Také Ford Mondeo 2.0 TDCI může mít skoro 240 koní. Po menším tuningu

V kategorii kolem Volkswagenu Passat budete těžko hledat nějaký silnější naftový dvoulitr, než jaký nabízí právě německý koncern pro svůj bestseller. Třeba Mondeo také má ve své nabídce dvakrát přeplňovaný diesel s objemem dvou litrů, jenže ten končí na výkonu 154 kW (210 koní). Stačí ale menší úprava a rázem je výsledek téměř tam, kde sériový Passat.

Test Volkswagen Passat 2.0 Bi-TDI B8: Jak jezdí ten nejsilnější?  

Test Volkswagen Passat 2.0 Bi-TDI B8: Jak jezdí ten nejsilnější?  

Tuning pro motor 2.0 TDCI Bi-Turbo v kontextu Fordu Mondeo aktuální generace představila společnost Mcchip-dkr. Ta nabízí případným zájemcům úpravu softwaru, která zvedne základní parametry z původních hodnot 154 kW (210 k) a 450 Nm na 173 kW (235 k) a 506 Nm.

Test Ford Mondeo Kombi 2.0 TDCi: Dobré, vážně velmi dobré

Test Ford Mondeo Kombi 2.0 TDCi: Dobré, vážně velmi dobré

Další podrobnosti si zatím zmíněná společnost nechala pro sebe, v krátké zprávě ale ještě uvádí, že navýšení výkonu má za následek také vyšší maximální rychlost. Dvakrát přeplňovaný Ford Mondeo teď zvládne až 234 km/h. To ovšem nakonec není příliš velký rozdíl vzhledem k tomu, že standardní kombi s tímto motorem umí nejvíce 228 km/h a liftback zvládne 233 km/h. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Minitest Fiat Tipo kombi 1.6 Multijet DDCT: Přepísknutý budget

Fiat Tipo kombi 1.6 Multijet DDCT (minitest)

Pokud potřebujete levný kombík, důvod vynechat z výběru Tipo vážně nemáte. Fiat ho prodává za slušné peníze. Co když ale chcete diesel, automat a lepší výbavu? Bude Ital pořád ještě takové terno?

21.  10.  2018 | Miro Mihálik | 35 příspěvků
TEST BMW M5: Supersport ve smokingu. Může tohle fungovat?

BMW M5

Ano, nová M5 je čtyřkolka, s přepňovaným motorem a masážními sedačkami. Je nejtěžší a nejvýkonnější z modelů M. A takové parametry já osobně neupřednostňuji. Jenže nic není tak, jak se zdá.

18.  10.  2018 | Milan Lažanský | 51 příspěvků
Minitest Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line: Potěšení s vůní nafty

Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line (minitest)

Z nafty se stalo politické téma a zdá se, že její dny jsou sečteny. To je ideální moment dát si špetku nekorektnosti v podobě úsporného dieselu, který navíc hrabe těmi správnými koly a… je z Koreje.

16.  10.  2018 | Miro Mihálik | 28 příspěvků