Také Nissan GT-R se ukáže v Tokiu. Nová verze dostane 550 koní

Také automobilka Nissan se bude chtít ukázat na svém domácím autosalonu. Kromě divokého crossoveru Juke-R zde japonský výrobce představí modernizované provedení svého supersportu GT-R. Na první pohled žádné novinky neodhalíte, což vlastně ani nemůžete, protože designu se změny prakticky netýkají. To nejdůležitější se odehrálo pod kapotou.

Jedenáct supersportů vedle sebe. Podívejte se, kdo je nejrychlejší

Jedenáct supersportů vedle sebe. Podívejte se, kdo je nejrychlejší

Dvakrát přeplňovaný vidlicový šestiválec dostal poprvé od svého uvedení na trh v roce 2007 výraznější inovace. Neměnil se pouze software řídící jednotky a výfuk, přepracovaná je hlava válců s novými ventily a kompletně celé sání. Vše s cílem získat kromě většího výkonu také rychlejší reakce na pokyny řidiče. Aktuální verze nabízí maximum 530 koní a 612 Nm, nové provedení přijde s maximem 550 koní a 632 Nm. Spotřeba klesla o dvě deci na 11,8 l/100 km.

Změny se týkají také podvozku, výbavy a interiéru. Za příplatek si můžete pořídit paket Track Pack, který přinese ještě lepší odpružení, vylepšené brzdy, lehčí kola a spoiler určený speciálně pro tuto verzi. Kvůli snížení hmotnosti pak přijdete o zadní sedadla. V Japonsku se začne vylepšené GT-R prodávat koncem listopadu, do Evropy přijde v lednu.  

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST VW Golf 1.5 TSI Evo DSG: Opravdu má spotřebu dieselu?

TEST VW Golf 1.5 TSI Evo DSG

Volkswagen dopřál motoru 1.5 TSI Evo Bluemotion řadu systémů, které dnes stále nejsou úplně běžné. Výsledkem má být zážehový agregát se spotřebou vznětového. Platí to i mimo laboratoře?

19.  6.  2018 | Jan Mička | 65 příspěvků
Minitest Renault Twingo GT: Rošťák svázaný svou vlastní koncepcí

Renault Twingo GT (minitest)

Renault Sport si tentokrát v rámci své kúry GT posvítil na toho nejmenšího. Co přináší oproti standardní verzi?

14.  6.  2018 | Milan Lažanský | 9 příspěvků
TEST Toyota Yaris GRMN: Tryskomyš ze staré školy

Toyota Yaris GRMN

Co se stane, když do Yarisu namontujete kompresorovou osmnáctistovku Toyoty dodávanou pro Lotus Elise? Když je za tím Gazoo Racing, který staví auta pro Le Mans i WRC, tak možná tušíte.

12.  6.  2018 | Miro Mihálik | 9 příspěvků