Také modernizovaná Kia Venga míří na pařížský autosalon

Kia Venga dostala po pěti letech od vstupu do prodeje facelift, který bude další z premiér pařížského autosalonu. Malé korejské MPV vyráběné na Slovensku se prezentuje upravenou maskou, lehce vylepšeným interiérem a bohatší výbavou.

Na pohled poznáte Kiu Venga podle přepracované přední části s novou maskou chladiče, jiným nárazníkem a diodami pro denní svícení zasazenými do spodní části nárazníku. Vzadu najdeme nové svítilny, chromovou lištu a jiná jsou také šestnácti a sedmnáctipalcová litá kola.

Interiér dostal tmavší dekory, na výběr jsou dvě nová provedení sedadel a nově můžete objednávat například také vyhřívaný volant nebo navigaci Kia AVN se sedmipalcovým dotykovým displejem a couvací kamerou.

Kia Venga: sympatické MPV detailně

Kia Venga: sympatické MPV detailně

Motorů se facelift nedotkl. Modernizovaná Venga dorazí do prodeje začátkem příštího roku. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

bazar

Kia Ceed 1,6
Rok výroby: 2007
Stav: 170 738 km
Cena: 87 000 Kč
Kia Rio 1,4
Rok výroby: 2011
Stav: 96 530 km
Cena: 120 000 Kč
Kia Sorento 2,2
Rok výroby: 2013
Stav: 125 811 km
Cena: 470 000 Kč
Kia Sorento 2,5
Rok výroby: 2008
Stav: 180 021 km
Cena: 180 000 Kč
Kia Ceed 1,4
Rok výroby: 2016
Stav: 30 479 km
Cena: 260 000 Kč
Kia Sorento 2,2
Rok výroby: 2013
Stav: 71 931 km
Cena: 490 000 Kč
Nabídka dalších vozů
Test: Ford Fiesta je stále řidičskou volbou, univerzálem bez vad ale ne

Ford Fiesta

Naší recenzí tentokrát prošla nová generace Fordu Fiesta.

20.  9.  2017 | Milan Lažanský | 25 příspěvků
Kabriolet versus kupé: O kolik se zvýší spotřeba při jízdě s otevřenou střechou?

Test spotřeby kabrioletu

Přemýšleli jste někdy nad tím, jestli se spotřeba paliva dramaticky zvýší při jízdě s otevřenou střechou? Vyzkoušeli jsme to.

18.  9.  2017 | Milan Lažanský | 16 příspěvků
Test krátkých sprintů: Je lepší motorka, elektrovůz, nebo BMW 760i?

Test krátkých sprintů

Ne vždy musí být motocykl při startu od semaforů rychlejší než auto. Při testu redaktoři Autorevue.cz proti sobě postavili dva rozdílné typy motocyklů, elektromobil a auto s výkonem přes šest stovek koní.

8.  9.  2017 | Radek Pecák | 19 příspěvků