Také elektrický Volkswagen Golf dostane vyšší dojezd

Také elektrický Volkswagen Golf dostane vyšší dojezd

V září minulého roku dorazil Nissan Leaf s prodloužený dojezdem, v listopadu přišla zpráva o prodloužení dojezdu u BMW i3 a stranou nechce zůstat ani Volkswagen se svým elektrickým Golfem. Také u něj se chystají nové akumulátory, které zvednou dojezd na jedno nabití zhruba o třetinu.

Modernizovaný Nissan Leaf oficiálně. Díky novým bateriím ujede až 250 km

Modernizovaný Nissan Leaf oficiálně. Díky novým bateriím ujede až 250 km

Na veletrhu CES to kolegům z InsideEVs potvrdil šéf vývoje elektromobilů Volkmar Tanneberger s tím, že dojezd elektrického Volkswagenu Golf se zvedne přesně o třicet procent. Kdy by vylepšený e-Golf měl dorazit, to už ale Tanneberger neřekl.

Elektrický srovnávací test: BMW i3 vs. VW e-Golf vs. Nissan Leaf  

Elektrický srovnávací test: BMW i3 vs. VW e-Golf vs. Nissan Leaf  

Každopádně pokud Volkswagen opravdu nasadí nové akumulátory do modelu e-Golf, ze zmíněné trojice hatchbacků půjde opět o vůz s největším dojezdem. Modernizovaný Leaf totiž zvládne až 250 kilometrů, BMW i3 „přes 200 km“ a vylepšený e-Golf by měl ujet až 257 kilometrů.

Připomeňme, že v našem srovnávacím testu všech těchto tří elektromobilů to byl právě Golf, který v reálu dojel nejdále (169 km), zatímco Nissan se zastavil jako první po ujetí 139 km. 

TEST VW Golf 1.5 TSI Evo DSG: Opravdu má spotřebu dieselu?

TEST VW Golf 1.5 TSI Evo DSG

Volkswagen dopřál motoru 1.5 TSI Evo Bluemotion řadu systémů, které dnes stále nejsou úplně běžné. Výsledkem má být zážehový agregát se spotřebou vznětového. Platí to i mimo laboratoře?

dnes | Jan Mička | 15 příspěvků
Minitest Renault Twingo GT: Rošťák svázaný svou vlastní koncepcí

Renault Twingo GT (minitest)

Renault Sport si tentokrát v rámci své kúry GT posvítil na toho nejmenšího. Co přináší oproti standardní verzi?

14.  6.  2018 | Milan Lažanský | 9 příspěvků
TEST Toyota Yaris GRMN: Tryskomyš ze staré školy

Toyota Yaris GRMN

Co se stane, když do Yarisu namontujete kompresorovou osmnáctistovku Toyoty dodávanou pro Lotus Elise? Když je za tím Gazoo Racing, který staví auta pro Le Mans i WRC, tak možná tušíte.

12.  6.  2018 | Miro Mihálik | 9 příspěvků