Té zvláštní, že ty autombilky co jsou furt napřed a na všechno 10x připravený, jsou najednou tak překvapený z novejch předpisů a vypadaj jak děvčata v nesnázých? :-D:-D:-DAle možná to dělaj schválně, aby lidi naštvali na úředníky a na předpisy oni byli ti utlačovaní chudáčci co jsou v tom nevinně. :-D;-)B-]
To tím nebylo, strategie PSA je držet nízko papírové emise CO2, dokud to jde. Viz aktuální paleta benzínových motoru Peugeot a Citroen. Koupili Opel a najednou se divili, jakou mají flotilovou spotřebu, že nakupovaná Ampera-e je prodělečná a slouží jen k zmenšování flotilové spotřeby, že mají závazky na produkci Insignií pro GM a naopak, že mají závazky na odběr motorů od GM. Všechno je provázané.
Takže jsou totál nepřipravený a nevědí do čeho jdou.
Sranda je, že ten 1,6t sa pomaly vyrovná V6 čo bol v Omege.A navyše by som rád videl diskutérov, ako si kupujú hromadne 2,0T alevo 2,8T a jazdia za 11 - 13 litrov. To by som si pozrel.
Co do zakladnej motorizacie, chce to dlhozdvih R3 s objemom cca 1.6 (hoci aj 1.8) a rozumne preplnanie. Bude tahat ako elektromotor.
Tříválec do aut nepatří. V případě Insignie by bylo na místě ho tam dát 2x - 6 válec by slušel.
Úplná pravda. V Americe se do nové Insignie dává 3,6 V6 AWD 9AT. Jmenuje se to 2018 Buick Regal GS :-D
co furt všichni máte s těma tříválcema..
To není výmysl Oplu, ten chtěl pokračovat s 2.8 turbo V6 a naladit ho až na 400 koní. Toto je dílo a nedůstojné rozmetání Oplu odpornou prohnilou a vygumovanou hamyžnou PSA!! Humus. Opl sr nemá supům jak bránit. Smutný
Je to pravda, motor byl zaříznut francouzským vedením.
Až na to, že výroba motoru 2.8 V6 Turbo skončila cca. před dvěma roky. Vyráběl se v Holdenu a dovážel se z Austrálie. Výkon 400k pro novou Insignii OPC je novinářská pohádka, možná se uvažovalo o motoru 2.0 Turbo kolem 330k, 3.6 V6 byl od začátku určen pro USA (Buick Regal GS) a pro Austrálii (Holden Commodore VXR).BTW: GM v Austrálii úplně zničilo Holden - nejdřív zastavilo výrobu velkoobjemových motorů V6 (11/2016) a nakonec i výrobu aut (10/2017).
IMO v původních plánech bylo nabídnout OPC s 3.6 (když už se v Rüsselheimu dělá pro USA a pro Austrálii), ale s nákupem Francouzi to šlo do kytek. Manažeři z PSA tlačí na malé CO2 emise (alespoň papírově, dokud se bude měřit podle NEDC), protože se zhrozili těch pokut.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.