Také Ferrari nasadí motory s přímým vstřikováním

I když se to nemusí mnohým líbit, i věhlasné Ferrari se inspiruje u německé automobilky Audi. Systém přímého vstřikování, který ve velkém počtu různě výkonných agregátů používá tato automobilka je jakousi inspiraci pro Ferrari. Technici této automobilky se totiž mohli u konkurence přesvědčit, že přímý vstřik paliva do válce není určen jen pro obyčejné motory.

Ferrari chce použít přímý vstřik poprvé u Ferrari F430 při příležitosti modernizace, která tento model v blízké budoucnosti čeká. Další nasazení se odehraje jednak s příchodem nástupce Enza a druhak při modernizaci jednotlivých pohonných agregátů jak u modelu 612 Scaglietti, tak u modelu 599 GTB Fiorano.

Ferrari si od tohoto kroku slibuje hlavně snížení spotřeby a emisí CO2. Samotná spotřeba u současných agregátů by po instalaci tohoto vstřikování měla klesnout o 5-8 procent a navíc při současném nasazení dalších technologií, dojde k redukci CO2 v řádu desítek procent. A to se dnes hodí...

Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

včera | Michal Žďárský | 1 příspěvek
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků
Test Suzuki Swift SHVS: Tady elektromotor rozhodně dává smysl!

Suzuki Swift SHVS

Naší recenzí prošla nová generace Suzuki Swift. Vyzkoušeli jsme ji v mild-hybridní variantě.

4.  10.  2017 | Milan Lažanský | 16 příspěvků