Také Opel dostihly emise. Nejsilnější Insignia končí, nastoupí 1.6 Turbo

12 komentářů

Kuk Vykuk
12. dubna • 0:05

Té zvláštní, že ty autombilky co jsou furt napřed a na všechno 10x připravený, jsou najednou tak překvapený z novejch předpisů a vypadaj jak děvčata v nesnázých? :-D:-D:-D
Ale možná to dělaj schválně, aby lidi naštvali na úředníky a na předpisy oni byli ti utlačovaní chudáčci co jsou v tom nevinně. :-D;-)B-]

Shr3k
12. dubna • 14:53

To tím nebylo, strategie PSA je držet nízko papírové emise CO2, dokud to jde. Viz aktuální paleta benzínových motoru Peugeot a Citroen. Koupili Opel a najednou se divili, jakou mají flotilovou spotřebu, že nakupovaná Ampera-e je prodělečná a slouží jen k zmenšování flotilové spotřeby, že mají závazky na produkci Insignií pro GM a naopak, že mají závazky na odběr motorů od GM. Všechno je provázané.

Kuk Vykuk
12. dubna • 15:33

Takže jsou totál nepřipravený a nevědí do čeho jdou.

002
11. dubna • 21:36

Sranda je, že ten 1,6t sa pomaly vyrovná V6 čo bol v Omege.
A navyše by som rád videl diskutérov, ako si kupujú hromadne 2,0T alevo 2,8T a jazdia za 11 - 13 litrov. To by som si pozrel.

Anti-automat
11. dubna • 18:04

Co do zakladnej motorizacie, chce to dlhozdvih R3 s objemom cca 1.6 (hoci aj 1.8) a rozumne preplnanie. Bude tahat ako elektromotor.

Sir CHerokee
11. dubna • 20:07

Tříválec do aut nepatří. V případě Insignie by bylo na místě ho tam dát 2x - 6 válec by slušel.

a
11. dubna • 21:04

Úplná pravda. V Americe se do nové Insignie dává 3,6 V6 AWD 9AT. Jmenuje se to 2018 Buick Regal GS :-D

rickardo
11. dubna • 18:28

co furt všichni máte s těma tříválcema..

Al
11. dubna • 18:01

To není výmysl Oplu, ten chtěl pokračovat s 2.8 turbo V6 a naladit ho až na 400 koní. Toto je dílo a nedůstojné rozmetání Oplu odpornou prohnilou a vygumovanou hamyžnou PSA!! Humus. Opl sr nemá supům jak bránit. Smutný

Shr3k
12. dubna • 14:45

Je to pravda, motor byl zaříznut francouzským vedením.

NoFear
12. dubna • 0:39

Až na to, že výroba motoru 2.8 V6 Turbo skončila cca. před dvěma roky. Vyráběl se v Holdenu a dovážel se z Austrálie. Výkon 400k pro novou Insignii OPC je novinářská pohádka, možná se uvažovalo o motoru 2.0 Turbo kolem 330k, 3.6 V6 byl od začátku určen pro USA (Buick Regal GS) a pro Austrálii (Holden Commodore VXR).BTW: GM v Austrálii úplně zničilo Holden - nejdřív zastavilo výrobu velkoobjemových motorů V6 (11/2016) a nakonec i výrobu aut (10/2017).

Shr3k
12. dubna • 14:48

IMO v původních plánech bylo nabídnout OPC s 3.6 (když už se v Rüsselheimu dělá pro USA a pro Austrálii), ale s nákupem Francouzi to šlo do kytek. Manažeři z PSA tlačí na malé CO2 emise (alespoň papírově, dokud se bude měřit podle NEDC), protože se zhrozili těch pokut.

Doporučujeme

Články odjinud