Také Kia má svůj M paket. Těšte se na cee'd GT Line s litrovým motorem

Také Kia má svůj M paket. Těšte se na cee

Kia už delší dobu nabízí sportovně střižený cee'd GT. V Ženevě se představí jeho lehčí odvar v podobě verze GT Line. K dispozici bude pro třídveřové i pětidveřové provedení a dostane se také na kombi. Spolu s GT Line pak Kia představuje také nový tříválec 1.0 T-GDi a sedmistupňovou automatickou převodovku.

Test Seat Leon SC 1.8 TSI FR DSG vs. Kia pro_cee’d GT Plus

Test Seat Leon SC 1.8 TSI FR DSG vs. Kia pro_cee’d GT Plus

GT Line má za úkol spojit sportovní design plnohodnotného cee'du GT se schopnostmi klasické verze. Běžný cee'd tak dostal sportovní nárazníky, dvě koncovky výfuku (u kombi jednu dvojitou koncovku), došlo na rozšířené prahy nebo difuzor a standardem jsou sedmnáctipalcová litá kola.

Sportovní střih pokračuje i v interiéru, kde najdeme nové čalounění a šedé konstrastní švy, stejně jako logo GT Line, kovové pedály, startování tlačítkem nebo volant z verze GT.

Koncept Kia segmentu D se jmenuje Sportspace. Zde jsou první fotky  

Koncept Kia segmentu D se jmenuje Sportspace. Zde jsou první fotky  

Spolu s novou verzí cee'du představuje Kia také nový přeplňovaný tříválec T-GDi o objemu jednoho litru. Maximální výkon tohoto motoru je 88 kW (120 k) a točivý moment vrcholí hodnotou 172 Nm. Nechybí přirozeně ani systém start/stop. Standardem je šestistupňová manuální převodovka.

Kia Cee

Kia Cee'd: facelift přinese downsizing, dvě spojky a sportovní model

Poslední novinkou, kterou představí Kia v Ženevě, je nová dvouspojková sedmistupňová automatická převodovka. Ta bude spolupracovat s naftovou šestnáctistovkou. Díky tomu, že zvládne vyšší točivý moment než předchozí automat, bylo možné zvýšit výkon motoru samotného. Ten tak nabízí 98 kW (133 k) namísto původních 94 kW (128 k) a točivý moment vzrostl z 265 Nm na 285 Nm. Nová technika samozřejmě nebude k dispozici pouze pro výbavou GT Line.

Kia cee'd GT Line dorazí na evropské trhy v posledním čtvrtletí letošního roku. 

Zobrazit tiskovou zprávu

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Test ojetiny Mini One: Britské retro úžasně jezdí, trápí jej ale motory

Ojetina: Mini One

Druhá generace hatchbacku mini se začala nabízet před jedenácti roky. Dnes ji v nabídce bazarů naleznete za ceny od 120 tisíc korun. Na co si dát pozor?

21.  10.  2017 | David Rusol | 3 příspěvky
Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

17.  10.  2017 | Michal Žďárský | 4 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků