Také Hyundai chce svou Teslu Model X. Dorazit má už za dva roky

Také Hyundai chce svou Teslu Model X. Dorazit má už za dva roky

Tesla Model X si získala coby první elektrické SUV velmi mnoho zákazníků ještě dlouho před tím, než Elon Musk vůbec auto představil. Zdá se, že o podobný vůz mají lidé zájem. Navíc je kategorie crossoverů obecně prodejně velmi zajímavá a všeobecné trendy předpokládají, že budoucnost bude čím dál více elektrická. Je tak celkem logické, že své elektrické SUV chystají i další značky. Třeba Hyundai

Hyundai chystá křížence mezi Multivanem a Teslou Model X

Hyundai chystá křížence mezi Multivanem a Teslou Model X

Podle zpráv, se kterými přišli kolegové z The Korea Herald, představí Hyundai své elektrické SUV už v roce 2018. To by mělo využívat zcela novou platformu. Aktuální informace slibují dojezd až 320 kilometrů na jedno nabití, což je o poznání více, než s čím brzy přijde Ioniq. 

Ženeva 2016 zivě: Hyundai Ioniq Electric opravdu zvládne 250 km

Ženeva 2016 zivě: Hyundai Ioniq Electric opravdu zvládne 250 km

Hyundai ale není jedinou automobilkou, která si brousí zuby na čistě elektrické SUV. Například Jaguar si už dříve registroval označení I-Pace pro svůj příspěvek do této kategorie, stranou nehodlá zůstat ale třeba ani Audi, které už začátkem letošního roku představilo koncept e-tron quattro. I ten by se měl začít vyrábět do dvou let. 

Minitest Honda HR-V 1.5 VTEC Sport: Uhájí vyšší cenu slušnou dynamikou?

Honda HR-V 1.5 VTEC Sport

Honda se rozhodla ještě více zatraktivnit svůj crossover HR-V a jeho nabídku rozšířila i o verzi Sport. Podívali jsme se jí na zoubek s převodovkou CVT i s klasickou šaltpákou.

17.  10.  2019 | Vladimír Kadera | 20 příspěvků
TEST BMW M2 Competition M-DCT: Jednoduše to nejlepší

BMW M2 Competition M-DCT

S německými výkonovými válkami podpořenými opulentním luxusem a bezpečností se ze scény potichu vypařil důraz kladený na tu nejdůležitější esenci sportovních aut – lehkost. M2 Competition tento trend vysloveně neboří, protože je ale u BMW nejmenší, na odkaz staré školy úplně nezapomněla.

15.  10.  2019 | Miro Mihálik
TEST Peugeot 508 SW GT 2.0 BlueHDi EAT8: Cena za design

Peugeot 508 SW GT 2.0 HDi EAT8

Kombi varianta nové 508 je pohledný a jemně avantgardní vůz, však také po zásluze získal letos ocenění Red Dot Design Award. Není to ale jediná jeho cena za design. Cenu za design totiž zaplatí i zákazníci. Jak fakticky, tak především v přeneseném významu.

13.  10.  2019 | Petr Schnagl | 105 příspěvků