Také Porsche Cayenne Diesel může mít „Launch Control“. Zlepší se o 0,1 s

Také Porsche Cayenne Diesel může mít „Launch Control“. Zlepší se o 0,1 s

Dávno jsou pryč doby, kdy byla automobilka Porsche odsuzována za produkci SUV a vozů osazených naftovým motorem. Prodeje ukázaly, že šlo o správné rozhodnutí a že o podobná auta zájem je. A tak Porsche nabídku i nadále rozšiřuje o další modely nebo o drobné detaily, které ale byly dříve vyhrazeny pouze sportovním modelům. Třeba funkce Launch Control, kterou můžete nově dostat také v kombinaci s Cayennem Diesel.

Test Porsche Macan Turbo: Nejlepší jízda mezi SUV

Test Porsche Macan Turbo: Nejlepší jízda mezi SUV

Nejde ale o plnohodnotný systém, jak ho známe z ostatních modelů. Porsche ho také označuje jako Performance Start. Princip je ovšem stejný. Zvolíte režim Sport Plus, zařadí D, sešlápnete brzdu a dáte pedál plynu na podlahu. Objeví se hláška o aktivaci systému Performance Start a po uvolnění brzdy naftový Cayenne vyrazí co nejsvižněji vpřed.

Také Porsche Cayenne GTS postihl downsizing. Osmiválec je minulostí

Také Porsche Cayenne GTS postihl downsizing. Osmiválec je minulostí

Jak asi očekáváte, v kontextu poměrně velkého auta, které navíc nemá pod kapotou zas až takové množství koní (262 k), jde spíše o věc na parádu. Ostatně Porsche slibuje zlepšení času při sprintu z nuly na stovku pouze o jednu desetinu sekundy (7,2 s vs. 7,3 s).

A to je rozdíl, který velmi pravděpodobně ani nepoznáte. Ale jak se říká, „náš zákazník, náš pán“. Kdo má zájem, ten nechť si připraví na efektní naftový start 760 euro. 

Test Porsche Cayenne GTS - kdo šetří...

Test Porsche Cayenne GTS - kdo šetří...

Minitest Nissan Qashqai 1,6 DIG-T: Po faceliftu s hezčí tváří

Nissan Qashqai DIG-T 160 (minitest)

Co nabízí populární crossover po faceliftu a jaká je kombinace vbrcholné benzinové motorizace s manuální převodovkou a pohonem předních kol.

včera | Milan Lažanský | 1 příspěvek
TEST Jeep Compass 2,0 MultiJet: Horal mezi praktičtějšími crossovery

Jeep Compass 2,0 MultiJet

Nový Jeep Compass chce na rozdíl od hranatého předchůdce více cílit na městské zákazníky a bodovat svým stylem. Přesto mezi konkurenty zůstává drsnější variantou.

12.  12.  2017 | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

10.  12.  2017 | David Rusol | 32 příspěvků