Také na Slovensko míří Superby 3.6 V6 FSI. A nejen do služeb policie

Také na Slovensko míří Superby 3.6 V6 FSI. A nejen do služeb policie

Nejen na českých dálnicích budou operovat šestiválcové Škody Superb. Slovenské Ministerstvo vnitra si pořídilo 21 nových Superbů za celkovou částku 844 600 euro (vč. DPH). Šest exemplářů je osazeno naftovým dvoulitrem, zbývající mají pod kapotou šestiválec 3.6 FSI.

Škoda | Zajímavosti | Život řidiče | Škoda Superb

Škoda Superb V6: projděte si kompletní přehled SPZ policejních vozů

Konkrétně tedy míří do služeb slovenské policie 15 šestiválcových Superbů. Devět sedanů má černou barvu karoserie (z toho sedm dostalo zatmavená zadní okna), další dva sedany mají stříbrnou karoserii a zbývající čtyři vozy jsou opět černé, ovšem s karoserií kombi. Vše je s výbavou Elegance.

Za každý Suberb Combi 3.6 V6 FSI zaplatili slovenští poplatníci v přepočtu zhruba 1,1 milionu korun, sedany je vyšly v průměru přibližně na 1 070 000 Kč. Dalších 2,1 milionu korun zaplatilo slovenské ministerstvo vnitra za zvukové a světelné signalizační zařízení.

Škoda | Luxusní auta | Život řidiče | Sedany | Škoda Superb

Každá policejní Škoda Superb 3.6 V6 FSI 4x4 nás stála 886 016,28 Kč

Jen pro srovnání, českým policistům stačila u šestiválcových Superbů nižší výbava Ambition, přičemž jeden ze série, kterou si policie převzala koncem minulého roku, vyšel na 886 016 Kč.

Na Slovensko pak míří také jedna Škoda Superb 2.0 TDI (125 kW) DSG 4x4 černé barvy do služeb Ministerstva zdravotnictví, které za ní ovšem zaplatilo více než Ministerstvo vnitra za výkonnější šestiválec (1 110 000 Kč v přepočtu).

Zajímavosti | Život řidiče

Česká Kobra 11 přesedlá z Passatů na Superby V6 4x4

Slovenské Ministerstvo životního prostředí si pak pořídilo dalších pět vozů. Dva mají motor 2.0 TDI a tři jsou opět šestiválce. U nich je zajímavé to, že v původní specifikaci byl požadován motor 1.8 TSI, nicméně rezort neváhal připlatit 320 000 Kč za vrchol nabídky (to víte, ekologie). Za každý šestiválec tak Ministerstvo životního prostředí zaplatilo 1 284 155 Kč.

Je třetí kolo k něčemu? Test skútru Yamaha Tricity 125

Yamaha Tricity 125

Yamaha Tricity je v podstatě běžný městský skútr, který ale díky své koncepci nabízí řadu výhod. Můžete ho řídit i s běžným béčkem nebo řidičákem A1, nabízí extra porci stability navíc a může ho tak řídit i naprostý začátečník. Navíc, ze semaforů odjedete vždy jako první a ve finále nabízí i nejnižší cenu ze všech tříkolových skútrů.

25.  6.  2017 | Michal Žďárský | 10 příspěvků
Test: Který nosič na kola koupit? Vyhněte se upevnění na víko zavazadelníku

Test: Který nosič na kola koupit? Vyhněte se upevnění na víko zavazadelníku

Na dovolenou si velká část motoristů bere i své bicykly. Pokud je nechcete převážet na střešním nosiči, zbývá řešení v podobě upevnění nosiče na víko zavazadelníku či na tažné zařízení. Švýcarský autoklub otestoval obě varianty na různých modelech.

18.  6.  2017 | Milan Lažanský | 33 příspěvků
Test: VW Golf GTI je i po faceliftu nejlepším hot-hatchem všedních dnů...

Volkswagen Golf GTI (2017)

Nedávný facelift Volkswagenu Golf se dotkl i verze GTI. Vyzkoušeli jsme základní variantu s manuální převodovkou.

15.  6.  2017 | Milan Lažanský | 44 příspěvků