Také Ford F-150 Raptor se umí sám vyhrabat z písku. Jde na to chytře

Rychlá verze Fordu F-150 jako první dostala asistenta Trail Control. Díky němu už v terénu musíte jen točit volantem.

Asistenty pro řidiče se nerozvíjí jen pro použití na silnicích, ale i v terénu. K úplnému autonomnímu řízení tady ještě jsme dost daleko, i když už i to se testuje. Zatím vás auto jako poslední Toyota Land Cruiser či Land Rovery mohou mimo silnice provést ustálenou rychlostí.

Poláci vytvořili z Mustangu moderní FSO Warszawa. Fordu se to nelíbí

Poláci vytvořili z Mustangu moderní FSO Warszawa. Fordu se to nelíbí

Nyní s "tempomatem do terénu" přichází i Ford. Systémem nazvaným Trail Control se jako první pyšní F-150 Raptor. Stačí nastavit rychlost od 1 do 20 mil za hodinu a starat se už jen o řízení. Systém je úzce propojen s mozkem pohonu všech kol. Snaží se za každé situace využít maximum trakce na každém kole zvlášť. 

Proto Ford Trail Control na přiloženém videu prezentuje i jako inteligentní a maximálně plynulý způsob jak se dostat z hlubokého bahna či písku. V rámci modernizace pro nový modelový rok dostal F-150 Raptor také nové barvy laku, kola a vylepšené tlumiče Fox, které automaticky upravují tlumení.

TEST Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line: Konečně zase baví!

TEST Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line: Konečně zase baví!

Na pohonu se nic nemění, byť část fanoušků zběsilého pick-upu nemůže skousnout absenci osmiválce. Ford F-150 stále pohání 3,5litrový šestiválec s dvojitým přeplňováním a výkonem 450 koňských sil. Do Evropy míří menší Raptor postavený na Rangeru. Dostane vznětový dvoulitr o výkonu 210 koní a v budoucnu rovněž i systém Trail Control.

TEST Toyota Corolla TS 2.0 Hybrid: Dost dobrá i pro Lexus

Toyota Corolla TS 2.0 Hybrid

Nová Toyota Corolla se přiřítila na český trh hned ve třech karosářských verzích. Pro první test jsme zvolili tu nejpraktičtější, navíc s nejvýkonnějším hybridním pohonem. Dokáže opodstatnit vyšší cenu? A bavíme se vůbec ještě o mainstreamovém modelu?

19.  6.  2019 | Jan Mička | 130 příspěvků
TEST Honda GL1800 Gold Wing DCT: Motorka za mega! Skoro...

Honda GL1800 Gold Wing DCT

Šestiválcový cestovní křižník s unikátní podvozkovou konstrukcí je to nejrozmařilejší, co Honda v jedné stopě nabízí. Gold Wing je ale zároveň také s velkou rezervou tou nejdražší dvoukolovou Hondou. Má vrcholné provedení šesté generace zlatokřídlé legendy čím opodstatnit cenovku zvící bezmála 900.000 Kč?

16.  6.  2019 | Petr Schnagl | 13 příspěvků
TEST Volkswagen T-Cross 1.0 TSI DSG R-Line: Důležitá módní záležitost

VW T-Cross 1.0 TSI DSG

Volkswagen rozštěpil Polo na dva samostatné modely. Oplastované CrossPolo je minulostí a jeho pozici zastoupila novinka jménem T-Cross. Nabízí kromě zvýšené stavby karoserie ještě něco?

15.  6.  2019 | Miro Mihálik | 64 příspěvků