Také hráči FC Barcelona převzali nové vozy Audi. Kdo jak volil?

Podobně jako v konkurenčním Realu Madrid, se i v FC Barcelona fasovaly nové vozy Audi. Pojďme se společně podívat, kdo jak volil.

Díky sponzorskému patrnerství s německou automobilkou Audi, si mohou každoročně hráči týmů jako FC Bayern München, Real Madrid a jako v tomto případě - FC Barcelona, vybrat jeden vůz z rozsáhlé flotily.

Hráči z legendárního katalánského velkoklubu volili, jako každoročně, poměrně střídmě. Není vůbec překvapením, že si jedenáct z nich vybralo konvenční Audi Q7, většinou pak v linii Sport s třílitrovým dieselem. Tři z nich pak brali největší SUV v provedení e-tron, tedy s elektromotorem sekundujícím konvenčnímu agregítu. Jedna z klubových legend, Andres Iniesta, pak byl maličko rozmařilejší a řekl si o SQ7 TDI, naopak Gerard Deulofeu si vystačil s docela obyčenou Q5 2.0 TDI.

Minitest Audi A4 Avant g-tron: Prémiový šetřílek skoro nemá slabiny

Minitest Audi A4 Avant g-tron: Prémiový šetřílek skoro nemá slabiny

Největší hvězdy však sáhly po osvědčené klasice, dálniční stíhačce Audi RS6 Avant Performace. Konkrétně si tento vůz zvolili Gerard Pique, Luis Suarez a Lionel Messi, několiknásobný držitel Zlatého míče za nejlepšího fotbalistu planety.

Překvapením pak bylo, že si hned pět hráčů ze soupisky jednoho z nejlepších klubů nas světě, vybralo jako svůj "pracovní vůz" poměrně levnou RS3 Sportback. My však tuto volbu naprosto schvalujeme. Za opravdové znalce pak můžeme považovat Alexise Vidala a Sergia Busquetse. Ti si vybrali Audi R8, první jmenovaný ve verzi Spider, druhý klasiku se střechou.

Fotbalisté Realu Madrid si převzali vozy Audi. Q7 šlo na dračku

Fotbalisté Realu Madrid si převzali vozy Audi. Q7 šlo na dračku

Při předávacím ceremoniálu, který se podobal tomu, jaký jsme viděli třeba i Realu Madrid, si pak fotbalisté FC Barcelona mohli vyzkoušet i jízdu na okruhu s auty jako Audi R8 LMS a Audi RS3 LMS.

Nové vozy Audi hráčů FB Barcelona
LIONEL MESSI — Audi RS 6 Avant Performance 4.0 TFSI quattro
DENIS SUAREZ — Audi Q7 Sport 3.0 TDI quattro
ALEIX VIDAL — Audi R8 Spyder V10 5.2 FSI quattro
ARDA TURAN —  Audi Q7 Sport 3.0 TDI quattro
LUIS SUAREZ — Audi RS 6 Avant Performance 4.0 TFSI quattro
IVAN RAKITIC —  Audi Q7 Sport 3.0 TDI quattro
JAVIER MASCHERANO — Audi A7 Sportback Black Line 3.0 TDI quattro
JORDI ALBA —  Audi Q7 Sport 3.0 TDI quattro
GERARD DEULOFEU — Audi Q5 Design 2.0 TDI quattro
THOMAS VERMAELEN —  Audi Q7 Sport 3.0 TDI quattro
OUSMANE DEMBELÉ — Audi RS3 Sportback 2.5 TFSI quattro
JASPER CILLESSEN —  Audi Q7 Sport 3.0 TDI quattro
PACO ALCACER — Audi RS3 Sportback 2.5 TFSI quattro
NELSON SEMEDO —  Audi Q7 Sport 3.0 TDI quattro
SAMUEL UMTITI — Audi RS3 Sportback 2.5 TFSI quattro
RAFINHA —  Audi Q7 Sport 3.0 TDI quattro
SERGI ROBERTO — Audi RS3 Sportback 2.5 TFSI quattro
SERGIO BUSQUETS — Audi R8  V10 Plus 5.2 FSI quattro
TER STEGEN — Audi SQ5 s line 3.0 TFSI quattro 
ANDRE GOMES — Audi Q7 Sport 3.0 TDI quattro
LUCAS DIGNE — Audi RS3 Sportback 2.5 TFSI quattro
PAULINHO — Audi Q7 Design e-tron 3.0 TDI quattro 
GERARD PIQUÉ — Audi RS 6 Avant Performance 4.0 TFSI quattro
ANDRES INIESTA — Audi SQ7 4.0 TDI quattro 
ERNESTO VALVERDE — Audi Q7  e-tron 3.0 TDI quattro 

Podívejte se na fotky z předávání vozů:

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
TEST Jeep Compass 2,0 MultiJet: Horal mezi praktičtějšími crossovery

Jeep Compass 2,0 MultiJet

Nový Jeep Compass chce na rozdíl od hranatého předchůdce více cílit na městské zákazníky a bodovat svým stylem. Přesto mezi konkurenty zůstává drsnější variantou.

12.  12.  2017 | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

10.  12.  2017 | David Rusol | 32 příspěvků
Minitest Renault Espace 1,8 TCe: Jak v obrovi slouží motor Alpine A110?

Renault Espace 1.8 TCe (minitest)

Renault Espace patří do kategorie velkých MPV. Tedy takových aut, která by mnohým často velmi hodila, ale nakonec si je koupí jen málokdo. Renault nyní připravil verzi, která je z mnoha hledisek velmi zajímavá.

9.  12.  2017 | Radek Pecák | 13 příspěvků