Také Hyundai hodlá přijít s ultralevným vozem

Automobilky poslední dobu doslova šílí kolem levných aut, již nedávno jsme avizovali, že začíná „bitva malých ultralevných vozidel“. Lavinu spustila indická automobilka Tata svým modelem Nano, jehož základní cena se po propočtu pohybuje pod hranicí 42 tisíc Kč. Od doby, kdy Tata představila tento vůz, se začaly zprávy o podobných vozech šířit doslova jako mor.

Evropské, Japonské a Korejské automobilky se rozhodly dobýt rychle rozvíjející se automobilový trh v Číně a Indii. Svůj záměr produkovat cenově dostupný vůz nejnověji představila i jihokorejská automobilka Hyundai, která v současnosti v Indii poměrně úspěšně prodává model Santro (u nás Atos Prime).

Dle nejnovějších výzkumů automobilky, na indickém trhu prudce stoupá poptávka po ještě menších a levnějších vozech. Představitelé dále oznámili, že vůz, který se na trhu objeví nejdříve koncem roku 2011, určitě nebude levnější než zmíněná Tata Nano. Při předpokládané ceně kolem 3 500 dolarů (zhruba 54 000 Kč) však mohou však zákazníci očekávat vyšší kvalitu zpracování a lepší design.

Vzpomeňme jen, že svůj záměr vyrábět ultra-levný městský automobil zatím potvrdilo Mitsubishi, General Motors, Toyota, Renault a Nissan. Kdo bude další?

TEST Renault Mégane Grandtour GT dCi: Ekonomická nerovnice

Renault Mégane Grandtour GT dCi

Úsporných vozů s vizáží ostrých verzí se na českém trhu najde spousta. Zkoušený Mégane GT dCi je jedním z nich, jedna věc nám na něm ale nesedí. A motor to není.

dnes | Jan Mička | 10 příspěvků
TEST Citroën Spacetourer XL 2.0 BlueHDi: Maximální pohodlí pro sedm

Citroën Spacetourer XL

Citroën v nové generaci svého užitkového vozu změnil partnera a zvelebil osobní verzi. Vyzkoušeli jsme to nejlepší, co nabídne Spacetourer.

21.  11.  2017 | Milan Lažanský | 12 příspěvků
Test ojetiny BMW řady 1: Bazarový průšvihář s dokonalým podvozkem

Test ojetiny BMW řady 1

Ceny jedničkových BMW už klesly pod stotisícovou metu. Vybírejte ale pečlivě.

19.  11.  2017 | David Rusol | 17 příspěvků