Také hráči FC Barcelona převzali nové vozy Audi. Kdo jak volil?

Podobně jako v konkurenčním Realu Madrid, se i v FC Barcelona fasovaly nové vozy Audi. Pojďme se společně podívat, kdo jak volil.

Díky sponzorskému patrnerství s německou automobilkou Audi, si mohou každoročně hráči týmů jako FC Bayern München, Real Madrid a jako v tomto případě - FC Barcelona, vybrat jeden vůz z rozsáhlé flotily.

Hráči z legendárního katalánského velkoklubu volili, jako každoročně, poměrně střídmě. Není vůbec překvapením, že si jedenáct z nich vybralo konvenční Audi Q7, většinou pak v linii Sport s třílitrovým dieselem. Tři z nich pak brali největší SUV v provedení e-tron, tedy s elektromotorem sekundujícím konvenčnímu agregítu. Jedna z klubových legend, Andres Iniesta, pak byl maličko rozmařilejší a řekl si o SQ7 TDI, naopak Gerard Deulofeu si vystačil s docela obyčenou Q5 2.0 TDI.

Minitest Audi A4 Avant g-tron: Prémiový šetřílek skoro nemá slabiny

Minitest Audi A4 Avant g-tron: Prémiový šetřílek skoro nemá slabiny

Největší hvězdy však sáhly po osvědčené klasice, dálniční stíhačce Audi RS6 Avant Performace. Konkrétně si tento vůz zvolili Gerard Pique, Luis Suarez a Lionel Messi, několiknásobný držitel Zlatého míče za nejlepšího fotbalistu planety.

Překvapením pak bylo, že si hned pět hráčů ze soupisky jednoho z nejlepších klubů nas světě, vybralo jako svůj "pracovní vůz" poměrně levnou RS3 Sportback. My však tuto volbu naprosto schvalujeme. Za opravdové znalce pak můžeme považovat Alexise Vidala a Sergia Busquetse. Ti si vybrali Audi R8, první jmenovaný ve verzi Spider, druhý klasiku se střechou.

Fotbalisté Realu Madrid si převzali vozy Audi. Q7 šlo na dračku

Fotbalisté Realu Madrid si převzali vozy Audi. Q7 šlo na dračku

Při předávacím ceremoniálu, který se podobal tomu, jaký jsme viděli třeba i Realu Madrid, si pak fotbalisté FC Barcelona mohli vyzkoušet i jízdu na okruhu s auty jako Audi R8 LMS a Audi RS3 LMS.

Nové vozy Audi hráčů FB Barcelona
LIONEL MESSI — Audi RS 6 Avant Performance 4.0 TFSI quattro
DENIS SUAREZ — Audi Q7 Sport 3.0 TDI quattro
ALEIX VIDAL — Audi R8 Spyder V10 5.2 FSI quattro
ARDA TURAN —  Audi Q7 Sport 3.0 TDI quattro
LUIS SUAREZ — Audi RS 6 Avant Performance 4.0 TFSI quattro
IVAN RAKITIC —  Audi Q7 Sport 3.0 TDI quattro
JAVIER MASCHERANO — Audi A7 Sportback Black Line 3.0 TDI quattro
JORDI ALBA —  Audi Q7 Sport 3.0 TDI quattro
GERARD DEULOFEU — Audi Q5 Design 2.0 TDI quattro
THOMAS VERMAELEN —  Audi Q7 Sport 3.0 TDI quattro
OUSMANE DEMBELÉ — Audi RS3 Sportback 2.5 TFSI quattro
JASPER CILLESSEN —  Audi Q7 Sport 3.0 TDI quattro
PACO ALCACER — Audi RS3 Sportback 2.5 TFSI quattro
NELSON SEMEDO —  Audi Q7 Sport 3.0 TDI quattro
SAMUEL UMTITI — Audi RS3 Sportback 2.5 TFSI quattro
RAFINHA —  Audi Q7 Sport 3.0 TDI quattro
SERGI ROBERTO — Audi RS3 Sportback 2.5 TFSI quattro
SERGIO BUSQUETS — Audi R8  V10 Plus 5.2 FSI quattro
TER STEGEN — Audi SQ5 s line 3.0 TFSI quattro 
ANDRE GOMES — Audi Q7 Sport 3.0 TDI quattro
LUCAS DIGNE — Audi RS3 Sportback 2.5 TFSI quattro
PAULINHO — Audi Q7 Design e-tron 3.0 TDI quattro 
GERARD PIQUÉ — Audi RS 6 Avant Performance 4.0 TFSI quattro
ANDRES INIESTA — Audi SQ7 4.0 TDI quattro 
ERNESTO VALVERDE — Audi Q7  e-tron 3.0 TDI quattro 

Podívejte se na fotky z předávání vozů:

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
TEST BMW M5: Supersport ve smokingu. Může tohle fungovat?

BMW M5

Ano, nová M5 je čtyřkolka, s přepňovaným motorem a masážními sedačkami. Je nejtěžší a nejvýkonnější z modelů M. A takové parametry já osobně neupřednostňuji. Jenže nic není tak, jak se zdá.

18.  10.  2018 | Milan Lažanský | 50 příspěvků
Minitest Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line: Potěšení s vůní nafty

Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line (minitest)

Z nafty se stalo politické téma a zdá se, že její dny jsou sečteny. To je ideální moment dát si špetku nekorektnosti v podobě úsporného dieselu, který navíc hrabe těmi správnými koly a… je z Koreje.

16.  10.  2018 | Miro Mihálik | 26 příspěvků
TEST Audi Q8 50 TDI quattro: Mohlo být dokonalé, ale přišlo WLTP

Audi Q8 50 TDI quattro

Své velké SUV-kupé uvedlo Audi jako poslední z trojice luxusních německých značek. Dalo mu to, co konkurence nemá a vyladilo jej téměř k dokonalosti.

11.  10.  2018 | Jan Mička | 21 příspěvků