Také elektrické SUV Tesla Model X dostane „absurdní“ paket

Také elektrické SUV Tesla Model X dostane „absurdní“ paket

První elektrické SUV Tesla Model X by mělo být dodáno zákazníkovi už na konci září. Americký výrobce elektromobilů bude za kusy ze speciální první série chtít minimálně 132 000 dolarů, v ceně je i 90 kWh akumulátor umožňující dojezd 386 km.

SUV Tesla Model X dostane na přání rovněž tzv. „absurdní“ paket, což je funkce umožňující prudkou akceleraci po omezenou dobu. Zájemce o tuto funkci si připlatí 10 000 dolarů, na oplátku dostane vylepšení akcelerace z 0 na 96 km/h z 3,8 na 3,1 sekundy.

Test Tesla Model S: Úplně jiná

Test Tesla Model S: Úplně jiná

K dispozici bude jen v nejvýkonnějším provedení SUV Model X a při jeho aktivaci se na všechna kola uvolní výkon až 770 koní. I přes lepší zrychlení zůstává maximální rychlost omezena na 250 km/h.

Z dalších příplatků bude výrobce Tesla požadovat 750 dolarů za tažné zařízení s asistentem pro jízdu s přívěsem (o hmotnosti až 2250 kg) a pokud chcete jezdit celoročně, asi si budete muset připlatit i 1000 dolarů za zimní paket s vyhřívaným volantem a sedačkami.

Elon Musk: Jednou přijde doba, kdy bude řízení auta člověkem zakázáno

Elon Musk: Jednou přijde doba, kdy bude řízení auta člověkem zakázáno

Test Toyota Land Cruiser 2.8 D-4D: Žádný úkol není nesplnitelný

Toyota Land Cruiser 2.8 D-4D

Toyota sice v Evropě propaguje hybridy, stále však nabízí i nezničitelná auta, která ji v minulosti proslavila.

18.  1.  2018 | Radek Pecák | 9 příspěvků
Minitest Subaru Forester 2.0i-L: Vylepšený kmet dostal dvě oči navíc

Subaru Forester 2.0iL (minitest)

Forester chce v letošním roce k poctivému podvozku nabídnout i porci aktivní bezpečnosti. Přesvědčí matador kategorie i ty "bezpečně smýšlející"?

16.  1.  2018 | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Minitest Mitsubishi ASX 1,6 MIVEC: Jsou vylepšení znát?

Mitsubishi ASX 1,6 MIVEC (minitest )

Mitsubishi ASX se v provedení modelového roku 2018 nezměnilo po technické stránce, zapracovalo ale na designu.

13.  1.  2018 | Radek Pecák | 15 příspěvků