví na zvuku motoru a nejspíš také přidá pár koní.

Test Renault Clio RS 2013 vs. Ford Fiesta ST vs. Renault Clio RS 2011

Test Renault Clio RS 2013 vs. Ford Fiesta ST vs. Renault Clio RS 2011

Renault zároveň přichází s provedením GT-Line, které do sportovního designu oblékne i obyčejné motorizace. Vyznačuje se přepracovanými nárazníky, unikátními disky o průměru 16 nebo 17 palců, chromovanými koncovkami výfuku a difuzorem v šedé barvě. Do interiéru se nastěhovaly modré doplňky, sportovní sedačky a hliníkové pedály, které mají podtrhnout sportovnější zaměření auta.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Minitest Volkswagen Caddy Maxi 1.4 TGI: Spořivému plyn nesmrdí

VW Caddy Maxi 1.4 TGI (minitest)

VW láká na model Caddy poháněný zemním plynem nízkými provozními náklady. Stačí ale ceny CNG na to, aby se do německé dodávky zamilovali nejen zapřisáhlí skrblíci?

včera | Miro Mihálik | 6 příspěvků
TEST Renault Mégane R.S.: Hraboš přetáčivý

Renault Mégane R.S.

Renault Sport si s novým Méganem vyhrál docela jinak než u předchozích generací. Kvůli tomu jej ale ještě netřeba zatracovat.

9.  8.  2018 | Milan Lažanský | 28 příspěvků
TEST Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line: Konečně zase baví!

Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line

Nejnovější Ford Focus přichází dvacet let po uvedení modelu jako takového. Pro první test jsme zvolili nejsilnější, nejsportovnější, ale nikoliv nejdražší provedení ST-Line. Výkon 182 koní přitom produkuje pouze tříválcový motor!

7.  8.  2018 | Jan Mička | 139 příspěvků