Také Nissan rozjede výrobu levného vozu

11 komentářů

marianek
15. ledna • 8:44

Myslim, ze je dobre, ze i Nissan prijde s levnym vozem. Prekvapive mnoho ridicu, po prichodu Logana; dalo prednost levnejsimu vozu, ve kterem ozelilo nekolik mene potrebnych zalezitosti. Vim je to pro zavedene evropske automobilky rana pod pas, ale takovy je dnes svet automobiloveho businessu. Skoda, ze Nissan ohlasil ukonceni stavajici generace Primery. To auto kvete jako kvalitni vino. Cim starsi, tim se mne vic libi. Povedene tvary, vyborne jizdni vlastnosti a kvalita. Navrhuji levny vuz z produkce Nissanu po vzoru posledni Primery.

mac2
15. ledna • 11:08

Logan byl a je bezesporu úspěch. Ale třeba u nás je to s ním zatím podobné jako svého času s Daewoo Matiz. Rychlý vzestup a potom postupný úpadek. Logan 2005 - zaregistrováno 2542 kusů, Logan 2006 - zaregistrováno 1534 kusů. Matiz měl v letech 1999-2001 prodeje 3813, 3088, 1249. Takže by měla Dacia rychle přijít s kombíkem, jestli chce prodeje trochu oživit. A taky si myslím, že v západní Evropě i u nás tato kategorie aut zůstane na okraji zájmu (do 5% trhu) a ze stejného důvodu tady Číňané moc neuspějí. Tady je auto symbol (úspěchu, moci, postavení) a ne dopravní prostředek jako v USA.

patrik
15. ledna • 12:09

No, já nejsem zas až tak vášnivý bojovník za Logan... ale se statistikami se dají dělat různá kouzla při jejich výkladu. Takže třeba ten údaj za rok 2006: s počtem 1534 kusů byl Logan v ČR dvojka v segmentu nižší střední hned za Golfem (1676) (SDA z neznámých důvodů řadí Octavii o segment výš...). Novinové zprávy kromě toho říkají, že Renault i Dacia byli zaskočeni zájmem o Logan v "bohatých" zemích, kam ho ani původně nemínili vozit. Takže nestíhají výrobu a podle dalších zpráv budou fofrem dostavovat výrobní kapacity, mj. i proto, že už jim nezbývají na ten kombík. To jen jako poznámku, nemám čas to promýšlet i v dalších souvislostech.

patrik
15. ledna • 9:32

Logan je opravdu fenomén, který vejde do dějin automobilové konstrukce i cenové politiky. Renault prokázal chytrost i odvahu při řešení rébusu s nastupujícími korejskými (a v závěsu čínskými) automobilkami a hlavně to udělal včas. Tak uvidíme, jestli Nissanu tentokrát jeho manželství s Renaultem pomůže, aby dobře zabodoval. -

nik
15. ledna • 8:23

Bohužel se jedná o potvrzení pokračujícího úpadku Nissanu, přinejmenším zde v Evropě. Pro mne to je něco na úrovni "Také Porsche rozjede výrobu levného vozu" ;-) ...

patrik
15. ledna • 7:37

Chtělo by to trochu podrobností (a samozřejmě nejlíp i fotku). Takhle zatím leda můžeme spekulovat, jestli Renault přepustí Nissanu část svého skladu starších náhradních dílů a nových výkresů a cestou nejmenšího odporu vznikne nějaký Nissalogan. A nebo jestli má Nissan sám dost dílů s předchozích generací Almery (?). Já osobně bych ale hlasoval pro díly ze staré Primery :-)) Jestli si u Nissanu dají aspoň trochu záležet, může být výsledek docela chutný.

Radek Ondrášík
15. ledna • 7:43

Bohužel více podrobností, natož fotka není. Je to zpráva Nissanu a více k tomu prozatím není.

Pepa Riha
15. ledna • 9:21

v latinsky americe se prodava renault thalia pod nalepkou nissanu , presny oznaceni si nepamatuju, a dacia logan se tam prodava jako renault logan ....

patrik
15. ledna • 9:33

Zajímavé . ta thalie - jinak logan se jako Renault prodává běžně i v západní Evropě

kemr
15. ledna • 17:53

nissan platina
http://www.nissanplatina.com.mx/

patrik
15. ledna • 9:04

Však já vím, že kdybyste měli, tak dáte:-)) Však se dočkáme. Pěkný den.

Doporučujeme

Články odjinud