Také Mercedes-Benz třídy E se dočkal prodloužení pro čínský trh

Seznam kapitol
  1. Mercedes-Benz třídy E LWB
  2. Fotogalerie: Mercedes-Benz třídy E LWB

Prodlužování rozvoru a místa na zadních sedadlech se dočkal také Mercedes-Benz třídy E. A stejně jako v případě Jaguaru XFL se bude i Mercedes vyrábět výhradně v Číně a pouze pro místní trh. Na našem trhu nebo kdekoli jinde si tak na prodlouženou třídu E budete muset nechat zajít chuť. Nebo si můžete raději koupit prodlouženou třídu S.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
V trendu prodlužování pro čínský trh pokračuje i Mercedes. O 140 mm natáhl novou generaci třídy E. Luxusnější je i výbava, ale pod kapotou se nic nemění

Třída E se natáhla o 140 mm a všechen prostor navíc byl poskytnut cestujícím na zadních sedadlech. Ta mohou být na přání nastavitelná s masáží, vyhříváním, ventilací a také se zábavním systémem. Každé sedadlo může mít vlastní ovládání.

Test Mercedes-Benz S 500 4Matic Coupé: Jedním slovem dokonalost

Test Mercedes-Benz S 500 4Matic Coupé: Jedním slovem dokonalost

Prodloužená třída E poskytuje celkem o 134 mm více místa na nohy a aby toho nebylo málo, Mercedes upravil i tvar dveří a prahu, aby bylo nastupování a vystupování pohodlnější. Výbava prodloužené třídy E je samozřejmě bohatší a luxusnější než v případě standardního modelu.

O motorech se automobilka nezmiňuje, takže se vpředu pod kapotou zřejmě nic měnit nebude. Výroba bude probíhat u automobilky BAIC v její továrně v Pekingu, která je strategickým partnerem právě koncernu Daimler.

Následující kapitola
Seznam kapitol
  1. Mercedes-Benz třídy E LWB
  2. Fotogalerie: Mercedes-Benz třídy E LWB
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Citroën C3 Aircross 110 PureTech EAT6: Váš městský obývák

Citroën C3 Aircross 110 PT EAT6

Tentokrát jsme C3 Aircross vyzkoušeli v silnější z benzinových dvanáctistovek. Jaký je tento extrovertní crossover?

15.  5.  2018 | Milan Lažanský | 8 příspěvků
Minitest Škoda Karoq 1.0 TSI: Dělám, co můžu! Stačí to?

Škoda Karoq 1.0 TSI (minitest)

Zázraky od malého litrového tříválce v poměrně velkém crossoveru raději nečekejte, poněkud překvapivě však základní motor z Karoqu nepoužitelnou brzdu provozu nedělá.

12.  5.  2018 | Miro Mihálik | 85 příspěvků
Minitest BMW 630d xDrive Gran Turismo: Rudý samet

BMW 630d xDrive GT (minitest)

Třílitrový šestiválce s jedním turbodmychadlem byl ještě donedávna základním vznětovým agregátem BMW 6 GT. Výkon 195 kW není malý, dost možná ani více nepotřebujete.

8.  5.  2018 | Jan Mička | 12 příspěvků