Také Ford F-150 Raptor se umí sám vyhrabat z písku. Jde na to chytře

Pavel  |  11. 09. 2018 15:21

Haha, vyhrabat z pisku,... jasne je videt na videu jak zustal uvazly, strih na pedaly, strih zpet kde je v pohybu uplne v jine situaci...

Odpovědět  |   | 
kari  |  11. 09. 2018 15:51

S manuálem by to člověk zkusil "rozhoupat na spojce" ale dnes je moderní do všeho cpát deme*tní automaty.

Odpovědět  |   | 
Libor  |  11. 09. 2018 18:54

Jenže ty deme-tní automaty zrovna v těhle autech jsou už přes 50let. a věřte že fungujou líp než nohy mnoha chytráku ,který by tu spojku dokur... . A mimochodem i automat jde rozhoupat.

Odpovědět  |   | 
Tom  |  11. 09. 2018 22:19

největší "odpůrci" automatu jsou většinou ti, co na něj nemají/nechtějí připlatit
Dneska už nemá manuál proti modernímu automatu co nabídnout v podstatě ani ve sportovních autech.
Kdo chce "řadit" má sekvenci na páce nebo pádla (stejně vás to brzy omrzí)
V normálních autech je to prostě o pohodlí.
Taky jsem byl "odpůrce" než jsem si to vyzkoušel jak v městském provozu tak na dlouhých cestách.

Odpovědět  |   | 
chytrak  |  13. 09. 2018 12:29

ve sportovním autě je dnes automat skutečně lepší=rychlejší. Ale na normální ježdění nikdy automat nedosáhne takové efektivity a jízdního pohodlí jako dobrý řidič. Jen ten totiž ví kdy stačí dojíždět na volnoběh, kdy brzdit motorem, kdy zrychlit sešlápnutím plynu a a kdy i podřazením. Manuál je prostě lepší, protože se víc zapojuje lidský mozek.

Odpovědět  |   | 
Tosuja  |  16. 09. 2018 00:31

Otazka ovsem je, o jakem automatu se tu bavime. Myslite robotizovanou mechanickou prevodovku, variator (Subaru, Nissan) nebo klasicky hydraulicky menic momentu (americka klasika)?
Mam auto s hydraulickym menicem a ten je relativne naprd - je to takove hrozne gumove, zmeny razenych stupnu jsou dost poznat, vubec to nebrzdi motorem, cele je to takove gumove a roztahane. Ovsem stejne jako s jakoukoliv jinou prevodovkou s tim musite umet jezdit - prevodovce je treba mozne naznacit, ze ma podradit.
Druhe auto (rodinne) ma variator a teda muzu rict, ze prijemnejsi prevodovku jsem jeste nezazil. Zmeny prevodovych stupnu jsou sametove hebke ( ), efektivita lepsi, nez u hydraulickeho menice (neni tam prokluz). Taky to nebrzdi a podrazeni je taky vhodne naznacit, stejne jako u hydraulickeho menice, ale neni tam ta gumovost.
Kamarad mel kdysi Opela s robotizovanou prevodovkou a to byl teda smejd, bylo to hrozne ucukane.

No, ale pokud se vratime k uplne puvodnimu tematu, tak kdyz si uvedomime, ze pulka majitelu toho auta s tim bude aspon obcas tahat neco tezkeho, tak tam je automat dost treba. Normalni spojka by proste brzo chcipla, protoze to ridi bezni lidi, zadni ridici kamionu kteri vi, co delaji. Automat umozni beznemu fotrikovi od rodiny tahnout za touto karou ctyrtunovy prives (coz mu jeho standardni ridicak umoznuje).

A posledni poznamka - dokud jsem si to nevyzkousel, netusil jsem jak na dlouhych cestach automat a adaptivni tempomat pomuzou ridici snizit unavu. Fantasticke, chci to v kazdem svem novem aute

Odpovědět  |   | 
jennifer clarkson  |  11. 09. 2018 20:28

výkon!

Odpovědět  |   | 
JH  |  11. 09. 2018 23:17

Súhlas Tom...

Odpovědět  |   | 
Roman  |  11. 09. 2018 23:49

a ještě ti utře prdel očem to kurva je, samej robot , za chvilku budou lidi dementi když vše udělá technika

Odpovědět  |   | 
mike judge  |  12. 09. 2018 22:06

Ale má to ty elektrolyty :D

Odpovědět  |   | 
Nothing 007  |  12. 09. 2018 08:41

To mají land cruisery od roku 2008
https://www.youtube.com/watch...

Odpovědět  |   | 
Milda  |  12. 09. 2018 14:04

ty kraso to je presne takove auto jake by mi mohl prinest jezisek!!!!

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Minitest Volvo S90 T8: Je vrcholná motorizace skutečně nejlepší?

Volvo S90 T8 AWD Polestar (minitest)

Tentokrát jsme vyzkoušeli Volvo S90 se vším, co mu je možné nadělit. Jak funguje hybridní provedení?

18.  9.  2018 | Milan Lažanský | 26 příspěvků
Minitest Honda Civic Sedan 1.6 i-DTEC: Hravý asketa

Honda Civic Sedan 1.6 i-DTEC (minitest)

Dieselové motory jsou v kurzu především díky své efektivitě, co když chce ale auto s nízkou spotřebou třeba nadšený řidič a netouží zrovna po starší mnichovské ojetině v naftě?

16.  9.  2018 | Miro Mihálik | 44 příspěvků
TEST Nissan Leaf: Začneme už elektromobily brát vážně?

Nissan Leaf

Nissan je prvním mainstreamovým výrobcem, který nabízí svůj relativně dostupný elektromobil ve druhé generaci. Jedná se o konkurenční výhodu?

11.  9.  2018 | Milan Lažanský | 145 příspěvků

Nejčtenější články

Češi už postavili limuzínu ze Škody 105. Podívejte se, na čem teď pracují

Češi už postavili limuzínu ze Škody 105. Po…

Nadšenci z Ústí nad Labem se pustili do dalšího projektu přestavby staré škodovky na limuzínu. Karoserie má být hotová ještě letos.

22.  8.  2018 | | 78 N/A
Škoda 742 Oficiál: Pokus o luxusní stodvacítku pro papaláše. Nevyšel...

Škoda 742 Oficiál: Pokus o luxusní stodvací…

Měla to být náhrada užrané Volhy 24, ve skutečnosti však byla Škoda Oficiál spíše zoufalá snaha továrny BAZ vyrábět v podmínkách reálného socialismu alespoň nějaký vlastní osobní automobil.

27.  8.  2018 | | 88 N/A
Nástupce Škody Rapid na prvních fotkách! Vypadá to na revoluci

Nástupce Škody Rapid na prvních fotkách! Vy…

Již nyní je téměř jisté, že se nástupce Škody Rapid nebude jmenovat Rapid. Ukázat by se měl ještě před koncem letošního roku.

28.  8.  2018 | | 77 N/A
Seat Tarraco oficiálně: Má čtyři motory, šokující záď a nepřevrátí se

Seat Tarraco oficiálně: Má čtyři motory, šo…

Seat dnes večer oficiálně představil své největší SUV Tarraco. Vůz na platformě MQB je po Tiguanu a Kodiaqu třetím do party až sedmimístných mainstreamovým SUV koncernu Volkswagen.

18.  9.  2018 | | 52 N/A
Pravidlo zipu: Kdy nám jej zákon přikazuje a kde není na místě?

Pravidlo zipu: Kdy nám jej zákon přikazuje …

Pravidlo zipu je evergreenem silničních sporů. Nešťastný je fakt, že pokud jej chcete dodržet, zatímco ostatní nikoli, můžete se sami dostat mimo tento systém.

24.  8.  2018 | | 91 N/A