Také modernizovaná Kia Venga míří na pařížský autosalon

Kia Venga dostala po pěti letech od vstupu do prodeje facelift, který bude další z premiér pařížského autosalonu. Malé korejské MPV vyráběné na Slovensku se prezentuje upravenou maskou, lehce vylepšeným interiérem a bohatší výbavou.

Na pohled poznáte Kiu Venga podle přepracované přední části s novou maskou chladiče, jiným nárazníkem a diodami pro denní svícení zasazenými do spodní části nárazníku. Vzadu najdeme nové svítilny, chromovou lištu a jiná jsou také šestnácti a sedmnáctipalcová litá kola.

Interiér dostal tmavší dekory, na výběr jsou dvě nová provedení sedadel a nově můžete objednávat například také vyhřívaný volant nebo navigaci Kia AVN se sedmipalcovým dotykovým displejem a couvací kamerou.

Kia Venga: sympatické MPV detailně

Kia Venga: sympatické MPV detailně

Motorů se facelift nedotkl. Modernizovaná Venga dorazí do prodeje začátkem příštího roku. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

TEST Škoda Fabia edition R5: Lehká ochutnávka možností

Škoda Fabia edition R5

Civilní edice sportovní Fabie R5 v mnohém naznačuje, jak dobrá by mohla být sériová malá ostrá škodovka. Přesto se nedá zcela vyhnout myšlence, že tohle je tak trochu promarněná příležitost.

dnes | Miro Mihálik | 12 příspěvků
Minitest Mazda MX-5 RF: Řidičská bohyně s kovovou čepicí

Mazda MX-5 RF (minitest)

Není to zdaleka poprvé, co Mazda pro legendární roadster MX-5 nabízí alternativu s pevnou střechou. Aktuální generace na to jde dost odlišně než předchůdci.

12.  7.  2018 | Milan Lažanský | 19 příspěvků
TEST Lada Vesta SW Cross: Mnohem lepší, než by měla být!

Lada Vesta SW Cross

Přestože jsou vozy Lada na českých silnicích jako doma už celá desetiletí, potkat, nebo ještě lépe řídit nejnovější modely, není zase tak snadné. A víte co? Je to velká škoda…

10.  7.  2018 | Jan Mička | 205 příspěvků