Také Opel dostihly emise. Nejsilnější Insignia končí, nastoupí 1.6 Turbo

Al  |  11. 04. 2018 18:01

To není výmysl Oplu, ten chtěl pokračovat s 2.8 turbo V6 a naladit ho až na 400 koní. Toto je dílo a nedůstojné rozmetání Oplu odpornou prohnilou a vygumovanou hamyžnou PSA!! Humus. Opl sr nemá supům jak bránit. Smutný

Odpovědět  |   | 
NoFear  |  12. 04. 2018 00:39

Až na to, že výroba motoru 2.8 V6 Turbo skončila cca. před dvěma roky. Vyráběl se v Holdenu a dovážel se z Austrálie. Výkon 400k pro novou Insignii OPC je novinářská pohádka, možná se uvažovalo o motoru 2.0 Turbo kolem 330k, 3.6 V6 byl od začátku určen pro USA (Buick Regal GS) a pro Austrálii (Holden Commodore VXR).

BTW: GM v Austrálii úplně zničilo Holden - nejdřív zastavilo výrobu velkoobjemových motorů V6 (11/2016) a nakonec i výrobu aut (10/2017).

Odpovědět  |   | 
Shr3k  |  12. 04. 2018 14:48

IMO v původních plánech bylo nabídnout OPC s 3.6 (když už se v Rüsselheimu dělá pro USA a pro Austrálii), ale s nákupem Francouzi to šlo do kytek. Manažeři z PSA tlačí na malé CO2 emise (alespoň papírově, dokud se bude měřit podle NEDC), protože se zhrozili těch pokut.

Odpovědět  |   | 
Shr3k  |  12. 04. 2018 14:45

Je to pravda, motor byl zaříznut francouzským vedením.

Odpovědět  |   | 
Anti-automat  |  11. 04. 2018 18:04

Co do zakladnej motorizacie, chce to dlhozdvih R3 s objemom cca 1.6 (hoci aj 1.8) a rozumne preplnanie. Bude tahat ako elektromotor.

Odpovědět  |   | 
rickardo  |  11. 04. 2018 18:28

co furt všichni máte s těma tříválcema..

Odpovědět  |   | 
Sir CHerokee  |  11. 04. 2018 20:07

Tříválec do aut nepatří. V případě Insignie by bylo na místě ho tam dát 2x - 6 válec by slušel.

Odpovědět  |   | 
a  |  11. 04. 2018 21:04

Úplná pravda. V Americe se do nové Insignie dává 3,6 V6 AWD 9AT. Jmenuje se to 2018 Buick Regal GS

Odpovědět  |   | 
002  |  11. 04. 2018 21:36

Sranda je, že ten 1,6t sa pomaly vyrovná V6 čo bol v Omege.
A navyše by som rád videl diskutérov, ako si kupujú hromadne 2,0T alevo 2,8T a jazdia za 11 - 13 litrov. To by som si pozrel.

Odpovědět  |   | 
kuk  |  12. 04. 2018 00:05

Té zvláštní, že ty autombilky co jsou furt napřed a na všechno 10x připravený, jsou najednou tak překvapený z novejch předpisů a vypadaj jak děvčata v nesnázých?
Ale možná to dělaj schválně, aby lidi naštvali na úředníky a na předpisy oni byli ti utlačovaní chudáčci co jsou v tom nevinně.

Odpovědět  |   | 
Shr3k  |  12. 04. 2018 14:53

To tím nebylo, strategie PSA je držet nízko papírové emise CO2, dokud to jde. Viz aktuální paleta benzínových motoru Peugeot a Citroen. Koupili Opel a najednou se divili, jakou mají flotilovou spotřebu, že nakupovaná Ampera-e je prodělečná a slouží jen k zmenšování flotilové spotřeby, že mají závazky na produkci Insignií pro GM a naopak, že mají závazky na odběr motorů od GM. Všechno je provázané.

Odpovědět  |   | 
kuk  |  12. 04. 2018 15:33

Takže jsou totál nepřipravený a nevědí do čeho jdou.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST Royal Enfield Interceptor 650 Twin: Jednou zkusíš a už musíš!

Royal Enfield Interceptor 650 Twin

Nové twiny od indického Enfieldu jsou pro svoji značku bez diskuse revolucí a po zásluze vzbudily enormní globální zájem. Efektní retro design, legendární znáček, zbrusu nový motor a více než dobrá cena jsou pádné argumenty. Dá se ale věřit radikální průlom značce, která až donedávna sveřepě bušila jediný model, vyráběný s drobnými změnami od poloviny padesátých let?

včera | Petr Schnagl | 4 příspěvky
TEST Toyota Corolla TS 2.0 Hybrid: Dost dobrá i pro Lexus

Toyota Corolla TS 2.0 Hybrid

Nová Toyota Corolla se přiřítila na český trh hned ve třech karosářských verzích. Pro první test jsme zvolili tu nejpraktičtější, navíc s nejvýkonnějším hybridním pohonem. Dokáže opodstatnit vyšší cenu? A bavíme se vůbec ještě o mainstreamovém modelu?

19.  6.  2019 | Jan Mička | 154 příspěvků
TEST Honda GL1800 Gold Wing DCT: Motorka za mega! Skoro...

Honda GL1800 Gold Wing DCT

Šestiválcový cestovní křižník s unikátní podvozkovou konstrukcí je to nejrozmařilejší, co Honda v jedné stopě nabízí. Gold Wing je ale zároveň také s velkou rezervou tou nejdražší dvoukolovou Hondou. Má vrcholné provedení šesté generace zlatokřídlé legendy čím opodstatnit cenovku zvící bezmála 900.000 Kč?

16.  6.  2019 | Petr Schnagl | 14 příspěvků

Nejčtenější články

Levná Škoda Octavia Tour je zpátky. Za 440.000 Kč vybavenější nekoupíte

Levná Škoda Octavia Tour je zpátky. Za 440.…

Verze Tour má v historii Škody Octavia tradici. Nyní se vrací i ve třetí generaci a opět kombinuje bohatou výbavu s atraktivní cenou.

29.  5.  2019 | | 193 N/A
Podívejte se, jak vypadá nejlevnější Škoda Kamiq. Má plechová kola a poklice

Podívejte se, jak vypadá nejlevnější Škoda …

Škoda včera zveřejnila ceny nového crossoveru Kamiq. Vůz láká na bohatou bezpečnostní a komfortní výbavu, v základu to ale po vizuální stránce není žádná hitparáda.

12.  6.  2019 | | 117 N/A
Řídili jsme Škodu budoucnosti za 90 milionů. Vision iV hlava prostě nepobere!

Řídili jsme Škodu budoucnosti za 90 milionů…

Výstavní koncepty rozhodně nejsou určeny k tomu, aby se s nimi jezdilo. Přesto se s vámi už poněkolikáté můžeme podělit o jízdy dojmy, tentokrát se Škodou Vision iV. A ta rozhodně není pouhý výstřel do tmy.

2.  6.  2019 | | 93 N/A
Škoda Superb v ohrožení. Přesun do Turecka znamená výrobu u jiné značky

Škoda Superb v ohrožení. Přesun do Turecka …

Škodovácký závod v Kvasinách je tradičním místem výroby vlajkové lodi Superb. Teď se ale znova objevují zprávy, že by se produkce nové generace mohla přesunout do zahraničí.

20.  6.  2019 | | 125 N/A
Nová Škoda Octavia na dosud nejlepších ilustracích. Takhle by se vám líbila?

Nová Škoda Octavia na dosud nejlepších ilus…

Čtvrtá generace Škody Octavia by se měla poprvé ukázat ještě před koncem letošního roku. Ruský grafik při tvorbě přiložených ilustrací vycházel z dosud zveřejněných špionážních snímků.

3.  6.  2019 | | 51 N/A