Také F1 chce jít s dobou. Dočkáme se brzy automního safety caru?

Autonomní technologie a elektromobily. Témata, o kterým se mluví denně v souvislosti s blízkou budoucností. Ani Formule 1 zřejmě nebudou výjimkou. V médiích se objevili informace o možném nasazení autonomní technologie také do populárních závodů.

Galerie: Závody F1 fotí 104letým fotoaparátem. Výsledky jsou dechberoucí

Galerie: Závody F1 fotí 104letým fotoaparátem. Výsledky jsou dechberoucí

Konkrétně se mluví o autonomním safety caru. V překladu bezpečnostní vůz slouží hlavně k omezení rychlosti za ním jedoucích závodních vozů v případě kolize či nečistot na trati. 

Závodníci si někdy stěžují na pomalou jízdu safety caru AMG GT. Autonomní technologie by tak mohly být řešením. Zároveň by se prý takhle mohla tato technologie blízké budoucnosti více propagovat. Zatím ale z vyjádření není jasné, jestli se vůbec tato idea uskuteční.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
TEST Mercedes-Benz A 180 d: Opravdu potřebujete naftu?

Mercedes-Benz A 180 d

Nová generace Mercedesu třídy A dostala svěží vnější tvary a doslova revoluční interiér. Otestovali jsme jedinou vznětovou verzi nabídky a příjemně překvapila nejenom reálnou spotřebou.

včera | Jan Mička | 39 příspěvků
Minitest Suzuki Vitara 1.4 BoosterJet 4×4: Pořád jako pírko!

Suzuki Vitara 1.4 BoosterJet 4×4 (minitest)

Aktuální Vitara už nějakou dobu spoléhá výlučně na benzínové turbomotory a nedávno k nim nově přibylo i více bezpečnostních systémů. Jak jezdí se čtrnáctistovkou, manuálem a pohonem všech kol?

13.  12.  2018 | Miro Mihálik | 22 příspěvků
Minitest Nissan Altima 2.5 CVT SV: Mnohem lepší, než se může zdát

Nissan Altima 2.5 CVT SV (minitest)

Větší japonské sedany Evropa téměř ignoruje, z vlastní zkušenosti z amerických cest vám ale můžeme říci, že je to docela škoda. Třeba Nissan Altima je skvělý vůz s neskutečnou spotřebou!

11.  12.  2018 | Miro Mihálik | 67 příspěvků