Také Ford Focus ST posiluje. Pod kapotou může mít 275 koní

Někteří jsou toho názoru, že koní pod kapotou není nikdy dost. A tak Octavia posílila na 169 kW (230 koní), Seat Leon na 213 kW (290 koní), Golf R dostane možná i více než 400 koní a stranou nakonec nezůstane stát ani Ford se svým Focusem ST. I ten můžete být o něco silnější, stačí když si u Ford Performance Parts objednáte sadu úprav, kterou dnes automobilka představila.

Ford Focus ST dorazil na český trh i s dieselem [první jízdní dojmy]

Ford Focus ST dorazil na český trh i s dieselem [první jízdní dojmy]

Základem úpravy je nový software řídicí jednotky, který kromě vyššího výkonu zařídí také rychlejší odezvu na plynový pedál. Auto pak celkově nabídne místo 184 kW (250 koní) vrchol výkonu 202 kW (275 koní) a točivý moment posílí z původních 360 Nm na 400 Nm.

Test Ford Focus ST: S předokolkou bokem  

Test Ford Focus ST: S předokolkou bokem  

Špatnou zprávou ale budiž fakt, že se tato novinka zatím týká pouze amerického trhu, kde vás balíček zvyšující výkon vyjde na 1900 dolarů. Ford pak svým americkým zákazníkům slibuje také zachování tovární záruky po dobu tří let.  

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Minitest Mercedes-Benz Vito Tourer Family 114 CDI: Na míru k vašim službám

Mercedes-Benz Vito Tourer Family (minitest)

Mít větší než běžnou rodinu znamená kromě jiného i obtížnější výběr auta. Především pak dnes, když jsou minivany na ústupu. Stojí za to dát přednost osobní dodávce od Mercedesu před čímkoli jiným?

17.  1.  2019 | Miro Mihálik | 2 příspěvky
TEST Cupra Ateca 2.0 TSI DSG 4Drive: To nejlepší z Česka?

Cupra Ateca 2.0 TSI DSG 4Drive

Sportovní Seaty mají nesmírně dlouhou tradici. Teprve loni se je ale Španělé rozhodli seskupit je pod jednu značku a dát jim novou identitu. A protože SUV v dnešní době táhnou, stal se průkopníkem model Ateca.

15.  1.  2019 | Jan Mička | 28 příspěvků
Minitest Mazda 6 2.5 Skyactiv-G A/T: Mimo čas a obvyklé mantinely

Mazda 6 2.5 Skyaktiv-G A/T (minitest)

Vzepřít se jednou provždy kalendáři, jen mládí, nikdy stáří, zpívá v jednom ze svých šlágrů božský Kája. Máme ale tak trochu dojem, že si něco podobného může pobrukovat i Mazda se svou šestkou.

10.  1.  2019 | Miro Mihálik | 88 příspěvků