Také elektrické varianty golfů mají ceny. VW e-Golf a GTE stojí kolem milionu

Modernizovaná sedmá generace nejprodávanějšího evropského auta se i nadále bude nabízet buď jako čistě elektrický vůz nebo jako plug-in hybrid.

Další verze Volkswagenu Golf aktuální generace po faceliftu vstupují na trh. Nyní jsou na řadě ty, které mají pod kapotou elektromotor. V případě varianty e-golf je tam osamocený, u modelu GTE se v tomto prostoru nachází společně se spalovacím agregátem.

Levnější z obou verzí je e-Golf. Momentálně bude ke koupi za částky od 959 900 Kč. Golf GTE pak stojí 1 024 900 Kč.4

Testy | Sportovní auta | Srovnávací testy | Hatchbacky | Ford | Volkswagen | Volkswagen Golf | Ford Focus

Srovnávací test Ford Focus RS vs. VW Golf R: Rychlá rota, čistá stopa

Zatímco plug-in hybrid umožňuje jízdu v čistě elektrickém režimu opět do vzdálenosti 50 kilometrů, akční rádius e-golfu je teď citelně větší. Díky větší kapacitě baterií (došlo k navýšení z dosavadních 24,2 kWh na 35,8 kWh).

V kombinovaném režimu je tak normovaný dojezd 300 kilometrů. V praxi je samozřejmě nutno počítat se snížením této vzdálenosti přibližně o třetinu. Navíc výkon elektromotoru je teď vyšší o 15 kWh, díky čemuž se hodnota zrychlení dostala pod deset sekund. Konkrétně se jedná o 9,6 sekundy.

V sériové výbavě e-golfu je teď navíc adaptivní tempomat s funkcí Front Assist nebo multifunkční kožený volant. Auto jezdí na šestnáctipalcových kolech z lehké slitiny a je vybaveno automatickou klimatizací.

Elektromobily | Zajímavosti | Technika | Honda

Honda možná našla řešení nekonečného dojezdu elektromobilů

Nabíjení vozu prostřednictvím wallboxu trvá 5 hodin a dvacet minut, u rychlodojíječky pak 80procentní kapacitu baterií získáte při třičtvrtěhodinové zastávce.

GTE je auto, které umožňuje podstatně větší dojezd i lepší dynamiku. Například dojezd (při plných bateriích i nádrži) je 880 kilometrů. Výkon soustrojí činí 150 kW (204 koní), zrychlení 0-100 km/hod je rovno 7,6 sekundám a maximálně je s tímto autem možné jet až 222 kilometrů v hodině.

Výbava tohoto vozu je obohacena například o LED světlomety.

Na snímky z premiéry faceliftovaného provedení vozu Volkswagen Golf se podívejte zde:

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Je třetí kolo k něčemu? Test skútru Yamaha Tricity 125

Yamaha Tricity 125

Yamaha Tricity je v podstatě běžný městský skútr, který ale díky své koncepci nabízí řadu výhod. Můžete ho řídit i s běžným béčkem nebo řidičákem A1, nabízí extra porci stability navíc a může ho tak řídit i naprostý začátečník. Navíc, ze semaforů odjedete vždy jako první a ve finále nabízí i nejnižší cenu ze všech tříkolových skútrů.

25.  6.  2017 | Michal Žďárský | 9 příspěvků
Test: Který nosič na kola koupit? Vyhněte se upevnění na víko zavazadelníku

Test: Který nosič na kola koupit? Vyhněte se upevnění na víko zavazadelníku

Na dovolenou si velká část motoristů bere i své bicykly. Pokud je nechcete převážet na střešním nosiči, zbývá řešení v podobě upevnění nosiče na víko zavazadelníku či na tažné zařízení. Švýcarský autoklub otestoval obě varianty na různých modelech.

18.  6.  2017 | Milan Lažanský | 33 příspěvků
Test: VW Golf GTI je i po faceliftu nejlepším hot-hatchem všedních dnů...

Volkswagen Golf GTI (2017)

Nedávný facelift Volkswagenu Golf se dotkl i verze GTI. Vyzkoušeli jsme základní variantu s manuální převodovkou.

15.  6.  2017 | Milan Lažanský | 44 příspěvků