Také F1 chce jít s dobou. Dočkáme se brzy automního safety caru?

Autonomní technologie a elektromobily. Témata, o kterým se mluví denně v souvislosti s blízkou budoucností. Ani Formule 1 zřejmě nebudou výjimkou. V médiích se objevili informace o možném nasazení autonomní technologie také do populárních závodů.

Galerie: Závody F1 fotí 104letým fotoaparátem. Výsledky jsou dechberoucí

Galerie: Závody F1 fotí 104letým fotoaparátem. Výsledky jsou dechberoucí

Konkrétně se mluví o autonomním safety caru. V překladu bezpečnostní vůz slouží hlavně k omezení rychlosti za ním jedoucích závodních vozů v případě kolize či nečistot na trati. 

Závodníci si někdy stěžují na pomalou jízdu safety caru AMG GT. Autonomní technologie by tak mohly být řešením. Zároveň by se prý takhle mohla tato technologie blízké budoucnosti více propagovat. Zatím ale z vyjádření není jasné, jestli se vůbec tato idea uskuteční.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
TEST Jaguar E-Pace D180 AWD: Sentimentální cesta

Jaguar E-Pace D180

V novodobé historii Jaguaru je E-Pace jedním z nejdůležitějších milníků. Půjčili si techniku od Land Roveru a snažili se do populárního segmentu malých SUV vnést sportovního ducha. Povedlo se?

16.  8.  2018 | Milan Lažanský | 34 příspěvků
Minitest Volkswagen Caddy Maxi 1.4 TGI: Spořivému plyn nesmrdí

VW Caddy Maxi 1.4 TGI (minitest)

VW láká na model Caddy poháněný zemním plynem nízkými provozními náklady. Stačí ale ceny CNG na to, aby se do německé dodávky zamilovali nejen zapřisáhlí skrblíci?

14.  8.  2018 | Miro Mihálik | 9 příspěvků
TEST Renault Mégane R.S.: Hraboš přetáčivý

Renault Mégane R.S.

Renault Sport si s novým Méganem vyhrál docela jinak než u předchozích generací. Kvůli tomu jej ale ještě netřeba zatracovat.

9.  8.  2018 | Milan Lažanský | 28 příspěvků