Také F1 chce jít s dobou. Dočkáme se brzy automního safety caru?

Autonomní technologie a elektromobily. Témata, o kterým se mluví denně v souvislosti s blízkou budoucností. Ani Formule 1 zřejmě nebudou výjimkou. V médiích se objevili informace o možném nasazení autonomní technologie také do populárních závodů.

Galerie: Závody F1 fotí 104letým fotoaparátem. Výsledky jsou dechberoucí

Galerie: Závody F1 fotí 104letým fotoaparátem. Výsledky jsou dechberoucí

Konkrétně se mluví o autonomním safety caru. V překladu bezpečnostní vůz slouží hlavně k omezení rychlosti za ním jedoucích závodních vozů v případě kolize či nečistot na trati. 

Závodníci si někdy stěžují na pomalou jízdu safety caru AMG GT. Autonomní technologie by tak mohly být řešením. Zároveň by se prý takhle mohla tato technologie blízké budoucnosti více propagovat. Zatím ale z vyjádření není jasné, jestli se vůbec tato idea uskuteční.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Minitest Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line: Potěšení s vůní nafty

Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line (minitest)

Z nafty se stalo politické téma a zdá se, že její dny jsou sečteny. To je ideální moment dát si špetku nekorektnosti v podobě úsporného dieselu, který navíc hrabe těmi správnými koly a… je z Koreje.

16.  10.  2018 | Miro Mihálik | 19 příspěvků
TEST Audi Q8 50 TDI quattro: Mohlo být dokonalé, ale přišlo WLTP

Audi Q8 50 TDI quattro

Své velké SUV-kupé uvedlo Audi jako poslední z trojice luxusních německých značek. Dalo mu to, co konkurence nemá a vyladilo jej téměř k dokonalosti.

11.  10.  2018 | Jan Mička | 21 příspěvků
TEST Volvo V60 D4 Polestar: Zpomalí vám tep, vyžehlí děravé okresky!

Volvo V60 D4 Polestar

Nová generace Volva V60 těží z moderní platformy a bere si to podstatné z větších modelů. Možná je to také poslední dieselová generace. Což je škoda.

9.  10.  2018 | Milan Lažanský | 24 příspěvků