Také Ford F-150 Raptor se umí sám vyhrabat z písku. Jde na to chytře

12 komentářů

Milda
12. září • 14:04

ty kraso to je presne takove auto jake by mi mohl prinest jezisek!!!!

Nothing 007
12. září • 8:41

To mají land cruisery od roku 2008
https://www.youtube.com/watch...

Roman
11. září • 23:49

a ještě ti utře prdel :-D:-D:-D očem to kurva je, samej robot , za chvilku budou lidi dementi když vše udělá technika

mike judge
12. září • 22:06

Ale má to ty elektrolyty :D

JH
11. září • 23:17

Súhlas Tom...

jennifer clarkson
11. září • 20:28

výkon!

kari
11. září • 15:51

S manuálem by to člověk zkusil "rozhoupat na spojce" ale dnes je moderní do všeho cpát deme*tní automaty.

Tom
11. září • 22:19

největší "odpůrci" automatu jsou většinou ti, co na něj nemají/nechtějí připlatit
Dneska už nemá manuál proti modernímu automatu co nabídnout v podstatě ani ve sportovních autech.
Kdo chce "řadit" má sekvenci na páce nebo pádla (stejně vás to brzy omrzí)
V normálních autech je to prostě o pohodlí.
Taky jsem byl "odpůrce" než jsem si to vyzkoušel jak v městském provozu tak na dlouhých cestách.

chytrak
13. září • 12:29

ve sportovním autě je dnes automat skutečně lepší=rychlejší. Ale na normální ježdění nikdy automat nedosáhne takové efektivity a jízdního pohodlí jako dobrý řidič. Jen ten totiž ví kdy stačí dojíždět na volnoběh, kdy brzdit motorem, kdy zrychlit sešlápnutím plynu a a kdy i podřazením. Manuál je prostě lepší, protože se víc zapojuje lidský mozek.

Tosuja
16. září • 0:31

Otazka ovsem je, o jakem automatu se tu bavime. Myslite robotizovanou mechanickou prevodovku, variator (Subaru, Nissan) nebo klasicky hydraulicky menic momentu (americka klasika)?
Mam auto s hydraulickym menicem a ten je relativne naprd - je to takove hrozne gumove, zmeny razenych stupnu jsou dost poznat, vubec to nebrzdi motorem, cele je to takove gumove a roztahane. Ovsem stejne jako s jakoukoliv jinou prevodovkou s tim musite umet jezdit - prevodovce je treba mozne naznacit, ze ma podradit.
Druhe auto (rodinne) ma variator a teda muzu rict, ze prijemnejsi prevodovku jsem jeste nezazil. Zmeny prevodovych stupnu jsou sametove hebke ( :-) ), efektivita lepsi, nez u hydraulickeho menice (neni tam prokluz). Taky to nebrzdi a podrazeni je taky vhodne naznacit, stejne jako u hydraulickeho menice, ale neni tam ta gumovost.
Kamarad mel kdysi Opela s robotizovanou prevodovkou a to byl teda smejd, bylo to hrozne ucukane.No, ale pokud se vratime k uplne puvodnimu tematu, tak kdyz si uvedomime, ze pulka majitelu toho auta s tim bude aspon obcas tahat neco tezkeho, tak tam je automat dost treba. Normalni spojka by proste brzo chcipla, protoze to ridi bezni lidi, zadni ridici kamionu kteri vi, co delaji. Automat umozni beznemu fotrikovi od rodiny tahnout za touto karou ctyrtunovy prives (coz mu jeho standardni ridicak umoznuje).A posledni poznamka - dokud jsem si to nevyzkousel, netusil jsem jak na dlouhych cestach automat a adaptivni tempomat pomuzou ridici snizit unavu. Fantasticke, chci to v kazdem svem novem aute :-)

Libor
11. září • 18:54

Jenže ty deme-tní automaty zrovna v těhle autech jsou už přes 50let. a věřte že fungujou líp než nohy mnoha chytráku ,který by tu spojku dokur... . A mimochodem i automat jde rozhoupat.

Pavel
11. září • 15:21

:-D Haha, vyhrabat z pisku,... jasne je videt na videu jak zustal uvazly, strih na pedaly, strih zpet kde je v pohybu uplne v jine situaci...

Doporučujeme

Články odjinud