Také Nissan GT-R se ukáže v Tokiu. Nová verze dostane 550 koní

Také automobilka Nissan se bude chtít ukázat na svém domácím autosalonu. Kromě divokého crossoveru Juke-R zde japonský výrobce představí modernizované provedení svého supersportu GT-R. Na první pohled žádné novinky neodhalíte, což vlastně ani nemůžete, protože designu se změny prakticky netýkají. To nejdůležitější se odehrálo pod kapotou.

Jedenáct supersportů vedle sebe. Podívejte se, kdo je nejrychlejší

Jedenáct supersportů vedle sebe. Podívejte se, kdo je nejrychlejší

Dvakrát přeplňovaný vidlicový šestiválec dostal poprvé od svého uvedení na trh v roce 2007 výraznější inovace. Neměnil se pouze software řídící jednotky a výfuk, přepracovaná je hlava válců s novými ventily a kompletně celé sání. Vše s cílem získat kromě většího výkonu také rychlejší reakce na pokyny řidiče. Aktuální verze nabízí maximum 530 koní a 612 Nm, nové provedení přijde s maximem 550 koní a 632 Nm. Spotřeba klesla o dvě deci na 11,8 l/100 km.

Změny se týkají také podvozku, výbavy a interiéru. Za příplatek si můžete pořídit paket Track Pack, který přinese ještě lepší odpružení, vylepšené brzdy, lehčí kola a spoiler určený speciálně pro tuto verzi. Kvůli snížení hmotnosti pak přijdete o zadní sedadla. V Japonsku se začne vylepšené GT-R prodávat koncem listopadu, do Evropy přijde v lednu.  

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi: Galerie moderního designu

Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi

Nové městské SUV francouzské automobilky obsahuje tolik designérských nápadů, že by to vystačilo hned na několik aut. C3 Aircross jsme vyzkoušeli s motorem 1.6 BlueHDi.

17.  2.  2018 | Radek Pecák | 11 příspěvků
Minitest Ford Fiesta Vignale 1.0 EcoBoost: V čem je ta prémie?

Ford Fiesta 1.0 EB Vignale (minitest)

Vyplatí se koupě té nejvíce vyšňořené Fiesty? Vyzkoušeli jsme ji s litrovým motorem EcoBoost o výkonu 103 kW.

15.  2.  2018 | Milan Lažanský | 25 příspěvků
TEST Volkswagen T-Roc 2.0 TDI DSG 4Motion: Pouliční směska

VW T-Roc 2.0 TDI DSG 4Motion

Rostoucí segment SUV byl loni rozšířen o stylový Volkswagen T-Roc. Vypadá fantasticky, přináší však i řadu těžko pochopitelných řešení. Pro první test jsme zvolili verzi s turbodieselem, převodovkou DSG a pohonem všech kol.

13.  2.  2018 | Jan Mička | 23 příspěvků