Také Hyundai chce svou Teslu Model X. Dorazit má už za dva roky

Také Hyundai chce svou Teslu Model X. Dorazit má už za dva roky

Tesla Model X si získala coby první elektrické SUV velmi mnoho zákazníků ještě dlouho před tím, než Elon Musk vůbec auto představil. Zdá se, že o podobný vůz mají lidé zájem. Navíc je kategorie crossoverů obecně prodejně velmi zajímavá a všeobecné trendy předpokládají, že budoucnost bude čím dál více elektrická. Je tak celkem logické, že své elektrické SUV chystají i další značky. Třeba Hyundai

Hyundai chystá křížence mezi Multivanem a Teslou Model X

Hyundai chystá křížence mezi Multivanem a Teslou Model X

Podle zpráv, se kterými přišli kolegové z The Korea Herald, představí Hyundai své elektrické SUV už v roce 2018. To by mělo využívat zcela novou platformu. Aktuální informace slibují dojezd až 320 kilometrů na jedno nabití, což je o poznání více, než s čím brzy přijde Ioniq. 

Ženeva 2016 zivě: Hyundai Ioniq Electric opravdu zvládne 250 km

Ženeva 2016 zivě: Hyundai Ioniq Electric opravdu zvládne 250 km

Hyundai ale není jedinou automobilkou, která si brousí zuby na čistě elektrické SUV. Například Jaguar si už dříve registroval označení I-Pace pro svůj příspěvek do této kategorie, stranou nehodlá zůstat ale třeba ani Audi, které už začátkem letošního roku představilo koncept e-tron quattro. I ten by se měl začít vyrábět do dvou let. 

TEST Subaru XV 1,6i Lineartronic: Kompromis, ale ten nejlepší!

Subaru XV 1,6i Lineartronic

Subaru XV se na přelomu roku dostalo na trh v druhé generaci. Od té minulé se vizuálně moc neliší, ale japonští technici vůz vyladili téměř k dokonalosti.

včera | Radek Pecák | 71 příspěvků
TEST Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi: Galerie moderního designu

Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi

Nové městské SUV francouzské automobilky obsahuje tolik designérských nápadů, že by to vystačilo hned na několik aut. C3 Aircross jsme vyzkoušeli s motorem 1.6 BlueHDi.

17.  2.  2018 | Radek Pecák | 15 příspěvků
Minitest Ford Fiesta Vignale 1.0 EcoBoost: V čem je ta prémie?

Ford Fiesta 1.0 EB Vignale (minitest)

Vyplatí se koupě té nejvíce vyšňořené Fiesty? Vyzkoušeli jsme ji s litrovým motorem EcoBoost o výkonu 103 kW.

15.  2.  2018 | Milan Lažanský | 25 příspěvků