Také Kia má svůj M paket. Těšte se na cee'd GT Line s litrovým motorem

Také Kia má svůj M paket. Těšte se na cee

Kia už delší dobu nabízí sportovně střižený cee'd GT. V Ženevě se představí jeho lehčí odvar v podobě verze GT Line. K dispozici bude pro třídveřové i pětidveřové provedení a dostane se také na kombi. Spolu s GT Line pak Kia představuje také nový tříválec 1.0 T-GDi a sedmistupňovou automatickou převodovku.

Test Seat Leon SC 1.8 TSI FR DSG vs. Kia pro_cee’d GT Plus

Test Seat Leon SC 1.8 TSI FR DSG vs. Kia pro_cee’d GT Plus

GT Line má za úkol spojit sportovní design plnohodnotného cee'du GT se schopnostmi klasické verze. Běžný cee'd tak dostal sportovní nárazníky, dvě koncovky výfuku (u kombi jednu dvojitou koncovku), došlo na rozšířené prahy nebo difuzor a standardem jsou sedmnáctipalcová litá kola.

Sportovní střih pokračuje i v interiéru, kde najdeme nové čalounění a šedé konstrastní švy, stejně jako logo GT Line, kovové pedály, startování tlačítkem nebo volant z verze GT.

Koncept Kia segmentu D se jmenuje Sportspace. Zde jsou první fotky  

Koncept Kia segmentu D se jmenuje Sportspace. Zde jsou první fotky  

Spolu s novou verzí cee'du představuje Kia také nový přeplňovaný tříválec T-GDi o objemu jednoho litru. Maximální výkon tohoto motoru je 88 kW (120 k) a točivý moment vrcholí hodnotou 172 Nm. Nechybí přirozeně ani systém start/stop. Standardem je šestistupňová manuální převodovka.

Kia Cee

Kia Cee'd: facelift přinese downsizing, dvě spojky a sportovní model

Poslední novinkou, kterou představí Kia v Ženevě, je nová dvouspojková sedmistupňová automatická převodovka. Ta bude spolupracovat s naftovou šestnáctistovkou. Díky tomu, že zvládne vyšší točivý moment než předchozí automat, bylo možné zvýšit výkon motoru samotného. Ten tak nabízí 98 kW (133 k) namísto původních 94 kW (128 k) a točivý moment vzrostl z 265 Nm na 285 Nm. Nová technika samozřejmě nebude k dispozici pouze pro výbavou GT Line.

Kia cee'd GT Line dorazí na evropské trhy v posledním čtvrtletí letošního roku. 

Zobrazit tiskovou zprávu

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Minitest Volkswagen T-Cross 1.5 TSI ACT DSG: Kluk z plakátu

Volkswagen T-Cross 1.5 TSI ACT DSG

Nebude trvat dlouho a nabídka pohonných jednotek Volkswagen T-Cross projde drobnou úpravou. Benzinová patnáctistovka však zůstane, proto není od věci si říci, co od ní vlastně můžete očekávat.

včera | Jan Mička | 12 příspěvků
Minitest Dacia Duster 1.0 TCe Prestige: V plné výbavě za cenu holé Fabie Combi!

Dacia Duster 1.0 TCe

Druhá Dacie Duster není žádnou horkou novinkou. Novinkou je ale akční ceník. SUV od Dacie totiž aktuálně můžete mít za necelých 220 tisíc, s plnou výbavou za 326.900 Kč. Vždy to ale bude tříválec s předním pohonem. Dává smysl?

31.  5.  2020 | Petr Schnagl | 114 příspěvků
První jízda s novým Seatem Leon 1.5 TSI: Tak dobrý, že vás dostane na kolena

Seat Leon 1.5 TSI ACT 110 kW

První dostaveníčko s novou generací Seatu Leon považujme za hodně letmé seznámení. Vyzkoušeli jsme benzinovou patnáctistovku s manuálem, největší radost nám však dělal podvozek.

28.  5.  2020 | Jan Mička | 52 příspěvků