Také F1 chce jít s dobou. Dočkáme se brzy automního safety caru?

Autonomní technologie a elektromobily. Témata, o kterým se mluví denně v souvislosti s blízkou budoucností. Ani Formule 1 zřejmě nebudou výjimkou. V médiích se objevili informace o možném nasazení autonomní technologie také do populárních závodů.

Galerie: Závody F1 fotí 104letým fotoaparátem. Výsledky jsou dechberoucí

Galerie: Závody F1 fotí 104letým fotoaparátem. Výsledky jsou dechberoucí

Konkrétně se mluví o autonomním safety caru. V překladu bezpečnostní vůz slouží hlavně k omezení rychlosti za ním jedoucích závodních vozů v případě kolize či nečistot na trati. 

Závodníci si někdy stěžují na pomalou jízdu safety caru AMG GT. Autonomní technologie by tak mohly být řešením. Zároveň by se prý takhle mohla tato technologie blízké budoucnosti více propagovat. Zatím ale z vyjádření není jasné, jestli se vůbec tato idea uskuteční.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
TEST Lexus ES 300h Luxury: Jiný pohled na svět. Změní ten váš?

Lexus ES 300h

Přicházím k pětimetrové japonské limuzíně za necelé dva miliony korun. V nabídce má pouze jeden motor a jednu převodovku. Má Lexus ES 300h ve své třídě co nabídnout?

dnes | Vladimír Kadera | 44 příspěvků
Minitest VW Amarok 3.0 TDI V6 4Motion Aventura: Všech pick-upů král

VW Amarok 3.0 TDI/190 kW 4M (minitest)

Volkswagen, nikoli bez souvislosti s novým emisním měřícím cyklem WLPT, pozměnil motorovou nabídku svého již deset let sloužícího pick-upu Amarok, který nyní nabízí v podstatě jediný motor. Nebojte se, jsou to dobré zprávy.

21.  3.  2019 | Petr Schnagl | 47 příspěvků
Minitest Renault Kadjar 1.3 TCe: Malé srdce, velké odhodlání

Renault Kadjar 1.3 TCe (minitest)

Kadjar se v přívalu nových crossoverů možná poněkud ztrácí. O to více ale zaujme, když začnete zkoumat, co je za tou nenápadnou fasádu. A to i malé třináctistovce navzdory, protože funguje pozoruhodně dobře.

19.  3.  2019 | Miro Mihálik | 13 příspěvků