Také Ford F-150 Raptor se umí sám vyhrabat z písku. Jde na to chytře

Pavel  |  11. 09. 2018 15:21

Haha, vyhrabat z pisku,... jasne je videt na videu jak zustal uvazly, strih na pedaly, strih zpet kde je v pohybu uplne v jine situaci...

Odpovědět  |   | 
kari  |  11. 09. 2018 15:51

S manuálem by to člověk zkusil "rozhoupat na spojce" ale dnes je moderní do všeho cpát deme*tní automaty.

Odpovědět  |   | 
Libor  |  11. 09. 2018 18:54

Jenže ty deme-tní automaty zrovna v těhle autech jsou už přes 50let. a věřte že fungujou líp než nohy mnoha chytráku ,který by tu spojku dokur... . A mimochodem i automat jde rozhoupat.

Odpovědět  |   | 
Tom  |  11. 09. 2018 22:19

největší "odpůrci" automatu jsou většinou ti, co na něj nemají/nechtějí připlatit
Dneska už nemá manuál proti modernímu automatu co nabídnout v podstatě ani ve sportovních autech.
Kdo chce "řadit" má sekvenci na páce nebo pádla (stejně vás to brzy omrzí)
V normálních autech je to prostě o pohodlí.
Taky jsem byl "odpůrce" než jsem si to vyzkoušel jak v městském provozu tak na dlouhých cestách.

Odpovědět  |   | 
chytrak  |  13. 09. 2018 12:29

ve sportovním autě je dnes automat skutečně lepší=rychlejší. Ale na normální ježdění nikdy automat nedosáhne takové efektivity a jízdního pohodlí jako dobrý řidič. Jen ten totiž ví kdy stačí dojíždět na volnoběh, kdy brzdit motorem, kdy zrychlit sešlápnutím plynu a a kdy i podřazením. Manuál je prostě lepší, protože se víc zapojuje lidský mozek.

Odpovědět  |   | 
Tosuja  |  16. 09. 2018 00:31

Otazka ovsem je, o jakem automatu se tu bavime. Myslite robotizovanou mechanickou prevodovku, variator (Subaru, Nissan) nebo klasicky hydraulicky menic momentu (americka klasika)?
Mam auto s hydraulickym menicem a ten je relativne naprd - je to takove hrozne gumove, zmeny razenych stupnu jsou dost poznat, vubec to nebrzdi motorem, cele je to takove gumove a roztahane. Ovsem stejne jako s jakoukoliv jinou prevodovkou s tim musite umet jezdit - prevodovce je treba mozne naznacit, ze ma podradit.
Druhe auto (rodinne) ma variator a teda muzu rict, ze prijemnejsi prevodovku jsem jeste nezazil. Zmeny prevodovych stupnu jsou sametove hebke ( ), efektivita lepsi, nez u hydraulickeho menice (neni tam prokluz). Taky to nebrzdi a podrazeni je taky vhodne naznacit, stejne jako u hydraulickeho menice, ale neni tam ta gumovost.
Kamarad mel kdysi Opela s robotizovanou prevodovkou a to byl teda smejd, bylo to hrozne ucukane.

No, ale pokud se vratime k uplne puvodnimu tematu, tak kdyz si uvedomime, ze pulka majitelu toho auta s tim bude aspon obcas tahat neco tezkeho, tak tam je automat dost treba. Normalni spojka by proste brzo chcipla, protoze to ridi bezni lidi, zadni ridici kamionu kteri vi, co delaji. Automat umozni beznemu fotrikovi od rodiny tahnout za touto karou ctyrtunovy prives (coz mu jeho standardni ridicak umoznuje).

A posledni poznamka - dokud jsem si to nevyzkousel, netusil jsem jak na dlouhych cestach automat a adaptivni tempomat pomuzou ridici snizit unavu. Fantasticke, chci to v kazdem svem novem aute

Odpovědět  |   | 
jennifer clarkson  |  11. 09. 2018 20:28

výkon!

Odpovědět  |   | 
JH  |  11. 09. 2018 23:17

Súhlas Tom...

Odpovědět  |   | 
Roman  |  11. 09. 2018 23:49

a ještě ti utře prdel očem to kurva je, samej robot , za chvilku budou lidi dementi když vše udělá technika

Odpovědět  |   | 
mike judge  |  12. 09. 2018 22:06

Ale má to ty elektrolyty :D

Odpovědět  |   | 
Nothing 007  |  12. 09. 2018 08:41

To mají land cruisery od roku 2008
https://www.youtube.com/watch...

Odpovědět  |   | 
Milda  |  12. 09. 2018 14:04

ty kraso to je presne takove auto jake by mi mohl prinest jezisek!!!!

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST Ford Mustang Bullitt: Všechno nejlepší, Franku!

Ford Mustang Bullitt

Bylo by fajn se v testu Fordu Mustang vyhnout otřepaným frázím o amerických svalech a podobně. Obávám se ale, že dnes to nevyjde. Obzvláště, když tady máme ikonický Bullitt!

15.  11.  2018 | Jan Mička | 61 příspěvků
TEST Peugeot 508 GT PureTech 225 : Nejlepší obranou střední třídy je útok!

Peugeot 508 GT PureTech 225

Peugeot se ve střední třídě rozhodl k opravdu radikálnímu kroku. Je to lék na umírající segment, nebo už zašli příliš daleko?

10.  11.  2018 | Milan Lažanský | 51 příspěvků
TEST Mercedes-Benz S 560 kabrio: Bez střechy až do posledních paprsků

Mercedes-Benz S 560 kabrio

S faceliftem Mercedesu třídy S přišly na řadu i verze kupé a kabriolet. Testování sice připadlo na říjen, nemáte ale jediný důvod k obavám.

6.  11.  2018 | Milan Lažanský | 15 příspěvků

Nejčtenější články

V Česku dnes koupíte nové auto se zárukou už za 170.000 Kč. Co od něj čekat?

V Česku dnes koupíte nové auto se zárukou u…

Pořídit dnes nové auto se zárukou za méně než 200.000 korun není žádný problém. Sestavili jsme žebříček těch nejlevnějších aut podle výsledků registrací na českém trhu.

20.  10.  2018 | | 143 N/A
Freddie Mercury a jeho auta: Bohemian Rhapsody a kapka bizarnosti

Freddie Mercury a jeho auta: Bohemian Rhaps…

Supersporty jste moc v garáži Freddieho Mercuryho nepotkali. Pokud však šlo o luxusní limuzíny, vybrat si uměl.

5.  11.  2018 | | 10 N/A
Škoda 130 LR drtila monstra Skupiny B. Stačilo k tomu 130 koní a šikovné ruce

Škoda 130 LR drtila monstra Skupiny B. Stač…

Soutěžní stotřicítka s přídomkem LR není tak slavná jako její předchůdkyně RS. Během aktivní služby ale ukázala, že i se zastaralou technikou a diskutabilní koncepcí lze hrát zajímavé divadlo.

11.  11.  2018 | | 19 N/A
Divák narušil přenosy F1 po celém světě. Mňoukáním imitoval zvuk formulí

Divák narušil přenosy F1 po celém světě. Mň…

Také jste jako malí imitovali zvuk monopostů Formule 1? Nadšený divák se s tím dostal až do světového přímého přenosu.

23.  10.  2018 | | 13 N/A
Ford musel stáhnout reklamu na Mustang. Kvůli stížnostem 12 lidí

Ford musel stáhnout reklamu na Mustang. Kvů…

Britský úřad pro dohled nad reklamou opět zasahuje a nyní se rozhodl zakázat vcelku mírumilovnou reklamu na Ford Mustang.

29.  10.  2018 | | 64 N/A