Také Porsche Macan S má po faceliftu. Šest válců dá 354 koní, známe i cenu

Nabídku modernizovaného SUV Macan nyní Porsche rozšiřuje také o výkonnější variantu S. Pod její kapotou se objevuje nový šestiválec.

Po uvedení modernizace modelu Macan se Porsche tradičně pouští do uvádění dalších očekávaných variant malého SUV. Po standardní verzi tak přichází i výkonnější S, které se pyšní hlavně novým šestiválcem pod kapotou. Většinu novinek z modernizace jsme už ostatně popsali dříve.

Porsche uvádí, že v Macanu S nyní najdeme nově vyvinutý přeplňovaný vidlicový šestiválec se zdvihovým objemem tři litry, který má své turbodmychadlo uloženo mezi oběma řadami válců. Zdokonalena byla i geometrie spalovacího prostoru s centrálně umístěným vstřikovačem.

Oproti staré verzi motor nabízí 260 kW (354 koní) a 480 Nm točivého momentu – nárůst o 10 kW (14 koní) a 20 Nm. Zrychlení z nuly na 100 km/h novému Macanu S zabere 5,1 vteřiny (zlepšení o 0,1 s vůči staršímu modelu) a nejvyšší rychlost činí 254 km/h.

Porsche omladilo Macan. Střední SUV především dohání nový Cayenne

Porsche omladilo Macan. Střední SUV především dohání nový Cayenne

Verze S dostává nově naladěný podvozek s jinak nastavenými stabilizátory a k mání jsou i adaptivní tlumiče PASM, vzduchové odpružení a vektorování točivého momentu v rámci pohonu všech kol. Vylepšení se dočkala i brzdová soustava. Samotný pedál brzdy je nyní vyroben z kompozitu a je tedy lehčí, vepředu najdete větší kotouče o průměru 360 mm a nové destičky. Volitelně jsou dostupné i karbon-keramické brzdy.

Hybridní Porsche 911 má ještě čas. Přijede nejdříve s modernizací nové generace

Hybridní Porsche 911 má ještě čas. Přijede nejdříve s modernizací nové generace

Uvnitř Macanu S si lze připlatit za sportovní volant GT z modelu 911. Volič jízdních režimů na volantu je pak součástí paketu Sport Chrono. Na přání je dodáván i nový asistent pro jízdu v kolonách, vyhřívání čelního okna a ionizátor, který společně s pylovým a prachovým filtrem přispívá ke zlepšení kvality vzduchu v interiéru.

Nové Porsche Macan S vstupuje na český trh již nyní. Ceny začínají na 1.794.000 Kč.

TEST Mazda 2 1.5 Skyactiv-G75: Co nabídne nejlevnější zoom-zoom?

TEST Mazda 2 1.5 Skyactiv G75

Zástupce segmentu B automobilky Mazda má v Evropě opravdu tvrdou konkurenci. Co všechno dostanete za tři sta tisíc?

včera | Vladimír Kadera | 54 příspěvků
Minitest Toyota Hilux 2.4 D4-D: I ta už se umí vyšňořit!

Toyota Hilux 2.4 D4-D (minitest)

Hilux osmé generace už má nový čumák. V rámci výroční edice se snaží zaujmout i tu klientelu kolem tunových pick-upů, která touží po co nejosobnějším vzezření a chování svého pracanta.

20.  1.  2019 | AutoRevue.cz | 11 příspěvků
Minitest Mercedes-Benz Vito Tourer Family 114 CDI: Na míru k vašim službám

Mercedes-Benz Vito Tourer Family (minitest)

Mít větší než běžnou rodinu znamená kromě jiného i obtížnější výběr auta. Především pak dnes, když jsou minivany na ústupu. Stojí za to dát přednost osobní dodávce od Mercedesu před čímkoli jiným?

17.  1.  2019 | Miro Mihálik | 3 příspěvky