Také Hyundai se chystá na Pikes Peak. Připravuje speciál s výkonem 900 k

Také Hyundai se chystá na Pikes Peak. Připravuje speciál s výkonem 900 k

Pokud si vzpomínáte na loňský ročník Pikes Peak, pak určitě dobře víte, že Rhys Millen za volantem speciálu Hyundai vytvořil nový rekord, když tuto trať zdolal devět minut a 46,164 sekund. Stejný tým i stejný jezdec se představí také na blížícím se ročníku 2013, přičemž cíle jsou celkem logicky pouze ty nejvyšší.

Rhys Millen a jeho výjezd v driftech na brazilskou horu (video)

Rhys Millen a jeho výjezd v driftech na brazilskou horu (video)

Letos Hyundai znovu nasadí do závodu Genesis Coupe, který ovšem na rozdíl od toho loňského bude v mnoha ohledech jiný (samozřejmě lepší). Starý speciál nabízel výkon 700 koní, ten letošní bude ještě o 200 koní výkonnější. Základ motoru ale zůstává stejný, tedy sériově vyráběný vidlicový šestiválec. Pohon obstará opět zadní náprava.

Ještě důležitější novinkou je nižší hmotnost. Hyundai chce maximálně využít karbon a titan. Díky tomu by měl být speciál určený pro rok 2013 lehčí oproti tomu loňskému o více než 400 kg. Vývoj nového stroje zmapuje celkem dvanáct videí. Zde jsou první dvě. 

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Minitest Volkswagen Touareg Masaj 3.0 TDI: Nesnáším loučení!

VW Touareg Masaj 3.0 TDI (minitest)

Dnešním testem dáváme poslední sbohem druhé generaci Volkswagenu Touareg. Velké a bytelné SUV s oprávněnými terénními ambicemi tady s námi bude už doslova jenom pár týdnů.

dnes | Jan Mička | 1 příspěvek
Test Toyota Land Cruiser 2.8 D-4D: Žádný úkol není nesplnitelný

Toyota Land Cruiser 2.8 D-4D

Toyota sice v Evropě propaguje hybridy, stále však nabízí i nezničitelná auta, která ji v minulosti proslavila.

18.  1.  2018 | Radek Pecák | 10 příspěvků
Minitest Subaru Forester 2.0i-L: Vylepšený kmet dostal dvě oči navíc

Subaru Forester 2.0iL (minitest)

Forester chce v letošním roce k poctivému podvozku nabídnout i porci aktivní bezpečnosti. Přesvědčí matador kategorie i ty "bezpečně smýšlející"?

16.  1.  2018 | Milan Lažanský | 2 příspěvky