Také Honda chce spolupracovat s Waymo na vývoji autonomních aut

Také Honda chce spolupracovat s Waymo na vývoji autonomních aut

Aby mohla Honda splnit svůj slib a kolem roku 2020 začít nabízet automobily schopné jízdy bez řidiče, hodlá využít rovněž zkušeností specialistů společnosti Waymo, což je divize společnosti Google zřízená právě pro vývoj autonomních aut. 

Honda v tiskové zprávě oznámila, že jedná o instalaci technologie Waymo do svých aut.

"Tato technická spolupráce mezi výzkumníky Honda a týmem pro vývoj technologie automatického řízení Waymo umožní oběma společnostem seznámit se s možnostmi instalace snímačů, softwaru a počítače systému automatického řízení do vozů Honda," uvádí se v tiskové zprávě. Japonská automobilka pro začátek poskytne společnosti Waymo svá auta, do kterých Američané instalují svoji technologii. Vozy se pak budou v reálném provozu testovat ve čtyřech městech USA. 

Waymo již spolupracuje s koncernem FCA. Svoji technologii již zabudoval do nové verze modelu Chrysler Pacifica.

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Minitest Toyota Hilux 2.4 D4-D: I ta už se umí vyšňořit!

Toyota Hilux 2.4 D4-D (minitest)

Hilux osmé generace už má nový čumák. V rámci výroční edice se snaží zaujmout i tu klientelu kolem tunových pick-upů, která touží po co nejosobnějším vzezření a chování svého pracanta.

20.  1.  2019 | AutoRevue.cz | 9 příspěvků
Minitest Mercedes-Benz Vito Tourer Family 114 CDI: Na míru k vašim službám

Mercedes-Benz Vito Tourer Family (minitest)

Mít větší než běžnou rodinu znamená kromě jiného i obtížnější výběr auta. Především pak dnes, když jsou minivany na ústupu. Stojí za to dát přednost osobní dodávce od Mercedesu před čímkoli jiným?

17.  1.  2019 | Miro Mihálik | 3 příspěvky
TEST Cupra Ateca 2.0 TSI DSG 4Drive: To nejlepší z Česka?

Cupra Ateca 2.0 TSI DSG 4Drive

Sportovní Seaty mají nesmírně dlouhou tradici. Teprve loni se je ale Španělé rozhodli seskupit je pod jednu značku a dát jim novou identitu. A protože SUV v dnešní době táhnou, stal se průkopníkem model Ateca.

15.  1.  2019 | Jan Mička | 28 příspěvků