Také elektrické varianty golfů mají ceny. VW e-Golf a GTE stojí kolem milionu

Modernizovaná sedmá generace nejprodávanějšího evropského auta se i nadále bude nabízet buď jako čistě elektrický vůz nebo jako plug-in hybrid.

Další verze Volkswagenu Golf aktuální generace po faceliftu vstupují na trh. Nyní jsou na řadě ty, které mají pod kapotou elektromotor. V případě varianty e-golf je tam osamocený, u modelu GTE se v tomto prostoru nachází společně se spalovacím agregátem.

Levnější z obou verzí je e-Golf. Momentálně bude ke koupi za částky od 959 900 Kč. Golf GTE pak stojí 1 024 900 Kč.4

Srovnávací test Ford Focus RS vs. VW Golf R: Rychlá rota, čistá stopa

Srovnávací test Ford Focus RS vs. VW Golf R: Rychlá rota, čistá stopa

Zatímco plug-in hybrid umožňuje jízdu v čistě elektrickém režimu opět do vzdálenosti 50 kilometrů, akční rádius e-golfu je teď citelně větší. Díky větší kapacitě baterií (došlo k navýšení z dosavadních 24,2 kWh na 35,8 kWh).

V kombinovaném režimu je tak normovaný dojezd 300 kilometrů. V praxi je samozřejmě nutno počítat se snížením této vzdálenosti přibližně o třetinu. Navíc výkon elektromotoru je teď vyšší o 15 kWh, díky čemuž se hodnota zrychlení dostala pod deset sekund. Konkrétně se jedná o 9,6 sekundy.

V sériové výbavě e-golfu je teď navíc adaptivní tempomat s funkcí Front Assist nebo multifunkční kožený volant. Auto jezdí na šestnáctipalcových kolech z lehké slitiny a je vybaveno automatickou klimatizací.

Honda možná našla řešení nekonečného dojezdu elektromobilů

Honda možná našla řešení nekonečného dojezdu elektromobilů

Nabíjení vozu prostřednictvím wallboxu trvá 5 hodin a dvacet minut, u rychlodojíječky pak 80procentní kapacitu baterií získáte při třičtvrtěhodinové zastávce.

GTE je auto, které umožňuje podstatně větší dojezd i lepší dynamiku. Například dojezd (při plných bateriích i nádrži) je 880 kilometrů. Výkon soustrojí činí 150 kW (204 koní), zrychlení 0-100 km/hod je rovno 7,6 sekundám a maximálně je s tímto autem možné jet až 222 kilometrů v hodině.

Výbava tohoto vozu je obohacena například o LED světlomety.

Na snímky z premiéry faceliftovaného provedení vozu Volkswagen Golf se podívejte zde:

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Test ojetiny Mini One: Britské retro úžasně jezdí, trápí jej ale motory

Ojetina: Mini One

Druhá generace hatchbacku mini se začala nabízet před jedenácti roky. Dnes ji v nabídce bazarů naleznete za ceny od 120 tisíc korun. Na co si dát pozor?

včera | David Rusol
Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

17.  10.  2017 | Michal Žďárský | 4 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků