Také Mercedes-Benz třídy E se dočkal prodloužení pro čínský trh

Seznam kapitol
  1. Mercedes-Benz třídy E LWB
  2. Fotogalerie: Mercedes-Benz třídy E LWB

Prodlužování rozvoru a místa na zadních sedadlech se dočkal také Mercedes-Benz třídy E. A stejně jako v případě Jaguaru XFL se bude i Mercedes vyrábět výhradně v Číně a pouze pro místní trh. Na našem trhu nebo kdekoli jinde si tak na prodlouženou třídu E budete muset nechat zajít chuť. Nebo si můžete raději koupit prodlouženou třídu S.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
V trendu prodlužování pro čínský trh pokračuje i Mercedes. O 140 mm natáhl novou generaci třídy E. Luxusnější je i výbava, ale pod kapotou se nic nemění

Třída E se natáhla o 140 mm a všechen prostor navíc byl poskytnut cestujícím na zadních sedadlech. Ta mohou být na přání nastavitelná s masáží, vyhříváním, ventilací a také se zábavním systémem. Každé sedadlo může mít vlastní ovládání.

Test Mercedes-Benz S 500 4Matic Coupé: Jedním slovem dokonalost

Test Mercedes-Benz S 500 4Matic Coupé: Jedním slovem dokonalost

Prodloužená třída E poskytuje celkem o 134 mm více místa na nohy a aby toho nebylo málo, Mercedes upravil i tvar dveří a prahu, aby bylo nastupování a vystupování pohodlnější. Výbava prodloužené třídy E je samozřejmě bohatší a luxusnější než v případě standardního modelu.

O motorech se automobilka nezmiňuje, takže se vpředu pod kapotou zřejmě nic měnit nebude. Výroba bude probíhat u automobilky BAIC v její továrně v Pekingu, která je strategickým partnerem právě koncernu Daimler.

Následující kapitola
Seznam kapitol
  1. Mercedes-Benz třídy E LWB
  2. Fotogalerie: Mercedes-Benz třídy E LWB
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Za volantem Porsche Cayenne Coupé: Podvozek už zase čaruje a kouzlí!

Porsche Cayenne Coupé (první svezení)

Méně auta, praktičnosti i místa na zadních sedadlech, ale zato s vyšší cenou. To je ve zkratce druhá karosářská verze modelu Cayenne s poněkud nepatřičným přídomkem Coupé, která právě zakotvila na českém trhu. Ideální příležitost svézt se…

včera | Miro Mihálik | 9 příspěvků
TEST Range Rover Evoque P250: Stojí tvrdohlavý nezmar za skoro 2 miliony?

Range Rover Evoque P250

Range Rover si prostě nedá říct a i do městského crossoveru nabízí všemožnou výbavu do terénu. Je tolik kilogramů navíc opravdu potřeba? A poradí si s tím mild-hybridní pohon?

21.  7.  2019 | Vladimír Kadera | 16 příspěvků
TEST Opel Combo Life 1.2 Turbo a Van XL 1.5 CDTI: Když dva nedělají totéž

Opel Combo Life 1.2 Turbo a Van XL 1.5 CDTI

Opel Combo pochází z kvarteta rodných bratrů, kteří se s obměnami prodávají pod značkami PSA i Toyoty. Je tedy nasnadě, že v odpovídajících verzích se nebudou výrazně lišit. Což je do značné míry pravda, avšak rozdíly se najdou a užitková verze se od osobních modelů liší víc, než by se na první pohled zdálo.

18.  7.  2019 | Petr Schnagl | 11 příspěvků