Také na Slovensko míří Superby 3.6 V6 FSI. A nejen do služeb policie

Také na Slovensko míří Superby 3.6 V6 FSI. A nejen do služeb policie

Nejen na českých dálnicích budou operovat šestiválcové Škody Superb. Slovenské Ministerstvo vnitra si pořídilo 21 nových Superbů za celkovou částku 844 600 euro (vč. DPH). Šest exemplářů je osazeno naftovým dvoulitrem, zbývající mají pod kapotou šestiválec 3.6 FSI.

Škoda Superb V6: projděte si kompletní přehled SPZ policejních vozů

Škoda Superb V6: projděte si kompletní přehled SPZ policejních vozů

Konkrétně tedy míří do služeb slovenské policie 15 šestiválcových Superbů. Devět sedanů má černou barvu karoserie (z toho sedm dostalo zatmavená zadní okna), další dva sedany mají stříbrnou karoserii a zbývající čtyři vozy jsou opět černé, ovšem s karoserií kombi. Vše je s výbavou Elegance.

Za každý Suberb Combi 3.6 V6 FSI zaplatili slovenští poplatníci v přepočtu zhruba 1,1 milionu korun, sedany je vyšly v průměru přibližně na 1 070 000 Kč. Dalších 2,1 milionu korun zaplatilo slovenské ministerstvo vnitra za zvukové a světelné signalizační zařízení.

Každá policejní Škoda Superb 3.6 V6 FSI 4x4 nás stála 886 016,28 Kč

Každá policejní Škoda Superb 3.6 V6 FSI 4x4 nás stála 886 016,28 Kč

Jen pro srovnání, českým policistům stačila u šestiválcových Superbů nižší výbava Ambition, přičemž jeden ze série, kterou si policie převzala koncem minulého roku, vyšel na 886 016 Kč.

Na Slovensko pak míří také jedna Škoda Superb 2.0 TDI (125 kW) DSG 4x4 černé barvy do služeb Ministerstva zdravotnictví, které za ní ovšem zaplatilo více než Ministerstvo vnitra za výkonnější šestiválec (1 110 000 Kč v přepočtu).

Česká Kobra 11 přesedlá z Passatů na Superby V6 4x4

Česká Kobra 11 přesedlá z Passatů na Superby V6 4x4

Slovenské Ministerstvo životního prostředí si pak pořídilo dalších pět vozů. Dva mají motor 2.0 TDI a tři jsou opět šestiválce. U nich je zajímavé to, že v původní specifikaci byl požadován motor 1.8 TSI, nicméně rezort neváhal připlatit 320 000 Kč za vrchol nabídky (to víte, ekologie). Za každý šestiválec tak Ministerstvo životního prostředí zaplatilo 1 284 155 Kč.

TEST VW Golf 1.5 TSI Evo DSG: Opravdu má spotřebu dieselu?

TEST VW Golf 1.5 TSI Evo DSG

Volkswagen dopřál motoru 1.5 TSI Evo Bluemotion řadu systémů, které dnes stále nejsou úplně běžné. Výsledkem má být zážehový agregát se spotřebou vznětového. Platí to i mimo laboratoře?

19.  6.  2018 | Jan Mička | 67 příspěvků
Minitest Renault Twingo GT: Rošťák svázaný svou vlastní koncepcí

Renault Twingo GT (minitest)

Renault Sport si tentokrát v rámci své kúry GT posvítil na toho nejmenšího. Co přináší oproti standardní verzi?

14.  6.  2018 | Milan Lažanský | 9 příspěvků
TEST Toyota Yaris GRMN: Tryskomyš ze staré školy

Toyota Yaris GRMN

Co se stane, když do Yarisu namontujete kompresorovou osmnáctistovku Toyoty dodávanou pro Lotus Elise? Když je za tím Gazoo Racing, který staví auta pro Le Mans i WRC, tak možná tušíte.

12.  6.  2018 | Miro Mihálik | 9 příspěvků