Také Hyundai chce svou Teslu Model X. Dorazit má už za dva roky

Také Hyundai chce svou Teslu Model X. Dorazit má už za dva roky

Tesla Model X si získala coby první elektrické SUV velmi mnoho zákazníků ještě dlouho před tím, než Elon Musk vůbec auto představil. Zdá se, že o podobný vůz mají lidé zájem. Navíc je kategorie crossoverů obecně prodejně velmi zajímavá a všeobecné trendy předpokládají, že budoucnost bude čím dál více elektrická. Je tak celkem logické, že své elektrické SUV chystají i další značky. Třeba Hyundai

Hyundai chystá křížence mezi Multivanem a Teslou Model X

Hyundai chystá křížence mezi Multivanem a Teslou Model X

Podle zpráv, se kterými přišli kolegové z The Korea Herald, představí Hyundai své elektrické SUV už v roce 2018. To by mělo využívat zcela novou platformu. Aktuální informace slibují dojezd až 320 kilometrů na jedno nabití, což je o poznání více, než s čím brzy přijde Ioniq. 

Ženeva 2016 zivě: Hyundai Ioniq Electric opravdu zvládne 250 km

Ženeva 2016 zivě: Hyundai Ioniq Electric opravdu zvládne 250 km

Hyundai ale není jedinou automobilkou, která si brousí zuby na čistě elektrické SUV. Například Jaguar si už dříve registroval označení I-Pace pro svůj příspěvek do této kategorie, stranou nehodlá zůstat ale třeba ani Audi, které už začátkem letošního roku představilo koncept e-tron quattro. I ten by se měl začít vyrábět do dvou let. 

Minitest BMW 230i Cabrio: Nastal čas se rozloučit?

BMW 230i Cabrio (minitest)

Kompaktní rozměry, zadní pohon, čtyři místa k sezení a stahovací střecha – to je kombinace, na kterou dnes narazíte pouze u BMW. Benzinový dvoulitr s výkonem 185 kW dvojkovému kabriu pasuje jako ulitý!

včera | Jan Mička | 10 příspěvků
TEST Jaguar E-Pace D180 AWD: Sentimentální cesta

Jaguar E-Pace D180

V novodobé historii Jaguaru je E-Pace jedním z nejdůležitějších milníků. Půjčili si techniku od Land Roveru a snažili se do populárního segmentu malých SUV vnést sportovního ducha. Povedlo se?

16.  8.  2018 | Milan Lažanský | 34 příspěvků
Minitest Volkswagen Caddy Maxi 1.4 TGI: Spořivému plyn nesmrdí

VW Caddy Maxi 1.4 TGI (minitest)

VW láká na model Caddy poháněný zemním plynem nízkými provozními náklady. Stačí ale ceny CNG na to, aby se do německé dodávky zamilovali nejen zapřisáhlí skrblíci?

14.  8.  2018 | Miro Mihálik | 9 příspěvků