Také F1 chce jít s dobou. Dočkáme se brzy automního safety caru?

Autonomní technologie a elektromobily. Témata, o kterým se mluví denně v souvislosti s blízkou budoucností. Ani Formule 1 zřejmě nebudou výjimkou. V médiích se objevili informace o možném nasazení autonomní technologie také do populárních závodů.

Galerie: Závody F1 fotí 104letým fotoaparátem. Výsledky jsou dechberoucí

Galerie: Závody F1 fotí 104letým fotoaparátem. Výsledky jsou dechberoucí

Konkrétně se mluví o autonomním safety caru. V překladu bezpečnostní vůz slouží hlavně k omezení rychlosti za ním jedoucích závodních vozů v případě kolize či nečistot na trati. 

Závodníci si někdy stěžují na pomalou jízdu safety caru AMG GT. Autonomní technologie by tak mohly být řešením. Zároveň by se prý takhle mohla tato technologie blízké budoucnosti více propagovat. Zatím ale z vyjádření není jasné, jestli se vůbec tato idea uskuteční.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
TEST VW Golf 1.5 TSI Evo DSG: Opravdu má spotřebu dieselu?

TEST VW Golf 1.5 TSI Evo DSG

Volkswagen dopřál motoru 1.5 TSI Evo Bluemotion řadu systémů, které dnes stále nejsou úplně běžné. Výsledkem má být zážehový agregát se spotřebou vznětového. Platí to i mimo laboratoře?

19.  6.  2018 | Jan Mička | 59 příspěvků
Minitest Renault Twingo GT: Rošťák svázaný svou vlastní koncepcí

Renault Twingo GT (minitest)

Renault Sport si tentokrát v rámci své kúry GT posvítil na toho nejmenšího. Co přináší oproti standardní verzi?

14.  6.  2018 | Milan Lažanský | 9 příspěvků
TEST Toyota Yaris GRMN: Tryskomyš ze staré školy

Toyota Yaris GRMN

Co se stane, když do Yarisu namontujete kompresorovou osmnáctistovku Toyoty dodávanou pro Lotus Elise? Když je za tím Gazoo Racing, který staví auta pro Le Mans i WRC, tak možná tušíte.

12.  6.  2018 | Miro Mihálik | 9 příspěvků