Také Honda chce spolupracovat s Waymo na vývoji autonomních aut

Také Honda chce spolupracovat s Waymo na vývoji autonomních aut

Aby mohla Honda splnit svůj slib a kolem roku 2020 začít nabízet automobily schopné jízdy bez řidiče, hodlá využít rovněž zkušeností specialistů společnosti Waymo, což je divize společnosti Google zřízená právě pro vývoj autonomních aut. 

Honda v tiskové zprávě oznámila, že jedná o instalaci technologie Waymo do svých aut.

"Tato technická spolupráce mezi výzkumníky Honda a týmem pro vývoj technologie automatického řízení Waymo umožní oběma společnostem seznámit se s možnostmi instalace snímačů, softwaru a počítače systému automatického řízení do vozů Honda," uvádí se v tiskové zprávě. Japonská automobilka pro začátek poskytne společnosti Waymo svá auta, do kterých Američané instalují svoji technologii. Vozy se pak budou v reálném provozu testovat ve čtyřech městech USA. 

Waymo již spolupracuje s koncernem FCA. Svoji technologii již zabudoval do nové verze modelu Chrysler Pacifica.

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

bazar

Honda CRV 2
Rok výroby: 2009
Stav: 152 049 km
Cena: 203 000 Kč
Honda CRV 2
Rok výroby: 2009
Stav: 110 434 km
Cena: 300 000 Kč
Honda Accord 2,2
Rok výroby: 2007
Stav: 168 861 km
Cena: 150 000 Kč
Honda CRV 2,2
Rok výroby: 2008
Stav: 218 782 km
Cena: 202 000 Kč
Honda Civic 1,8
Rok výroby: 2006
Stav: 127 147 km
Cena: 118 000 Kč
Honda Accord 2,2
Rok výroby: 2008
Stav: 156 591 km
Cena: 220 000 Kč
Nabídka dalších vozů
Test: Ford Fiesta je stále řidičskou volbou, univerzálem bez vad ale ne

Ford Fiesta

Naší recenzí tentokrát prošla nová generace Fordu Fiesta.

20.  9.  2017 | Milan Lažanský | 22 příspěvků
Kabriolet versus kupé: O kolik se zvýší spotřeba při jízdě s otevřenou střechou?

Test spotřeby kabrioletu

Přemýšleli jste někdy nad tím, jestli se spotřeba paliva dramaticky zvýší při jízdě s otevřenou střechou? Vyzkoušeli jsme to.

18.  9.  2017 | Milan Lažanský | 16 příspěvků
Test krátkých sprintů: Je lepší motorka, elektrovůz, nebo BMW 760i?

Test krátkých sprintů

Ne vždy musí být motocykl při startu od semaforů rychlejší než auto. Při testu redaktoři Autorevue.cz proti sobě postavili dva rozdílné typy motocyklů, elektromobil a auto s výkonem přes šest stovek koní.

8.  9.  2017 | Radek Pecák | 19 příspěvků