Také Ferrari nasadí motory s přímým vstřikováním

12 komentářů

wolff
28. září • 11:48

To jen Radek zkouší naši trpělivost a nervy... :-D

Cynik
28. září • 18:39

Jo :-D

Jarous
28. září • 21:07

Obávám se, že odborná úroveň některých rádoby redaktorů na tomto serveru je velmi nízká :-(

Radek Ondrášík
29. září • 23:58

Myslím, že základním problémem je to, že někteří zde pořádně nečtou články a vidí v nich něco, co tam vůbec není.V článku není ani slovo o tom, kdo přímý vstřik do motorů nasadil jako první, druhý, nebo kdo jej vymyslel. Jedná se jen o to, že Audi je v podstatě první automobilkou (resp. koncern VW), která přímý vstřik rozjela ve velkém a dokázala jej prosadit na trhu ve velkém (tedy nasazení do širokého portfolia motorů, masové prodeje apod.).Je to něco jako s naftovými motory. Ty jsou zde také dlouhá desetiletí, ale právě politika VW a jejich cesta k propagaci v první polovině devadesátých let se zasloužila o to, že je z toho dnes takový fenomén.Ale to jsem trochu odbočil...Inspirace u Audi s přímým vstřikem je právě o tom, že tento systém dokázali aplikovat do velmi výkonných agregátů, tedy odešli ze sféry běžných motorů a použili je konečně i ve sportovních modelech - Audi R8, případně nasazení přímého vstřiku koncernu do motoru Gallarda.Ostatně o tom hovoří i věta z článku: "Technici této automobilky se totiž mohli u konkurence přesvědčit, že přímý vstřik paliva do válce není určen jen pro obyčejné motory."Chápu, že je velmi jednoduché někoho napadat, ale vždy se podivuji nad tím, když je mi vyčítáno něco, co jsem ani trochu nezmínil, nebo o čem jsem nepsal.Ještě více mne pak udivuje, že nějaký roztěkaný čtenář, který čte něco úplně jiného, než je napsáno, dokáže strhnout další, kteří mu jen slepě přitakají a nad článkem vůbec nepřemýšlí.Pevně věřím, že ti největší kritici si článek ještě jednou přečtou a pokud tam nejdou cokoli z toho, co je mi zde vyčítáno, pak klidně opustím řady Autorevue a budu se věnovat něčemu jinému. Pokud to tam ovšem nebude, věřím, že se stejnou vervou přijdou s omluvou.

delph
29. září • 18:41

já se tedy zastávám redaktorů, protože redaktoru nemusí vědět uplně vše o tom co píše, ale hlavně musí vědět, kde hledat nové náměty případně doplnění, ale když někde něco prezentují nějakým způsobem nemusí se to hned kontrolovat. Nebo mít hned znalosti o každé součástce v autě a kdy to kdo vymyslel, komu licencoval. Musí umět jezdit mít pro to cit aby uměl o autě napsat když už něco musí umět.

sabbra cadabra
29. září • 20:10

A ty bys měl umět češtinu, woe B-]

lewko
28. září • 10:14

Co to je za somarinu ze sa inspiruje u Audi??? Snad u Alfy, nie?? Alfa ma v ponuke vsetky motory pre model 159 s priamym vstrekom (JTS) a takisto ako prva nasadila motor 2.0 JTS v roku 2003-2004 pri faceliftu modelu 156. Vtedy Audi svoje TSI akurat malo na rysovacom stole...
Takze kto od koho "kopiruje"???!!!

mvb
28. září • 16:40

primy vstrik je i fsi...

mvb
28. září • 16:39

nebylo prvni nahodou Mitsubishi?

Jen
28. září • 16:57

Bylo a system GDI je stary vice jak 10 let (Galant 96').

lewko
28. září • 16:54

Ano mas pravdu prvy priamy vstrek bol GDI od Mitshubishi... JTS bolo vsak nasadene skor ako FSI (nie TSI som si prehodil skratky) :) Nic to nemeni na fakte, ze prva veta je do oci bijuci a zavadzajuci blud.... :)

Jen
28. září • 17:10

Jen pro upresneni. Primy vstrik vymyslelo Mitsu, licencovano dale pro Hyundai, PSA, Daimler, Toyota, VW/Audi, Alfa, BMW, GM, Isuzu- vse v psanem sledu. Slovy klasika, nevim o cem se hadate, Alfa zde hrala velmi malou roli a pomerne pozde. B-]

Doporučujeme

Články odjinud