Také Ford F-150 Raptor se umí sám vyhrabat z písku. Jde na to chytře

Pavel  |  11. 09. 2018 15:21

Haha, vyhrabat z pisku,... jasne je videt na videu jak zustal uvazly, strih na pedaly, strih zpet kde je v pohybu uplne v jine situaci...

Odpovědět  |   | 
kari  |  11. 09. 2018 15:51

S manuálem by to člověk zkusil "rozhoupat na spojce" ale dnes je moderní do všeho cpát deme*tní automaty.

Odpovědět  |   | 
Libor  |  11. 09. 2018 18:54

Jenže ty deme-tní automaty zrovna v těhle autech jsou už přes 50let. a věřte že fungujou líp než nohy mnoha chytráku ,který by tu spojku dokur... . A mimochodem i automat jde rozhoupat.

Odpovědět  |   | 
Tom  |  11. 09. 2018 22:19

největší "odpůrci" automatu jsou většinou ti, co na něj nemají/nechtějí připlatit
Dneska už nemá manuál proti modernímu automatu co nabídnout v podstatě ani ve sportovních autech.
Kdo chce "řadit" má sekvenci na páce nebo pádla (stejně vás to brzy omrzí)
V normálních autech je to prostě o pohodlí.
Taky jsem byl "odpůrce" než jsem si to vyzkoušel jak v městském provozu tak na dlouhých cestách.

Odpovědět  |   | 
chytrak  |  13. 09. 2018 12:29

ve sportovním autě je dnes automat skutečně lepší=rychlejší. Ale na normální ježdění nikdy automat nedosáhne takové efektivity a jízdního pohodlí jako dobrý řidič. Jen ten totiž ví kdy stačí dojíždět na volnoběh, kdy brzdit motorem, kdy zrychlit sešlápnutím plynu a a kdy i podřazením. Manuál je prostě lepší, protože se víc zapojuje lidský mozek.

Odpovědět  |   | 
Tosuja  |  16. 09. 2018 00:31

Otazka ovsem je, o jakem automatu se tu bavime. Myslite robotizovanou mechanickou prevodovku, variator (Subaru, Nissan) nebo klasicky hydraulicky menic momentu (americka klasika)?
Mam auto s hydraulickym menicem a ten je relativne naprd - je to takove hrozne gumove, zmeny razenych stupnu jsou dost poznat, vubec to nebrzdi motorem, cele je to takove gumove a roztahane. Ovsem stejne jako s jakoukoliv jinou prevodovkou s tim musite umet jezdit - prevodovce je treba mozne naznacit, ze ma podradit.
Druhe auto (rodinne) ma variator a teda muzu rict, ze prijemnejsi prevodovku jsem jeste nezazil. Zmeny prevodovych stupnu jsou sametove hebke ( ), efektivita lepsi, nez u hydraulickeho menice (neni tam prokluz). Taky to nebrzdi a podrazeni je taky vhodne naznacit, stejne jako u hydraulickeho menice, ale neni tam ta gumovost.
Kamarad mel kdysi Opela s robotizovanou prevodovkou a to byl teda smejd, bylo to hrozne ucukane.

No, ale pokud se vratime k uplne puvodnimu tematu, tak kdyz si uvedomime, ze pulka majitelu toho auta s tim bude aspon obcas tahat neco tezkeho, tak tam je automat dost treba. Normalni spojka by proste brzo chcipla, protoze to ridi bezni lidi, zadni ridici kamionu kteri vi, co delaji. Automat umozni beznemu fotrikovi od rodiny tahnout za touto karou ctyrtunovy prives (coz mu jeho standardni ridicak umoznuje).

A posledni poznamka - dokud jsem si to nevyzkousel, netusil jsem jak na dlouhych cestach automat a adaptivni tempomat pomuzou ridici snizit unavu. Fantasticke, chci to v kazdem svem novem aute

Odpovědět  |   | 
jennifer clarkson  |  11. 09. 2018 20:28

výkon!

Odpovědět  |   | 
JH  |  11. 09. 2018 23:17

Súhlas Tom...

Odpovědět  |   | 
Roman  |  11. 09. 2018 23:49

a ještě ti utře prdel očem to kurva je, samej robot , za chvilku budou lidi dementi když vše udělá technika

Odpovědět  |   | 
mike judge  |  12. 09. 2018 22:06

Ale má to ty elektrolyty :D

Odpovědět  |   | 
Nothing 007  |  12. 09. 2018 08:41

To mají land cruisery od roku 2008
https://www.youtube.com/watch...

Odpovědět  |   | 
Milda  |  12. 09. 2018 14:04

ty kraso to je presne takove auto jake by mi mohl prinest jezisek!!!!

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST Seat Leon 1.5 eTSI (110 kW) DSG: Můj brácha má prima bráchu

Seat Leon 1.5 eTSI (110 kW) DSG

S kompakty na platformě MQB Evo se v posledních měsících roztrhl pytel. Dnes si řekneme více o novém Seatu Leon, který dorazil do testu v podobné konfiguraci jako nedávno Volkswagen Golf. Mohou se oba sourozenci v zásadních věcech vůbec lišit?

12.  7.  2020 | Jan Mička | 33 příspěvků
TEST Audi A3 Sportback 30 TDI S line: Náročné ho získat, snadné s ním žít

Audi A3 30 TDI S line

Čtvrtá generace Audi A3 oficiálně dorazila na český trh. Do testu jsme si vzali zajímavou verzi - kombinaci sportovní výbavy S Line a základního vznětového motoru 30 TDI (85 kW).

10.  7.  2020 | Vladimír Kadera | 87 příspěvků
TEST Ford Kuga 2.5 PHEV: Velmi dobrý plug-in hybrid, jen šitý horkou jehlou

Ford Kuga 2.5 PHEV

Ford oddaloval vývoj nové generace hybridů pro evropské trhy jako ošetření bolavého zubu a na jednom z jeho nejnovějších přírůstků je chvatná práce bohužel tak trochu znát. Stojí ale kvůli tomu vrcholná benzín-elektrická verze nové Kugy nutně za starou belu? Pojďte se podívat.

7.  7.  2020 | Miro Mihálik | 34 příspěvků

Nejčtenější články

Škoda Octavia I ve skutečnosti skončila teprve nedávno. Našly se jasné důkazy

Škoda Octavia I ve skutečnosti skončila tep…

Produkce populární octavie první generace skončila již před deseti lety, přesto máme za to, že tento vůz může jít v klidu do důchodu až nyní. Teprve nedávno totiž utichly poslední nástroje vyrábějící důležité náhradní díly.

21.  6.  2020 | | 47 N/A
Supersport blokoval nabíječku pro elektromobily. Policista na elektrokole si s tím poradil

Supersport blokoval nabíječku pro elektromo…

Takzvaný ICEing je oblíbená kratochvíle vidláků v Americe. Toto ale určitě nebyl ten případ.

10.  7.  2020 | | 50 N/A
TEST Dacia Duster 1.0 TCe LPG: Přesně tuhle bych si klidně koupil!

TEST Dacia Duster 1.0 TCe LPG: Přesně tuhle…

I Dacia musela zdražovat. SUV Duster, které pořídíte i v tovární úpravě na LPG, si však stále drží velmi příznivou cenu. A víte co? Plynovou verzi bych si klidně sám koupil.

28.  6.  2020 | | 107 N/A
Luxusní Hyundai Palisade teď koupíte i v Česku. Stojí méně než Škoda Kodiaq RS

Luxusní Hyundai Palisade teď koupíte i v Če…

Šestiválec, místo pro osm cestujících a šestnáct držáků na nápoje. Obří SUV od Hyundaie se s tím nemaže. Teď si ho můžete koupit i v Česku.

3.  7.  2020 | | 56 N/A
Nový Hyundai i30 poprvé naživo: Poctivá a cenově dostupná auta ještě existují!

Nový Hyundai i30 poprvé naživo: Poctivá a c…

Dneska je to samý displej, hybrid, asistent a kdoví co ještě. A také kvůli tomu rostou ceny nový aut. Ještě pořád ale můžete narazit na „normální“ cenově dostupné auto, na jehož ovládání nepotřebujete návod. A co víc, je z Česka.

25.  6.  2020 | | 86 N/A