Také divize Renault Sport počítá s přítomností hybridních systémů

Také divize Renault Sport počítá s přítomností hybridních systémů

Budoucnost sportovních aut je hybridní. Nedávno jsme tu měli zprávu o tom, že divize AMG se chystá na přechod k hybridům, Toyota GT86 bude také v nové generaci hybrid a přidat můžeme další aktualitu, která se týká pro změnu sportovní sekce automobilky Renault. I zde se počítá s výměnou klasických benzinových motorů za hybridní systémy.

Předokolka vs zadokolka vs čtyřkolka: Záleží na tom ještě?

Předokolka vs zadokolka vs čtyřkolka: Záleží na tom ještě?

V rozhovoru pro britský Autocar to řekl Patrice Ratti, generální ředitel Renault Sport Technologies. Podle něj je sice zatím na čistě elektrický sportovní vůz příliš brzy, protože je k tomu potřeba mnoho těžkých baterií, ale Renault Sport se zajímá o hybridy. Jejich výhodou je především nízká produkce CO2 a také svižná akcelerace.

Potvrzeno: Mercedes-AMG přejde do roku 2020 na hybridní pohon

Potvrzeno: Mercedes-AMG přejde do roku 2020 na hybridní pohon

Podle názoru Patrice Ratti budou elektrické a hybridní systémy připraveny pro použití ve sportovních autech značky Renault zhruba za pět až deset let. Protože ale zrovna u elektrických systémů jde vývoj hodně rychle kupředu, čemuž pomáhá také seriál Formula E, které se Renault účastní, nelze zcela vyloučit, že to nakonec bude i dříve. 

TEST BMW M5: Supersport ve smokingu. Může tohle fungovat?

BMW M5

Ano, nová M5 je čtyřkolka, s přepňovaným motorem a masážními sedačkami. Je nejtěžší a nejvýkonnější z modelů M. A takové parametry já osobně neupřednostňuji. Jenže nic není tak, jak se zdá.

18.  10.  2018 | Milan Lažanský | 50 příspěvků
Minitest Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line: Potěšení s vůní nafty

Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line (minitest)

Z nafty se stalo politické téma a zdá se, že její dny jsou sečteny. To je ideální moment dát si špetku nekorektnosti v podobě úsporného dieselu, který navíc hrabe těmi správnými koly a… je z Koreje.

16.  10.  2018 | Miro Mihálik | 26 příspěvků
TEST Audi Q8 50 TDI quattro: Mohlo být dokonalé, ale přišlo WLTP

Audi Q8 50 TDI quattro

Své velké SUV-kupé uvedlo Audi jako poslední z trojice luxusních německých značek. Dalo mu to, co konkurence nemá a vyladilo jej téměř k dokonalosti.

11.  10.  2018 | Jan Mička | 21 příspěvků