Také elektrické SUV Tesla Model X dostane „absurdní“ paket

Také elektrické SUV Tesla Model X dostane „absurdní“ paket

První elektrické SUV Tesla Model X by mělo být dodáno zákazníkovi už na konci září. Americký výrobce elektromobilů bude za kusy ze speciální první série chtít minimálně 132 000 dolarů, v ceně je i 90 kWh akumulátor umožňující dojezd 386 km.

SUV Tesla Model X dostane na přání rovněž tzv. „absurdní“ paket, což je funkce umožňující prudkou akceleraci po omezenou dobu. Zájemce o tuto funkci si připlatí 10 000 dolarů, na oplátku dostane vylepšení akcelerace z 0 na 96 km/h z 3,8 na 3,1 sekundy.

Test Tesla Model S: Úplně jiná

Test Tesla Model S: Úplně jiná

K dispozici bude jen v nejvýkonnějším provedení SUV Model X a při jeho aktivaci se na všechna kola uvolní výkon až 770 koní. I přes lepší zrychlení zůstává maximální rychlost omezena na 250 km/h.

Z dalších příplatků bude výrobce Tesla požadovat 750 dolarů za tažné zařízení s asistentem pro jízdu s přívěsem (o hmotnosti až 2250 kg) a pokud chcete jezdit celoročně, asi si budete muset připlatit i 1000 dolarů za zimní paket s vyhřívaným volantem a sedačkami.

Elon Musk: Jednou přijde doba, kdy bude řízení auta člověkem zakázáno

Elon Musk: Jednou přijde doba, kdy bude řízení auta člověkem zakázáno

Test ojetiny BMW řady 1: Bazarový průšvihář s dokonalým podvozkem

Test ojetiny BMW řady 1

Ceny jedničkových BMW už klesly pod stotisícovou metu. Vybírejte ale pečlivě.

dnes | David Rusol | 3 příspěvky
Test Kia Stonic 1.0 T-GDI: Hřebíček trefený na hlavičku

Kia Stonic 1,0 T-GDI

Značka Kia letos zažívá velkou produktovou ofenzívu, což se nakonec projevilo i v počtu nominaci do ankety Světové auto roku. Zcela nový model Stonic má ambice stát se jedním z nejdůležitějších v její nabídce.

16.  11.  2017 | Radek Pecák | 8 příspěvků
TEST Fiat 124 Spider - Miata po italsku je víc než jen víkendovka...

Fiat 124 Spider

Oproti Mazdě MX-5 je větší, těžší a chybí mu atmosférický motor. To zní jako cesta do pekel, ale jaká je "Fiata" doopravdy?

14.  11.  2017 | Milan Lažanský | 2 příspěvky