Proč píšete o dieslu a na fotce máte otáčkoměr z benzinové verze - nebo jim ten motor skutečně točí 7000 ot/min?
Tak neviem, ako v Cechach/na Slovensku, ale Mazda 3 s dieselovym motorom CD143 nie je ziadna novinka, predava sa v A za 24.500 az 30.000 E podla vybavy. A mimochodom, ako "Sport" oznacuje Mazda vsetky 5-dverove verzie 3-kovej aj 6-tkovej rady (a vsetky kombiky 6-tky zase "Sport Combi").A len tak na okraj: Mazda este stale nepochopila, ze "domorodci" v starej Europe by mozno chceli v M3-ke aj tempomat. Pokial viem, ani k tym najsilnejsim a najluxusnejsim verziam M3-ky sa jednoducho nedodava (az k M6-ke).
A jako kde to tady vidíš?http://www.mazda.at/Showroom/Mazda3/Mazda3-5Door/Specs/
Na tej stranke stiahnut Mazda Preisliste (pdf), otvorit adobe readerom, pozriet druhu stranu.BTW, predava sa od septembra. V auguste este v ponuke tato verzia motoru nebola (teda bola, ale len v Mazde 5 a 6, od septembra 2006 je aj pre Mazdu 3).
A jste si skutečně jistý? Pokud vím, dvoulitr diesel s šestikvaltem byl skutečně v plánech na facelift (podle jednoho člověka z holandské Mazdy, který je docela v obraze), nicméně ještě jsem neslyšel, že by se někde začal prodávat, nebo že by ho někdo v Evropě vůbec viděl...V Rakousku a Německu se jinak samozřejmě prodávají i dražší verze dieselu (ne jako u nás ty holandské "Touringy") s výbavou ala tuzemský 2.0 Sport.
Ja mozem hovorit len za Rakusko: Mazda 3 s motorom CD143 (2-litrovy diesel, common-rail, 105kW/143ps, 6-kvalt, vo vybavach TX-Plus, GTA a GTA-Plus) je tu v ponuke uz asi pol roka. Bohuzial si odkladam vzdy len posledny cennik (v tom z 1.12.2006 samozrejme je) tak to nemam ako dokazat, ale bola v ponuke uz v lete. A modely Mazda 5 a 6 sa tiez ponukaju s tymto motorom...
A není to náhodou tak, že sice je v ceníku, ale ještě se neprodává?
Chceš tempomat, kup si 6-ku, v 3-ce asi podle Mazdy nikdo nejezdí tak daleko, aby ho potřeboval :-D
Mazda3 je co sa tyka podvozka (razvor osi a rozchod) vacsie auto, ako Octavia. Myslis ze ani Oktavka neni auto, ktorym by sa dalo jazdit po dialnici? Okrem toho, naco by si mal clovek kupovat Mazdu6, ak vacsinou jazdi sam? Len koli tomu tempomatu?Mazda3 ma vela spolocneho s Focusom (motory, podvozok). Pritom Ford do Focusov vybavy Ghia tempomat montuje standartne, a do inych stupnov vybavy si ho zakaznik moze aspon zvolit ako doplnkovu vybavu. Mazda si vsak ide svojou tvrdohlavou cestou. Lepsie povedane, toto je typicke pre skoro kazdeho japonskeho vyrobcu: ponuka urcite kombinacie motorov a vybavy, a neexistuje prakticky ziadny priestor na volne kombinovanie...
No mě je vcelku jedno, kdo čím jezdí, jen říkám, že když chceš tempomat, musíš koupit 6-ku a tak to je, nic víc. Mimochodem, já třeba tempomat většinou stejně nevyužiju, protože na našich dálnicích se plynule jezdit nedá, jelikož to nějakej trubka vždycky zablokuje a v zahraničí nejezdím tolik, aby vůbec mělo cenu o tempomatu uvažovat při koupi novýho auta, takže pro mě zbytečnost, ovšem pokud ho někdo dokáže využít, měl by mít možnost ho koupit jako příplatkovou výbavu nebo alespoň jako příslušenství, nevím, jak je na tom konkrétně Mazda a zda je možnost ho tam nějak dostat, ale v tom má obrovskou výhodu například Škoda, umonží ti narvat do auta v podstatě jakoukoliv výbavu jakkoliv upravenou a s jakýmkoliv motorem, což je nejlepší, ať si každý sestaví to, co mu vyhovuje. Je pravda, že některý automobilky zcela nesmyslně omezují výběr motoru v závislosti na výbavě a naopak, což v důsledku buď pěkelně prodraží výběr jednoho nebo člověka omezí, což je ještě horší.
Je to dobrý tah, ale mohli ho naladit trochu výše, přeci jen to na dvoulitr není závratná hodnota...
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.