Také Hyundai chce svou Teslu Model X. Dorazit má už za dva roky

Také Hyundai chce svou Teslu Model X. Dorazit má už za dva roky

Tesla Model X si získala coby první elektrické SUV velmi mnoho zákazníků ještě dlouho před tím, než Elon Musk vůbec auto představil. Zdá se, že o podobný vůz mají lidé zájem. Navíc je kategorie crossoverů obecně prodejně velmi zajímavá a všeobecné trendy předpokládají, že budoucnost bude čím dál více elektrická. Je tak celkem logické, že své elektrické SUV chystají i další značky. Třeba Hyundai

Hyundai chystá křížence mezi Multivanem a Teslou Model X

Hyundai chystá křížence mezi Multivanem a Teslou Model X

Podle zpráv, se kterými přišli kolegové z The Korea Herald, představí Hyundai své elektrické SUV už v roce 2018. To by mělo využívat zcela novou platformu. Aktuální informace slibují dojezd až 320 kilometrů na jedno nabití, což je o poznání více, než s čím brzy přijde Ioniq. 

Ženeva 2016 zivě: Hyundai Ioniq Electric opravdu zvládne 250 km

Ženeva 2016 zivě: Hyundai Ioniq Electric opravdu zvládne 250 km

Hyundai ale není jedinou automobilkou, která si brousí zuby na čistě elektrické SUV. Například Jaguar si už dříve registroval označení I-Pace pro svůj příspěvek do této kategorie, stranou nehodlá zůstat ale třeba ani Audi, které už začátkem letošního roku představilo koncept e-tron quattro. I ten by se měl začít vyrábět do dvou let. 

TEST Citroën C3 Aircross 110 PureTech EAT6: Váš městský obývák

Citroën C3 Aircross 110 PT EAT6

Tentokrát jsme C3 Aircross vyzkoušeli v silnější z benzinových dvanáctistovek. Jaký je tento extrovertní crossover?

15.  5.  2018 | Milan Lažanský | 8 příspěvků
Minitest Škoda Karoq 1.0 TSI: Dělám, co můžu! Stačí to?

Škoda Karoq 1.0 TSI (minitest)

Zázraky od malého litrového tříválce v poměrně velkém crossoveru raději nečekejte, poněkud překvapivě však základní motor z Karoqu nepoužitelnou brzdu provozu nedělá.

12.  5.  2018 | Miro Mihálik | 85 příspěvků
Minitest BMW 630d xDrive Gran Turismo: Rudý samet

BMW 630d xDrive GT (minitest)

Třílitrový šestiválce s jedním turbodmychadlem byl ještě donedávna základním vznětovým agregátem BMW 6 GT. Výkon 195 kW není malý, dost možná ani více nepotřebujete.

8.  5.  2018 | Jan Mička | 12 příspěvků