Také Ford F-150 Raptor se umí sám vyhrabat z písku. Jde na to chytře

Pavel  |  11. 09. 2018 15:21

Haha, vyhrabat z pisku,... jasne je videt na videu jak zustal uvazly, strih na pedaly, strih zpet kde je v pohybu uplne v jine situaci...

Odpovědět  |   | 
kari  |  11. 09. 2018 15:51

S manuálem by to člověk zkusil "rozhoupat na spojce" ale dnes je moderní do všeho cpát deme*tní automaty.

Odpovědět  |   | 
Libor  |  11. 09. 2018 18:54

Jenže ty deme-tní automaty zrovna v těhle autech jsou už přes 50let. a věřte že fungujou líp než nohy mnoha chytráku ,který by tu spojku dokur... . A mimochodem i automat jde rozhoupat.

Odpovědět  |   | 
Tom  |  11. 09. 2018 22:19

největší "odpůrci" automatu jsou většinou ti, co na něj nemají/nechtějí připlatit
Dneska už nemá manuál proti modernímu automatu co nabídnout v podstatě ani ve sportovních autech.
Kdo chce "řadit" má sekvenci na páce nebo pádla (stejně vás to brzy omrzí)
V normálních autech je to prostě o pohodlí.
Taky jsem byl "odpůrce" než jsem si to vyzkoušel jak v městském provozu tak na dlouhých cestách.

Odpovědět  |   | 
chytrak  |  13. 09. 2018 12:29

ve sportovním autě je dnes automat skutečně lepší=rychlejší. Ale na normální ježdění nikdy automat nedosáhne takové efektivity a jízdního pohodlí jako dobrý řidič. Jen ten totiž ví kdy stačí dojíždět na volnoběh, kdy brzdit motorem, kdy zrychlit sešlápnutím plynu a a kdy i podřazením. Manuál je prostě lepší, protože se víc zapojuje lidský mozek.

Odpovědět  |   | 
Tosuja  |  16. 09. 2018 00:31

Otazka ovsem je, o jakem automatu se tu bavime. Myslite robotizovanou mechanickou prevodovku, variator (Subaru, Nissan) nebo klasicky hydraulicky menic momentu (americka klasika)?
Mam auto s hydraulickym menicem a ten je relativne naprd - je to takove hrozne gumove, zmeny razenych stupnu jsou dost poznat, vubec to nebrzdi motorem, cele je to takove gumove a roztahane. Ovsem stejne jako s jakoukoliv jinou prevodovkou s tim musite umet jezdit - prevodovce je treba mozne naznacit, ze ma podradit.
Druhe auto (rodinne) ma variator a teda muzu rict, ze prijemnejsi prevodovku jsem jeste nezazil. Zmeny prevodovych stupnu jsou sametove hebke ( ), efektivita lepsi, nez u hydraulickeho menice (neni tam prokluz). Taky to nebrzdi a podrazeni je taky vhodne naznacit, stejne jako u hydraulickeho menice, ale neni tam ta gumovost.
Kamarad mel kdysi Opela s robotizovanou prevodovkou a to byl teda smejd, bylo to hrozne ucukane.

No, ale pokud se vratime k uplne puvodnimu tematu, tak kdyz si uvedomime, ze pulka majitelu toho auta s tim bude aspon obcas tahat neco tezkeho, tak tam je automat dost treba. Normalni spojka by proste brzo chcipla, protoze to ridi bezni lidi, zadni ridici kamionu kteri vi, co delaji. Automat umozni beznemu fotrikovi od rodiny tahnout za touto karou ctyrtunovy prives (coz mu jeho standardni ridicak umoznuje).

A posledni poznamka - dokud jsem si to nevyzkousel, netusil jsem jak na dlouhych cestach automat a adaptivni tempomat pomuzou ridici snizit unavu. Fantasticke, chci to v kazdem svem novem aute

Odpovědět  |   | 
jennifer clarkson  |  11. 09. 2018 20:28

výkon!

Odpovědět  |   | 
JH  |  11. 09. 2018 23:17

Súhlas Tom...

Odpovědět  |   | 
Roman  |  11. 09. 2018 23:49

a ještě ti utře prdel očem to kurva je, samej robot , za chvilku budou lidi dementi když vše udělá technika

Odpovědět  |   | 
mike judge  |  12. 09. 2018 22:06

Ale má to ty elektrolyty :D

Odpovědět  |   | 
Nothing 007  |  12. 09. 2018 08:41

To mají land cruisery od roku 2008
https://www.youtube.com/watch...

Odpovědět  |   | 
Milda  |  12. 09. 2018 14:04

ty kraso to je presne takove auto jake by mi mohl prinest jezisek!!!!

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Minitest Suzuki Vitara 1.0 BoosterJet 4x4: Jediné svého druhu?

Suzuki Vitara 1.0 BoosterJet 4x4 (minitest)

Na kombinaci litrového tříválce a pohonu všech kol jenom tak nenarazíte. Suzuki Vitara se takto nabízí výhradně ve výbavě Premium za 490.900 Kč a jde o vůz, který byste rozhodně neměli přehlížet.

19.  2.  2019 | Vladimír Kadera | 45 příspěvků
TEST BMW X4 M40d/240 kW: Začnu mít konečně rád crossovery?

BMW X4 M40d

Projet se v nejvýkonnější naftové X4 někde na riviéře, prskali bychom nad jejím podivným designem. Když ale máte na silnicích kalamitu a objevíte její zábavně naladěnou čtyřkolku, máte Vánoce i v únoru.

17.  2.  2019 | Miro Mihálik | 23 příspěvků
Minitest Škoda Superb 1.5 TSI ACT DSG: Je to o úhlu pohledu

Škoda Superb 1.5 TSI ACT (minitest)

Nový motor, stejný výkon. Změnila se nějak základní Škoda Superb s jednotkou 1.5 TSI?

15.  2.  2019 | Vladimír Kadera | 94 příspěvků

Nejčtenější články

Nový Superb je za dveřmi! Passat nejen dožene, ale v něčem i překoná

Nový Superb je za dveřmi! Passat nejen dože…

Prototypy modernizované Škody Superb se už v současnosti prohánějí po českých silnicích. Oficiální premiéra je na spadnutí, pojďme si proto shrnout, co zatím s jistotou víme.

16.  2.  2019 | | 142 N/A
Dacii Duster už v Česku koupíte s novými motory. Teď nabídne až 150 koní

Dacii Duster už v Česku koupíte s novými mo…

Nabídka motorizací u Dacie Duster nebyla doteď zrovna pestrá. Od února však přichází rumunský pracant s další várkou motorizací a nabízí tak celkem široký výběr.

1.  2.  2019 | | 31 N/A
Dny Škody Citigo na benzin se chýlí ke konci. Její odchod spustí revoluci

Dny Škody Citigo na benzin se chýlí ke konc…

Škodě Citigo bylo na podzim loňského roku sedm let. Už nyní víme, že verze se spalovacím motorem se osmého roku života nedočkají, model jako takový však úplně neskončí.

18.  2.  2019 | | 65 N/A
Škoda Octavia byla na odpis. Ve Stalinově bunkru z ní udělali nové auto

Škoda Octavia byla na odpis. Ve Stalinově b…

Rusko si většinou spojujete s legračními kompilacemi z tamních cest, které se objevují na různých video serverech. Oni ty auta umějí ale i řádně opravit, jak dokazuje i tento případ.

včera | | 18 N/A
Dacia Duster se bude vyrábět i jako pick-up. O Renault už ale nepůjde

Dacia Duster se bude vyrábět i jako pick-up…

Dacia představí pickup na bázi Dusteru ještě letos. Žádnou spojitost s modelem Renault Duster Oroch ale nehledejte.

8.  2.  2019 | | 7 N/A