Také Hyundai hodlá přijít s ultralevným vozem

Automobilky poslední dobu doslova šílí kolem levných aut, již nedávno jsme avizovali, že začíná „bitva malých ultralevných vozidel“. Lavinu spustila indická automobilka Tata svým modelem Nano, jehož základní cena se po propočtu pohybuje pod hranicí 42 tisíc Kč. Od doby, kdy Tata představila tento vůz, se začaly zprávy o podobných vozech šířit doslova jako mor.

Evropské, Japonské a Korejské automobilky se rozhodly dobýt rychle rozvíjející se automobilový trh v Číně a Indii. Svůj záměr produkovat cenově dostupný vůz nejnověji představila i jihokorejská automobilka Hyundai, která v současnosti v Indii poměrně úspěšně prodává model Santro (u nás Atos Prime).

Dle nejnovějších výzkumů automobilky, na indickém trhu prudce stoupá poptávka po ještě menších a levnějších vozech. Představitelé dále oznámili, že vůz, který se na trhu objeví nejdříve koncem roku 2011, určitě nebude levnější než zmíněná Tata Nano. Při předpokládané ceně kolem 3 500 dolarů (zhruba 54 000 Kč) však mohou však zákazníci očekávat vyšší kvalitu zpracování a lepší design.

Vzpomeňme jen, že svůj záměr vyrábět ultra-levný městský automobil zatím potvrdilo Mitsubishi, General Motors, Toyota, Renault a Nissan. Kdo bude další?

bazar

Hyundai ix20 1,6
Rok výroby: 2011
Stav: 67 361 km
Cena: 210 000 Kč
Hyundai Getz 1,1
Rok výroby: 2003
Stav: 71 263 km
Cena: 36 000 Kč
Hyundai ix20 1,6
Rok výroby: 2012
Stav: 62 450 km
Cena: 185 000 Kč
Hyundai i30 1
Rok výroby: 2017
Stav: 9 010 km
Cena: 380 000 Kč
Hyundai ix35 1,7
Rok výroby: 2015
Stav: 17 071 km
Cena: 430 000 Kč
Hyundai H-1 2,5
Rok výroby: 2008
Stav: 186 359 km
Cena: 220 000 Kč
Nabídka dalších vozů
Test: Ford Fiesta je stále řidičskou volbou, univerzálem bez vad ale ne

Ford Fiesta

Naší recenzí tentokrát prošla nová generace Fordu Fiesta.

včera | Milan Lažanský | 22 příspěvků
Kabriolet versus kupé: O kolik se zvýší spotřeba při jízdě s otevřenou střechou?

Test spotřeby kabrioletu

Přemýšleli jste někdy nad tím, jestli se spotřeba paliva dramaticky zvýší při jízdě s otevřenou střechou? Vyzkoušeli jsme to.

18.  9.  2017 | Milan Lažanský | 16 příspěvků
Test krátkých sprintů: Je lepší motorka, elektrovůz, nebo BMW 760i?

Test krátkých sprintů

Ne vždy musí být motocykl při startu od semaforů rychlejší než auto. Při testu redaktoři Autorevue.cz proti sobě postavili dva rozdílné typy motocyklů, elektromobil a auto s výkonem přes šest stovek koní.

8.  9.  2017 | Radek Pecák | 19 příspěvků