Také Opel dostihly emise. Nejsilnější Insignia končí, nastoupí 1.6 Turbo

Al  |  11. 04. 2018 18:01

To není výmysl Oplu, ten chtěl pokračovat s 2.8 turbo V6 a naladit ho až na 400 koní. Toto je dílo a nedůstojné rozmetání Oplu odpornou prohnilou a vygumovanou hamyžnou PSA!! Humus. Opl sr nemá supům jak bránit. Smutný

Odpovědět  |   | 
NoFear  |  12. 04. 2018 00:39

Až na to, že výroba motoru 2.8 V6 Turbo skončila cca. před dvěma roky. Vyráběl se v Holdenu a dovážel se z Austrálie. Výkon 400k pro novou Insignii OPC je novinářská pohádka, možná se uvažovalo o motoru 2.0 Turbo kolem 330k, 3.6 V6 byl od začátku určen pro USA (Buick Regal GS) a pro Austrálii (Holden Commodore VXR).

BTW: GM v Austrálii úplně zničilo Holden - nejdřív zastavilo výrobu velkoobjemových motorů V6 (11/2016) a nakonec i výrobu aut (10/2017).

Odpovědět  |   | 
Shr3k  |  12. 04. 2018 14:48

IMO v původních plánech bylo nabídnout OPC s 3.6 (když už se v Rüsselheimu dělá pro USA a pro Austrálii), ale s nákupem Francouzi to šlo do kytek. Manažeři z PSA tlačí na malé CO2 emise (alespoň papírově, dokud se bude měřit podle NEDC), protože se zhrozili těch pokut.

Odpovědět  |   | 
Shr3k  |  12. 04. 2018 14:45

Je to pravda, motor byl zaříznut francouzským vedením.

Odpovědět  |   | 
Anti-automat  |  11. 04. 2018 18:04

Co do zakladnej motorizacie, chce to dlhozdvih R3 s objemom cca 1.6 (hoci aj 1.8) a rozumne preplnanie. Bude tahat ako elektromotor.

Odpovědět  |   | 
rickardo  |  11. 04. 2018 18:28

co furt všichni máte s těma tříválcema..

Odpovědět  |   | 
Sir CHerokee  |  11. 04. 2018 20:07

Tříválec do aut nepatří. V případě Insignie by bylo na místě ho tam dát 2x - 6 válec by slušel.

Odpovědět  |   | 
a  |  11. 04. 2018 21:04

Úplná pravda. V Americe se do nové Insignie dává 3,6 V6 AWD 9AT. Jmenuje se to 2018 Buick Regal GS

Odpovědět  |   | 
002  |  11. 04. 2018 21:36

Sranda je, že ten 1,6t sa pomaly vyrovná V6 čo bol v Omege.
A navyše by som rád videl diskutérov, ako si kupujú hromadne 2,0T alevo 2,8T a jazdia za 11 - 13 litrov. To by som si pozrel.

Odpovědět  |   | 
kuk  |  12. 04. 2018 00:05

Té zvláštní, že ty autombilky co jsou furt napřed a na všechno 10x připravený, jsou najednou tak překvapený z novejch předpisů a vypadaj jak děvčata v nesnázých?
Ale možná to dělaj schválně, aby lidi naštvali na úředníky a na předpisy oni byli ti utlačovaní chudáčci co jsou v tom nevinně.

Odpovědět  |   | 
Shr3k  |  12. 04. 2018 14:53

To tím nebylo, strategie PSA je držet nízko papírové emise CO2, dokud to jde. Viz aktuální paleta benzínových motoru Peugeot a Citroen. Koupili Opel a najednou se divili, jakou mají flotilovou spotřebu, že nakupovaná Ampera-e je prodělečná a slouží jen k zmenšování flotilové spotřeby, že mají závazky na produkci Insignií pro GM a naopak, že mají závazky na odběr motorů od GM. Všechno je provázané.

Odpovědět  |   | 
kuk  |  12. 04. 2018 15:33

Takže jsou totál nepřipravený a nevědí do čeho jdou.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST Opel Astra 1.4 Turbo CVT: Tříválec + CVT = Drahá poukázka na průšvih?

Opel Astra 1.4 Turbo CVT

Kompaktní Opel se při aktuálním faceliftu velmi výrazně změnil, jakkoli to tak na první pohled nevypadá. Všechny motory jsou nyní výhradně tříválcové a ten nejsilnější se pojí s převodovkou CVT. Zní to vám to jako zaručený recept na mizérii na kolech?

22.  10.  2019 | Petr Schnagl | 37 příspěvků
Minitest Honda HR-V 1.5 VTEC Sport: Uhájí vyšší cenu slušnou dynamikou?

Honda HR-V 1.5 VTEC Sport

Honda se rozhodla ještě více zatraktivnit svůj crossover HR-V a jeho nabídku rozšířila i o verzi Sport. Podívali jsme se jí na zoubek s převodovkou CVT i s klasickou šaltpákou.

17.  10.  2019 | Vladimír Kadera | 20 příspěvků
TEST BMW M2 Competition M-DCT: Jednoduše to nejlepší

BMW M2 Competition M-DCT

S německými výkonovými válkami podpořenými opulentním luxusem a bezpečností se ze scény potichu vypařil důraz kladený na tu nejdůležitější esenci sportovních aut – lehkost. M2 Competition tento trend vysloveně neboří, protože je ale u BMW nejmenší, na odkaz staré školy úplně nezapomněla.

15.  10.  2019 | Miro Mihálik | 1 příspěvek

Nejčtenější články

Čínská Dacia Duster dorazí už příští rok. Luxus za pakatel si budete moci i půjčit

Čínská Dacia Duster dorazí už příští rok. L…

Bezdrátové nabíjení telefonu, automatická klimatizace, LED světlomety, elektricky nastavitelná sedadla a armáda USB portů. S tím vším dorazí Lynk & Co do Evropy.

8.  10.  2019 | | 66 N/A
Nový SsangYong Korando se ukázal v ČR. Konkurenty potrápí cenou i kufrem

Nový SsangYong Korando se ukázal v ČR. Konk…

Konkurent Škody Karoq se nyní již oficiálně pohybuje po našem území. Své konkurenty trápí i nízkou cenou.

11.  10.  2019 | | 68 N/A
Hyundai i30 nově koupíte nejlevněji v historii. Scala by se měla ještě učit

Hyundai i30 nově koupíte nejlevněji v histo…

Někteří lidé neprahnou po výbavě, ale chtějí prostě jenom obyčejné auto za skvělé peníze. Řada značek to dnes nechce chápat. Hyundai mezi ně ale nepatří.

4.  10.  2019 | | 255 N/A
Tesla Model 3 má české ceny. Na našem trhu v podstatě nemá konkurenci

Tesla Model 3 má české ceny. Na našem trhu …

Tesla Model 3 by měla k prvním českým zákazníkům dorazit na začátku příštího roku. Elektromobil s obdobnými parametry za tyto peníze tu zatím nemáme.

3.  10.  2019 | | 147 N/A
Do Česka zamířil ruský off-road, který nic nezastaví. Sherp ovšem nevyjde lacino

Do Česka zamířil ruský off-road, který nic …

K mání je univerzální verze Sherp Pro i Sherp pick-up s otevřenou ložnou plochou. Vozidla mohou pomáhat třeba při vyprošťování nebo sloužit jen tak pro zábavu.

16.  10.  2019 | | 28 N/A