Také elektrické varianty golfů mají ceny. VW e-Golf a GTE stojí kolem milionu

Modernizovaná sedmá generace nejprodávanějšího evropského auta se i nadále bude nabízet buď jako čistě elektrický vůz nebo jako plug-in hybrid.

Další verze Volkswagenu Golf aktuální generace po faceliftu vstupují na trh. Nyní jsou na řadě ty, které mají pod kapotou elektromotor. V případě varianty e-golf je tam osamocený, u modelu GTE se v tomto prostoru nachází společně se spalovacím agregátem.

Levnější z obou verzí je e-Golf. Momentálně bude ke koupi za částky od 959 900 Kč. Golf GTE pak stojí 1 024 900 Kč.4

Srovnávací test Ford Focus RS vs. VW Golf R: Rychlá rota, čistá stopa

Srovnávací test Ford Focus RS vs. VW Golf R: Rychlá rota, čistá stopa

Zatímco plug-in hybrid umožňuje jízdu v čistě elektrickém režimu opět do vzdálenosti 50 kilometrů, akční rádius e-golfu je teď citelně větší. Díky větší kapacitě baterií (došlo k navýšení z dosavadních 24,2 kWh na 35,8 kWh).

V kombinovaném režimu je tak normovaný dojezd 300 kilometrů. V praxi je samozřejmě nutno počítat se snížením této vzdálenosti přibližně o třetinu. Navíc výkon elektromotoru je teď vyšší o 15 kWh, díky čemuž se hodnota zrychlení dostala pod deset sekund. Konkrétně se jedná o 9,6 sekundy.

V sériové výbavě e-golfu je teď navíc adaptivní tempomat s funkcí Front Assist nebo multifunkční kožený volant. Auto jezdí na šestnáctipalcových kolech z lehké slitiny a je vybaveno automatickou klimatizací.

Honda možná našla řešení nekonečného dojezdu elektromobilů

Honda možná našla řešení nekonečného dojezdu elektromobilů

Nabíjení vozu prostřednictvím wallboxu trvá 5 hodin a dvacet minut, u rychlodojíječky pak 80procentní kapacitu baterií získáte při třičtvrtěhodinové zastávce.

GTE je auto, které umožňuje podstatně větší dojezd i lepší dynamiku. Například dojezd (při plných bateriích i nádrži) je 880 kilometrů. Výkon soustrojí činí 150 kW (204 koní), zrychlení 0-100 km/hod je rovno 7,6 sekundám a maximálně je s tímto autem možné jet až 222 kilometrů v hodině.

Výbava tohoto vozu je obohacena například o LED světlomety.

Na snímky z premiéry faceliftovaného provedení vozu Volkswagen Golf se podívejte zde:

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Test letních pneumatik má překvapivého vítěze. Mladou značku Falken

Test letních pneumatik má překvapivého vítěze. Mladou značku Falken

Autoklub ADAC otestoval šestnáct letních pneumatik v rozměru 205/55 R16 V a čtrnáct plášťů 175/65 R14 T.

dnes | Radek Pecák | 5 příspěvků
Minitest Seat Alhambra 2.0 TDI DSG 4WD: Důvod, proč MPV nesmí zemřít

Seat Alhambra 2.0 TDI DSG 4WD (minitest)

Rostoucí zájem o crossovery a SUV už v nedávné minulosti poslal na odpočinek dva velikány segmentu MPV. Jak ale dokazuje stále prodávaný Seat Alhambra, tyto vozy jsou stále potřeba.

22.  2.  2018 | Jan Mička | 5 příspěvků
TEST Subaru XV 1,6i Lineartronic: Kompromis, ale ten nejlepší!

Subaru XV 1,6i Lineartronic

Subaru XV se na přelomu roku dostalo na trh v druhé generaci. Od té minulé se vizuálně moc neliší, ale japonští technici vůz vyladili téměř k dokonalosti.

20.  2.  2018 | Radek Pecák | 78 příspěvků